sobota 8. februára 2014

Barbie Fashion Fever Dressing room (2005)


V tomto článku sa vrátime troška do minulosti, konkrétne do úžasného obdobia playline Mattelu - Fashion Fever. Síce nebudem Vám predstavovať žiadnu Barbie z kolekcie FF, ale rovnako skvelý a štýlový nábytok z tejto série.Usmívající se


Je ním šatníková skriňa z jedného veľkého tubového setu, ktorá sa predávala aj s blond Barbie (tvár Mackie).
Pre mňa bolo objavenie tejto skrine malým zázrakom. Tento objav sa mi podaril pri mojej pravidelnej obchôdzke slovenských bazárov. Najmä moja mama dlho túžila po tomto kúsku. Ľutovala, že v tom období, keď sa predávali Fashion Fever nevykúpila tieto nábytky, Barbie a ich outfity.S vyplazeným jazykem Odkedy sledujeme aj E-bay, moja mama si niekedy, keď je zvedavá si pozerá Fashion Fever nábytky. Všetko, čo má logo Fashion Fever je zvyčajne predražené. Napr. táto skriňa, keď je ešte v pôvodnom balení aj s Barbie stojí aj vyše 100 dolárov.Překvapený
Mne sa ju podarilo kúpiť za 5€+poštovné. Síce bez bábiky a hranú, ale naša spokojnosť je maximálna.
Keď som inzerát prvýkrát zbadala, hneď som utekala za mamou, že jej chcem niečo ukázať. Ostala pozitívne prekvapená a samozrejme som nám ju kúpila.Usmívající se
Bude v prvom (väčšom) dome pre bábiky, konkrétne v elegantnej izbe s krbom a s jedálenským nábytkom od Sindy Pedigree.
Síce je skriňa podľa Mattelu šatník, ale keďže v našej skrini chýba vešiakova časť na oblečenie a šatník nepotrebujeme, urobili sme z nej obývačkovú vitrínu.Úžasný

Ružové časti - úchytky plánujem ešte prefarbiť so zlatou farbou aby sa viacej hodili do celkového interiéru.


Bližší pohľad.


Skriňa otvorená.


Zadná strana.


A keďže sa jedná o FF kolekciu, vybrala som si na prezentáciu jednu z mojich dvoch FF Barbie - konkrétne Madelaine (Fashion Fever Teresa, Wave F 2004).Usmívající se











Ešte jeden detailnejší pohľad na zaplnenú skriňu. Na ľavej strane chýba vešiaková časť.


Dve fotky z netu. Na prvej vidíte aj doplnky a Barbie.


Mackie je na tejto fotke lepšie vidieť. Aj ona má stojan ako je pri FF Barbie zvykom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára