pondelok 23. júna 2014

Predstavenie Mary a firmy "Matter" v reáli


AHOJTE!

Minulý týždeň mňa a moju mamu prekvapila a veľmi dojala Vaša podpora v nepríjemnej situácii a tak sme sa Vám rozhodli predstaviť osobne. Ešte raz Vám veľmi pekne ĎAKUJEME!!!Usmívající se


Prvýkrát som rozmýšľala, že dám svoju fotku na blog ešte v ranných začiatkoch môjho blogovania.
Vtedy som sa k tomuto kroku nakoniec neodhodlala, ale vedela som, že raz nastane aj táto chvíľa. Veď ako sa vraví: "Všetko zlé je aj na niečo dobré".

Ako sa hovorí, že majiteľ psa sa postupne začne podobať na svojho psa, tak aj my sa postupne začíname podobať na Mattel playlinky.S vyplazeným jazykem

Veľa ľudí nám vraví, že sa podobáme ako dve sestry. Dosť často sa mi stáva, že cudzí ľudia, napr. nejaký predavač, tak mi zvyknú tykať, pretože si myslia, že mám len okolo 16 rokov, najmä ak nie som namaľovaná. Väčšinou mi to vždy lezie na nervy, ale mama je spokojná, pretože ak nás stretnú spolu, tak jej tipujú o 10 rokov menej. Taktiež mi mama vraví, že počkaj, počkaj, keď budeš stará, tak ti to už nebude vadiť.Smějící se

Som typická a pravá (od "Mattela") blondínka s modrými očami. Meriam 168 cm, rovnako ako mama, som narodená v znamení Blíženca a mám rada ružovú farbu (áno, je to pravda, nestrielam si z Vás). Nie som športový typ, odmalička som kreatíny typ, už ako malá som ľúbila strihať, lepiť a kresliť. Ako iste viete mám veľa hobby a zbierok. Posledné tri roky sa venujem hlavne zbieraniu bábik a tvoreniu ich sveta.
Okrem bábik, zbieram aj známky, mince, obrúsky, kľúčenky a mám aj plno tvrdých obalov, kde si zakladám, strihám a lepím moje obľúbené filmy a seriály.

Od narodenia mám blond vlasy, ako malá som ich mala najbledšie, postupne ako som rástla sa zmenili na špinavý blond. Moja mama mala pôvodné vlasy hnedé, ale keď zmaturovala, tak sa prefarbila na blond, pretože dlhé roky potom túžila. A odvtedy je aj ona blondína. Mama si vymyslela posledné mesiace, že keď jej vždy pri farbení svojich vlasoch ostane niečo z jej farby, tak mi moje vlasy zvýrazňuje/melíruje aby sa viacej podobali na tie z môjho detstva.Smějící se

Prvú fotku som fotila so samospúšťou pri našej knižnici.


Na druhej fotke vidíte okrem mňa, nášho Louisa (na stoličke), Rómea, ktoré ho hladkám, vzdadu visí Chandler a vpredu Joey (šedý kocúr).


S Louisom na balkóne.


Na balkóne aj s Joeym.


Fotky sú z našej "retro" kuchyne v štýle Coca-Cola,
A dhlo tajený životný prírastok do sveta bábik, naše tzv. Holy Grail - Barefoot in the Park
Poppy Parker & Chip Farnsworth III - Corie & Paul Bratter.
Nad kúpou tohto setu sme s mamou rozmýšľali veľmi dlhý čas, až nakoniec si mama povedala (minulý rok v októbri), že veď 50. narodeniny má len raz za života a toto jej urobí radosť. A keďže dostala aj nejaké finančné dary, tak sme sa nakoniec rozhodli na túto veľkú kúpu.


Áno ako vidíte, chúdence Poppy a Chip sú stále ešte vo svojej krabici, už skoro rokZamračený. Chystám sa im urobiť diorámu akú si právom zaslúžia aby mali "veľkolepé" predstavenie, tak ako sa na Holy Grail patrí.Usmívající se Milujem proste Poppy Parker, pre mňa je to najkrajšia zberateľská bábika zo všetkých, ktoré som kedy videla a spoznala.♥♥♥ Rovnaký názor má našťastie aj moja mama. My sa proste zhodujeme vo veľmi veľa veciach a máme aj dosť rovnaký vkus na módu, hudbu, film, literatúru, samozrejme aj bábiky a pod.Smějící se


Na moje tohtoročné narodeniny som dostala aj ja finančné dary a keď sa naskytla neočakávaná kúpa na slovenskom bazári, tak som si kúpila ďalšiu Dariu konkrétne Barbie Loves Bond Collection - Octopussy.Usmívající se Je proste božská a bola veľmi lacná. Asi najlepšia naša kúpa zberateľskej Barbie a ešte k tomu na Slovensku.Smějící se

Prajeme Vám všetko dobré.Usmívající se Dúfam, že Vám tento článok urobí radosť, rovnako ako nám urobila Vaša podpora a stála priazeň môjho blogu a nášho spoločného tvorenia pre bábiky.Usmívající se

Mary a firma "Matter"


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára