sobota 8. februára 2014

DOTW 2013


Keďže rok 2013 je už dávno za nami, rozhodla som sa spoločne vyfotiť naše minuločné Barbie z kolekcie Dolls of the World 2013.Usmívající se
Minulý rok Mattel predstavil a predával len 6 DOTW bábik. Oproti roku 2012 ich bolo o 4 kusy menej.Zamračený

Spoločne s mamou sme u nás ubytovali polovicu DOTW z roku 2013.



Ako prvú som Vám predstavila Francúzsko - Brigitte, ktorú sa mi podarilo zohnať v našom Alltoyse.Usmívající se


Ako druhú po dlhšej dobe som Vám predstavila Kanadu - Dakota, ktorú som dostala na minuloročné meniny.
Prišla spoločne s Veľkou Britániou z USA. Bohužiaľ u nás sa nedali kúpiť.


A krátko po Kanade som Vám predstavila tretiu DOTW Veľkú Britániu - Harriet. Mama ju dostala na svoje minuloročné okrúhle narodeniny.









Zhodnotenie a zhrnutie:
* Najviac sa mi páči moja veľmi vytúžená Francúzska.
* Ako druhá dokonalá Kanada v nádhernej uniforme.
* A logicky ako tretia sa mi páči Veľká Británia.
* Mínusy, už sa budem opakovať sú ich "nemožnejšie telá"a hlavne pre mňa bolo veľkým sklamaním, že Mattel pri všetkých DOTW z roku 2013 prestal vyrábať zvieratká pre danú krajinu. Nemal to už robiť, pretože podľa mňa, keď už raz obnovil túto kolekciu a začal so zvieratami, je to nespravodlivé voči týmto ďalším krajinám.Zamračený
* Ďalší mínus, to už len taký menší je podľa mňa "kroj" pre Veľkú Britániu. Keďže Briti nemajú klasické kroje, Mattel si pre túto Barbie vymyslel moderný typ outfitu, je krásny, štýlový a moderný, ale pre mňa zobrazuje skôr typ oblečenia, ktorý mne osobne pripomína outfity hodiace sa na prezentáciu krajiny pri otváracích ceremóniách olympíjskych hier.
Nepáči sa mi, keď si zahraniční zberatelia kúpia túto Mackie, len kvôli outfitu a tým každú jednu znehodnotia.Zamračený Ja keby som mala možnosť, vybrala by som pre Britániu radšej nejaké lady elegantné oblečenie ako malá tá DOTW English z roku 1992. Len samozrejme v modernejšom prevedení.Usmívající se
* Skoro som zabudla, že okrem zvierat, prestal Mattel dávať bábikám aj hrebeň. Logika to nie je, všetky DOTW z roku 2012 mali hrebene, prvá polovica DOTW 2013 (Francúzsko, Španielsko a Filipíny) tiež mali a chúdence z druhej polovice 2013 už hrebene nemali. Niežeby mi chýbali, ale logika tam nie je žiadna.S vyplazeným jazykem

Plány do budúcna:
Z tých DOTW, ktoré boli vydané si už neplánujeme kúpiť žiadnu. Niežeby sa nám nepáčili, ale nemáme pre nich už miesto. Konkrétne myslím pre ich projekty. Pretože pre nás by bolo nespravodlivé keby sme mali ďalšie DOTW a nemohli by mať už svoj projekt - obchodík so suvenírmi.Zamračený
Z minuločných sa mi veľmi páči ešte Maroko. Dokonca ak by sme doma nemali postavenú stavbu a plno doplnkov doma pre Britániu, určite by som si kúpila Maročanku, keďže ju považujem ako tretiu najkrajšiu DOTW 2013 po Francúzske a Kanade. Myslela som si, že keby som ju uvidela v Alltoys a páčila by sa mi aj na "živo", asi by som jej neodolala. Objednať sme si ju nedali, uprednostnili sme Audrey Hepburn a ešte jednu inú krásku.
Ako štvrtá sa mi páči DOTW Filipíny a s týmto stupňom sa delí spoločne s Veľkou Britániou.
Posledným a pre mňa najslabším minuločným článkom je Španielsko. Mala som ju aj možnosť vidieť na vlastné oči v Alltoys, keď som kupovala Francúzsko, ale nepáčila sa mi. Inak ešte aj pred Vianocami stále bola v predajni Alltoys. Svoje robia aj veľmi nepekné šaty a plastové náušnice. Bohužiaľ ja si takto neprestavujem "ohnivú" Španielku.NerozhodnýNa samotnú Barbie som zmenila názor až vtedy, keď som ju videla prezlečenú na Flickri do moderného outfitu a v rozpustených vlasoch. V tomto štýle rozhodne vyzerá krajšie.Usmívající se

Keďže ešte stále nevieme aké DOTW nám Mattel tento rok ponúkne, na jednej strane sme s mamou radi, aspoň nás žiadne nelákajú. Na druhej sme veľmi zvedavé.
Určite na 100% by sme u seba ubytovali ešte Taliansko a možno Grécko alebo typickú Indiánku. To sú krajiny, pre ktoré sme ochotné vyrobiť aj projekt a nájsť "niekde" aj miesto, pretože máme preň plno doplnkov/suvenírov a hlavne nás veľmi inšpirujú.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára