sobota 22. októbra 2011

Halloween night dress


Halloweenský čas sa už blíži. A pretože mám jedno prekvapenie týkajúceho sa Halloweenu potrebovala som ušiť aj šaty k danej tematike. A aj veľmi ma táto práca bavilaSmějící se. Fotky som fotila na terase fakt "na doraz" podvečer, skoro už bola tma.

Šaty som začala šiť včera večer pri Let´s Dance a dokončovala som ich aj s doplnkami dnes ešte 5 hodín. Je to pre mňa najrýchlejší model, ktorý som ušila v rukách.
Nápad ako majú šaty vypadať som mala už dávno v hlave a pár inšpirácie som si zobrala z internetu. Chcela som vytvoriť takú modernú čarodejnicu. Čiernych látok mám pomerne veľa, horšie to bolo s oranžovou farbou.


Klobúk je urobený z tvrdšieho oranžového filcu bez ktorého by nebol taký pekný. Taktiež som použila filc aj na golier. Model sa skladá z dvoch čiernych látok, z jednej elastickej a druhej menej pružnej, pochádza z maminej blúzky, ktorú vyradila, pretože je tesná.


Ako čarodejnicu som vybrala Deborah, pretože sa mi jej tvár úplne na túto rolu hodíUsmívající se. A kocúr Smokie, bohužiaľ nie je úplne čierny.


A aj gumeného pavúka som využilaUsmívající se.


Oranžový filc dosť mrvil a tak na čiernych šatách vytvoril aj "vzor".



Pohľad na opasok. Je robený zo širšej saténovej stuhy a nalepený je naň čierny pavúk.


Šaty sú na konci nariasené. Pavúčikovia sú môj skvelý objav v Kauflande. Slúžia na kreatívne tvorenie a mám okrem nich ešte 3 halloweenské motívy, ktoré uvidíte v prekvapení. Všetky pavúky sú nalepené.


Klobúk je vyrobený už spominaného filcu, dotvorený s čiernou saténovou stužkou a s pavúkom. Vnútorný okraj klobúka je nalepený s čiernou látkou.





Topánky sú od jednej BB1.







A na budúce sa môžete tešiť na moje podanie Halloweenu!Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára