nedeľa 22. júna 2014

The Oscars 2014


Prichádzam s ďalším článkom, v ktorom som spojila dohromady viac noviniek. Prvou z nich je tá, že opäť som sa zúčasnila súťaže Lily fashion hľadá Topmodelku. A témou mesiaca máj bolo, čo si vaša bábika oblečenie na červený koberec.Usmívající se

Druhá novinka je samotná Barbie Basics 003/02, ktorá nemala síce ešte vlastný predstavovací článok, ale už u mňa býva od minulého roka.
Keďže veľmi nestíham fotiť aj novšie prírastky, niektoré sa už objavujú aj skôr ako majú vlastný článok.
Treťou novinkou sú samotné večerné šaty, ktoré som si kúpila od pani Ivky na slovenskom Bazošovi. Pre väčšinu zberateľov sú myslím dobre známe. Pôvodne patria Barbie Faith Hill zo setu s Timom McGrawom. Jeden deň som premýšľala, či si mám šaty kúpiť. Nechcelo sa mi investovať, suma sa mi zdala trošku vysoká, ale rozhodnutie vyriešilo, že sa mi za tú istú cenu podaril predať môj malý interaktívny medvedík panda Furreal Friends, ktorého som mala ešte z detstva v nepoškodenom stave. Šaty som si teda darovala sama sebe na narodeniny.S vyplazeným jazykem
Moje bábiky majú totiž dosť veľký deficit spoločenských šiat vo svojom šatníku. Pri rôznych foteniach mi niekedy večerné šaty chýbali, takže touto kúpou som tento problémik vyriešila.Usmívající se


Šaty sú jednoduchšie, ale krásne. Troška mi vadí len ich "telová" farba. Mne sa viacej páčia výraznejšie farby. Zapínajú sa na 2 patentky. Vhodnú kabelku do ruky som doma nemala, preto Lara (zatiaľ pracovné meno) dostala len strieborný náhrdelník od Fashionistas Raquelle, ktorý jej ladí so strieborným zdobením na šatách.Usmívající se




Pozadie Oscars som si vyrobila vo formáte Word a nalepila na tvrdší kartón. Oddeľovacie stĺpy sú z pošty Gloria pre bábiky. A samotnú sošku Oscara už máme asi aj 10 rokov. Pôvodne bola kupovaná do projektu mojej hollywoodskej oslavy menín, kde ju bábika mala pred svojou šatňou. Sošku ste mohli už raz vidieť, pretože momentálne slúži ako dekorácia v kuchyni a je súčasťou "hollywoodskeho kútika". Čierna časť bola pôvodne nenamaľovaná, ale keďže som sa na jej prefarbenie dlhší čas chystala, pretože tak je soška Oscara viac realistickejšia, táto téma ma k jej prefarbeniu dokopala skôr.Smějící se Červený koberec je filcová látka.








Ešte fotky samotných šiat bez prítomnosti sochy Oscara.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára