piatok 14. októbra 2011

Michelle


Michelle - BB 002 jeans collection - No.05


V poradí šiestou kráskou z BB dvojky, ktorú mám je Michelle. Je to Barbie Basics 002 jeans collection No.05, tvár Kayla/Lea, 2011.
To znamená, že som "vyzbierala" všetky u nás dostupné bábiky z Barbie Basics 002. Michelle bola vždy u mňa na poslednom mieste z týchto šiestich, pretože som sa orientovala na tváre, ktoré sa mi viacej páčili alebo som ich ešte vôbec nemala. Lea sa mi vždy páčila a niekedy som aj ľutovala, že som si kúpila tú z jednotky a že som mala radšej počkať na túto. Ale dnes som rada, že mám obive. Z jednotky Lea - Keiko je pre mňa viac sexi, taká dračica a táto z dvojky - Michelle je pre mňa jemnejšia kráska. Meno som vybrala podľa môjho zoznamu Barbie mien, ktorý mám napísaný.Usmívající se Tentokrát som nerozhodla pre typické ázijské meno. Pretože mi nepríde až taká "šikmooká". Zaujalo ma, že má rovnako upravené Model Muse telo ako BB 07, už som o tom čítala, ale som aj na to zabudla. Vlasy má jemnejšie (z iného materiálu, ale ja vo vlasoch nevyznám) a krásne jej lietajú na vzduchuUsmívající se. Takýto typ ofiny u bábik veľmi nepreferujem, ale pri tejto sa mi páči.
Mohli ste ju už vidieť aj u Niny.
A ako som sa k nej dostala? Asi tento týždeň v stredu som u Ľuba písala v komentári článku o jeho černochovi, že akcia v Alltoyse na zberateľské Barbie je úžasná, ale pre mňa už zbytočná, lebo jediná Barbie, ktorú by som z nich ešte prijala je Lea, ktorú už u nás v Nitre nemajú. Na druhý deň som si naplánovala menšiu vychádzku do Alltoys. A aké šťastie sa na mňa usmialo. Na klasických Barbie regáloch nemali žiadne zberateľské Barbie okrem deviatky. Zdalo sa mi to divné, no nakoniec som ostatné objavila v poličkách z rôznymi inými zľavami aj na iné Barbie. Zrazu som uvidela plno bábik z BB 001, ale doplnili nakoniec aj BB 002. Mali asi tri 04, tri 17, jednu 07, dve 14 a aj dve 05. Hneď som jednu chňapla a už som ju nepustila. Cena 15€ bola neodolateľnáSmějící se. Neviem, či by som si ju kúpila, keby doniesli aj druhú polovicu, z ktorej veľmi chcem 15,16 a Teresu - 12. Okrem Michelle som získala Barbie katalóg 2011 a vianočný Alltoys katalóg.Usmívající se Mala som veľmi šťastný štvrtok.:))) Dala som si dodatočný darček na meniny.S vyplazeným jazykem




Zadná strana krabice.


Certifikát.




Predná strana vypracovaných riflí. Tieto rifle sú jeans kolekcie pre mňa jedny z najkrajších.Usmívající se


Zadná strana riflí s písmenom "B".


Veľmi krásne topánky.


Bezchybná manikúra.












A teraz menšia módna prehliadka s Michelle. Bunda je z jednej nepravej sady pre bábiky.




Blúzka je z FF boutique a topánky z BB sady doplnkov.



Vesta z FF boutique, klobúk z jednej sady FF, topánky, náramok a slnečné okuliare z BB sady doplnkov.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára