piatok 22. novembra 2013

Phoebe šije:-P


Fotky sú ešte z augusta, keď boli u nás tie najväčšie horúčavy. Ja som jedno poobede pozerala televízor a dokopala som sa po roku konečne prišiť dva odpárané gombíky na dvoch letných nohaviciach.Usmívající se Obe nohavice sa totiž zapínali aj na zips, takže držali aj bez gombíkov a preto som túto činnosť odkladala na dobu neurčitú.

Niektorým malým činnostiam sa proste človek niekedy nevie nie a nie dostať.
Phoebe asi nebolo dostatočne teplo, tak si ešte našla pálivejšie slnko na gauči. Pritom sa rozhodla, že si aj niečo ušije.Smějící se
Drevená poschodová krabica je moja "šperkovnica" na zbierku mojich nití.





A dve bonusové fotky tiež z leta, keď si mačky užívali kuchyňu. Na fotkách je Chandler, ktorý je veľký skokan a vylezie aj na balkónové dvere.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára