pondelok 30. marca 2015

Paris Fashion outfit


V tomto článku si odprezentujeme prvý z troch vianočných darčekov pre bábiky, ktoré som dostala od Niky (nikusikba.blog.cz). Všetky ste mohli vidieť v článku tu.

O tom, kto by sa mal v tomto outfite ukázať som nemala od začiatku jasno. Vedela som, že asi nejaká z mojich Basic kočiek. Ale potom ma zrazu "osvietilo"S vyplazeným jazykem a ja som sa pozrela na najvrchnejšie poschodie prvého Barbie domu a tam sedela ONA - S.I.S Chandra. Keďže aj jej pôvodný outfit je v ružovo-fialovom štýle a najmä jej cyklámenová stužka na krku je dosť v podobnej farbe, bolo proste rozhodnutá. Chandra sa mi v outfite neskutočne páči, veľmi vynikne najmä top s motívom Eiffelovej veže. Nika vie, že zbieram aj Eiffelovky a milujem Paríž, preto vedela presne, čo mi urobí radosť. Ešte raz veľké DÍKY!Mrkající
Inak jeden outfit s motívom Eiffelovky mám už z detstva, je zo série Fashion Avenue, tu s ním mám článok.
Na rozdiel od toho, koho vyberiem za modelku, provizórna scéna/dioráma bola jasná. Keďže som len zobrala pár častí nábytku z prvého domu pre bábiky, v ktorom sa nachádza aj spálňa/izba v parížskom štýle. Pozadie mám už asi rok a zobrazuje tri svetové metropoly: New York, Paríž a Londýn. Je to nalepená tapeta od "Číňana".Smějící se

Chandre asistovala pri fotení šteniatko nemackej dogy Armani.Usmívající se Strieborné topánky si požičala od Fashionistas Raquelle (u mňa Samantha). Ružový náramok od Liv bábiky Hayden. Stužka okolo krku a fialová mašľa vo vlasoch je jej vlastná. Top a nohavice sú od Mattela. Nezistila som ich pôvod, či pochádzajú z nejakej Barbie Fashion sady alebo od nejakej konkrétnej Barbie, preto som si ich musela sama pomenovať.Smějící se












Chandra drží v rukách nový vyrobený časopis, toaletný stolík a kreslo vyrábala firma Matter. Čierna stolička je z kolekcie nábytku od Dynamity Girls.Usmívající se









A tu je ešte jedna fotka samotného outfitu.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára