piatok 7. októbra 2011

Morské živočíchy a rôzne iné zvieratá


Tieto fotky mám nafotené už od leta, ale až tak dlho boli uložené v počítači, že som na nich zabudla.Smějící se Fotila som zvyšné zvieratá ako sú morské živočíchy, ktoré voľakedy mávali nepravé morské panny vo svojom morskom svete.

Dnes ich využívam pri fotení rôznych letných fotiek s bábikami. Ako si môžete pamäť z letných článkov.


Prvú Vám predstavujem suchozemskú korytnačku, ktorá sa dá s kľúčikom nakrútiť a potom chodí. Mám ju už asi od 5 tich rokov a vždy sa mi veľmi páčila. Je to jedna z mojich obľúbených hračiek z detstva. Dlho ju mávali bábiky vo svojom morskom svete. Túto doposiaľ nepoznáte.Usmívající se


A moje najobľúbenejšie morské korytnačky, ktoré si asi dobre pamätáteSmějící seSmějící se. Mám ich štyri, ale jednu som niekde zapatrošila. Kúpila som ich opäť v predajni za 30 korún.



Prvé dva tulene sú z rovnakej série, posledného som niekde len tak našla.


Rôzne druhy rýb. Od veľryby až po delfína. Sú divné, pretože majú všetky rovnakú veľkosť. Síce pre bábiky sú dosť malé, ale aj tak sa môžu ešte zísť. Pochádzajú z tej istej série ako predošlé dva tulene. Čiže zase z predajne za 30 korún.Usmívající se


Pokračovanie sady morských živočíchov za 30 korún. Tieto neskôr slúžili ako dekorácia do našej kúpeľni.


Morský koník bol tiež dlhé roky aj v našej kúpeľni ako dekorácia.


Ďalšie živočíchy, ktoré istú dobu slúžili ako dekorácia v kúpeľni.


Netopier a jašterica pochádzajú z jednej sady chrobákov a pod. príšer. Dostala som spolu s kamarátom na MDD a spolu sme s nimi strašili napríklad aj cez Halloween. Práve preto som si nechala aj netopiera, ktorého chcem využiť na Halloweenský projekt. Jašterica sa mi páči, tak preto zatiaľ ostáva. Zvyšné chrobáky som už dávnejšie podarovala.


A tieto "chutné"Smějící se živočíchy mám z jednej sady pre malých bádateľov, kde sa mali skúmať okrem týchto gumených chrobákov a spol. aj živé. Tiež som ich aj s kamarátom dostala raz na MDD od mojej mami. Keď som sa pred dvoma rokmi chystala podarovať sadu, nechala som si tieto tri živočíchy pre moju kreatívnu činnosť. Možno ich tiež použijem na niaky Halloween.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára