sobota 16. novembra 2013

Pumpkin Patch


Jeseň nepatrí medzi moje obľúbené ročné obdobia, ale pri bábikách a ich fotení ponúka plno rozličných kreatívnych možností, ktoré rada realizujem. Preto, keď som uvidela u Froggy Stuff tento jesenný projekt - Pumpkin Patch, rozhodla som sa ho vyrobiť aj pre svoje bábiky.
Usmívající se



Na projekte som pracovala asi mesiac, len včera som ho konečne dokončila. Dnes konečne po pár dňoch začalo svietich slnko som sa rozhodla hotový projekt aj vyfotiť. Kým som obliekala bábiky a realizovala diorámu, slnko mi žiaľ už odišlo. Našťastie tento menší nedostatok nevadí, veď každý jesenný deň nemusí byť slnečný.Usmívající se


Pohľad na ľavú stranu plota.


Pohľad na pravú stranu plota.


Základ stavby tvoria dva navrstvené kartóny, na ktoré som nalepila hnedý papier. Ďalej som vyrobila a pospájala plot z lekárskych paličiek do hrdla, ktoré som prefarbila na bielo. V Kiku som urobila prevratný objav - našla som dekoračný mach, ktorý predávali v rámci jesenných dekorácií. Hneď som kúpila dva balíčky. Vtedy som ešte nevedela, že budem vyrábať tento projekt. Plot som "ozdobila" machom a nakoniec som pred barakom odlomila pár konárikov, ktoré som ešte nadekorovala na plot a na názov.


Tieto tekvice sú dekoračné, pochádzajú z domácich zásob. Len tri boli ešte nevyužité ostatné som si požičala z halloweenského obchodíka.
Sú to dva druhy tekvíc. Len ľutujem, že keď som v mojom obľúbenom Kiku videla dekoračné tekvice rôznych druhov a tvarov, že som si ich nekúpila.Zamračený Škoda, možno o rok.


Najťažšie na tomto projekte bolo napísať krasopisne a pekne tento názov. Prvýkrát som totiž písala akrylovými farbami text. Podaril sa mi podľa predstáv až na tretí raz. Preto mi aj trval tak dlho.
Nakoniec som ešte doma našla pár umelých listov, ktoré som postrihala. Sú trocha veľké, ale dotvárajú celkovú atmosféru.Usmívající se


A teraz fotky s predavačom Christobalom.






Samozrejme som nezabudla na fotky zákazníkov.S vyplazeným jazykem
Prvá prichádza Kara.








Druhá zákazníčka prichádza Shania.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára