pondelok 27. mája 2013

Liv fashion - Liv ´n wild outfit


Predstavujem Vám momentálne posledný outfit od Liv. Kúpila som ho ešte počas Vianoc v jednom menšom Dráčiku, kde bol zastrčený za rôznymi bábikami. Spozorovala som ho tam ešte, keď som kupovala prvý outfit - s motívom zástavy Veľkej Británie. Vtedy som si šaty nekúpila.

Veľmi sa mi páčili, ale nechcela som zbytočne rozhadzovať peniaze. Ale keď sa mi naskytla príležitosť navštíviť spomínaný Dráčik po ďalšom mesiaci, nevedela som odolať (aj mama ma na kúpu nahovorila) a nakoniec som ich kúpila.
Tento outfit ste už mohli vidieť u Ynac.
Nedávno som v druhom menšom Dráčiku uskutočnila zaujímavý objav. Našla som vpoličke za Liv bábikou so skútrom ešte tri outfity "Veľkej Británie" a koženú bundu. Je mi ich ľúto, pretože tam ich rozhodne nikto nedájne a sú také krásne, že je ich rozhodne škodaZamračený.
A teraz si už vychutnajte fotky so Shade a jej čivavou Chloe.Mrkající














Detail na šaty.


Náhrdelník.


Náramky.


Kabelka.


Sandále.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára