nedeľa 8. júna 2014

Dolls in Denim


Dolls in Denim je hra, ktorá sa už asi týždeň "hrá" na Flickri. A keďže som bola u veľmi veľa ľudí k tejto hre vyzvaná, rozhodla som sa niečo aj ja vymyslieť a nafotiť.Usmívající se


Keďže mám veľmi rada módu a džínsy sú aj pre mňa osobne najlepším kúskom oblečenia na nosenie, tak som nemohla odolať. Minulú nedeľu na MDD som oslavovala svoje 23. narodeniny a ako to už býva štvrtý rok vo zvykom, moje darčeky sa orientovali na bábiky.
Takže pred ich oficiálnymi článkami Vám predstavujem (zatiaľ majú len svoje originál mená) Foura z Divergentu a novšiu verziu Katniss z Hunger Games.Usmívající se
Väčšina zberateľov na Flickri sa pri tejto hre orientuje len na výlučne "módne" fotky, ale ja som sa chcela troška odlišovať, tak som sa pobrala iným smerom. Obom som vytvorila moderný westernový štýl oblečenia. Trocha dlhšie mi trvalo všetko spojiť dohromady, pretože som včera ešte dorábala náhrdelníky a opasok pre Katniss aby tento štýl bol dotiahnutý do posledných detailov.S vyplazeným jazykem
Všetky stajňové doplnky mám doma nazbierané už dlhšie a koňa už musíte mnohí poznať pri fotiek s DOTW Kanaďankou Dakotou.
A na stene je ešte hlava nejakého býka. Pôvodne to bola kľúčenka, ktorú som pred troma rokmi kúpila v mojom obľúbenom Kiku. A je určená, že raz ak Mattel vyrobí typickú severoamerickú Indiánku alebo si kúpim nejakú zo starších DOTW, tak hlavu býka použijeme s mamou do projektu "Indiáni".Usmívající se A teraz mi hlava dostatočne poslúžila na dotvorenie dokonalej "western" atmosféry.














Four má na sebe košeľu od bábiky Justin Bieber, biele tielko od Cali Boy Kena, džínsy z jednej Mattel sady oblečnia pre Kenov, topánky z tubovej sady FF pre Kena, klobúk od DOTW Austrálie Kylie a náhrdelník z mojej dielne.Usmívající se





Katniss má na sebe košeľu, biele tričko, čižmy od bábiky Liv, rifle od jednej playline Barbie, ktorú nevlastním klobúk od Angeliky - Piráti z Karibiku, náhrdelník a opasok sú z mojej dielne.Usmívající se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára