piatok 22. novembra 2013

Dve gratulačné pohľadnice a jedna záložka do knihy


V počítači som našla tri fotky mojej tvorby ešte z augusta.
Naša rodinná známa oslavuje v auguste meniny aj narodeniny, preto som pre ňu vyrobila dve pohľadnice podľa jej vkusu.

Táto prvá väčšia je na narodeniny, keďže má veľmi rada kvety, zvolila som tento typ. Je podľa jednej mojej knihy o výrobe pohľadníc pre rôzne príležitosti. Už som ju vyrábala viackrát, len po prvý raz, tak ako sa patrí - použila som dekoračnú penu. Tá sa u nás dlhé roky nedala zohnať.
Kvet s vázou vyrobený z tejto peny dodáva pohľadnici väčší 3D efekt.Usmívající se


Táto menšia je na meniny. Známa má veľmi rada srdiečka a všetko, čo má s nimi niečo spoločné.Usmívající se Jej výroba je veľmi jednoduchá, tiež je podľa rovnakej knihy ako predošlá.


A nakoniec som známej ešte vyrobila záložku do rozprávkovej knižky pre jej dvojročného vnúčika.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára