utorok 17. júna 2014

Moje narodeninové pohľadnice


Aby ste videli, že ja pohľadnice nielen rada vyrábam, ale ich aj rada dostávam, nafotila som Vám svoje tohtoročné narodeninové pohľadnice.Usmívající se
Pravidelní návštevníci môjho blogu si asi pamätajú, že som sa narodila presne na MDD, teda 1.6., rovnako ako moja prababička z maminej strany alebo ak chcete zo slávnych osobností sa vtedy narodila napr. aj Marilyn Monroe.S vyplazeným jazykem


Pohľadnica na prvej fotke je najväčšia a bola aj mojím najväčším prekvapením, keďže som ju nečakala. Mám ju od mojej novej virtuálnej kamošky Terky. Vy ju poznáte pod menom Lilyfashion. Urobila mi veľkú radosť. Terka ju vyrabála spoločne so svojou mamou pre mňa. Ešte raz ďakujem!Mrkající


Tak túto mi poslala druhostupňová sesternica. Veľmi sa v rodine tešíme, pretože táto sesternica má síce už dvoch malých synov (3-ročný a 1-ročný), ale momentálne čaká dvojičky! Ja dúfam, že to budú konečne dievčatá.Smějící se


Túto som dostala od rodinej známej z Dunajskej Stredy.


Táto mi prišla od rodinnej známej, ktorá má už 86 rokov a žije v Českých Budějoviciach . Taktiež ju ručne vyrábala.Usmívající se


A taktiež mám veľmi rada, keď dostanem pohľadnice aj osobne s darčekmi.
Táto je od mojej mami. No, musela vyrezávať a prelepovať čísla, keďže pre takú "starú" osobu ako som ja, tam už moja číselná stupnica nebola.S vyplazeným jazykem


A túto druhú som osobne dostala od otca.

V ďalšom článku už bude hádam konečne predstavený aj nejaký môj prírastok z bábikovského sveta.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára