piatok 28. februára 2014

Barbie ♥ Angry Birds


Barbie ♥ Angry Birds 2013



Chcem Vám predstaviť prírastok, ktorý je len u mňa na návšteve.
Na túto Barbie som sa často chodila pozerať kvôli jej úžasnému a štýlovému oblečeniu.
Jedná sa o playline Barbie Angry Birds s tvárou GG.
Jej oblečenie a doplnky nesú značku/logo známej počítačovej hry Angry Birds (Nahnevané vtáčiky). S touto značkou Mattel vytvoril až dve playlinky a u nás ich predáva len Tesco, podobne ako to bolo pri bábikách Barbie ♥ Paul Frank.
V decembri krátko pred Vianocami sme s mamou boli kupovať ešte nejaké vianočné darčeky. Samozrejme sme sa boli pozrieť aj v oddelení hračiek. Ako sme sa tak pozerali, zbadali sme tieto dve naše obľúbené Barbie Angry Birds, ktoré boli v zľave za výhodnú cenu. Moja mama vedela ako veľmi sa mi ich outfity páčia, najmä tento s krásnymi červenými nohavicami. Preto mi povedala, že nech si jednu vyberiem, ona mi ju kúpi.Úžasný Veď si často sťažujem, že moje kočky majú šatník orientovaný len do dvoch farieb - ružová a fialová. Mala som jedny podobné červené nohavice z detstva od Mattela, len tie boli kožené a rokmi sa koža začala olupovať, takže sa zničili. Preto som tieto brala ako úžasnú náhradu za ne.Usmívající se Nohavice ste už mohli dvakrát vidieť na Penelópe pri valentínskom príbehu.
Už pri jej kúpe som vedela, že bábiku nepotrebujem do zbierky. Chcem len oblečko a niektoré jej doplnky. Meno som jej preto ani nedala. Chystám sa ju prezliecť do iných nepotrebných Mattel šiat, plus mama jej vyrobí aj nejaký menší nábytok. Pôjde robiť radosť niekomu inému aj s kompletným vybavením.Usmívající se
Ja mám zbierke plno krajších zástupkýň tváre GG, ktoré sú blond a niektoré majú aj menšie hlavy. A chcem sa orientovať s mamou viac na zberateľské kúsky ako na playline.



Ako vždy pohľad na krabicu. Fotky som jej urobila ako každej u mňa ubytovanej Barbie.
Určite si ich zaslúži.


Krabica je štýlovo navrhnutá.


Tu môžete vidieť aj sadu so stanom a doplnkami, ktorá nesie tiež motív Angry Birds, len sa u nás nepredávala.


A tu je druhá Barbie Angry Birds.










Má zaujímavý bočný pohľad.


Jej účes sa mi tiež páči.Usmívající se



Pohľad na milé tričko.Usmívající se


Moje obľúbené nohavice.S vyplazeným jazykem


Pohľad zo zadu na celý outfit.


Topánky, tie si tiež nechávam. Takýto typ ešte nemám. Sú pekné.


Potešil ma aj tablet, ktorý moje dievčatá ešte nemajú. Ten určite zostáva.


Kufor, ten taktiež ostáva.



A samozrejme nesmú chýbať aj fotky s rekvizitami. Milá Barbie Angry sa vybrala na poznávací výlet.S vyplazeným jazykem








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára