štvrtok 9. decembra 2021

9.adventný deň - Sestry a vianočný výhľad

Deviaty adventný deň sa volá Sestry a vianočný výhľad. Práve hlavne kvôli tejto fotke som vytvorila novú diorámu s oknom, ale samozrejme vedela som, že ju nerobím len kvôli tomuto dňu, ale využijem ju aj pri mimo sezónnych foteniach s bábikami.😊

Mami vyrobila tri druhy vianočných girlánd na toto okno. Prvú zeleno-červenú ste mohli vidieť pri predstavení tejto diorámy v 2.adventnom dni s maliarkou.
Toto je druhá zlato-bielo-čierna. Ladili sme ju hlavne k jednému stromčeku, ktorý ešte uvidíte v inom adventnom dni. 😎
Girlanda je ozdobená zlatými gombíkmi, (ktoré som z rôznych zdrojov dostala), zlaté slnká (sú nastrihané z vianočnej girlandy, ktorú sme raz kúpili), biele ruže som v novembri kúpila v Kiku a čierne krúžky sú pôvodne komunistické gombíky na paplóny a vankúše, akoby som ich opísala, krúžok, v ktorom je v strede diera na látku, tvar ako má nejaké jojo.
Ja som tieto gombíky ozdobila čiernymi trblietkami a zavesila na zlatú žinilku.

Do scény som okrem modeliek a psa pridala drevený stromček vytvorený z hviezd, myslím, že bol kúpený pred pár rokmi vo výpredaji Tescu. Aby bol vyšší, tak sa ešte postavil na taburetku od klavíra.
Biele stromy za oknom, tak tie ste mohli vidieť i pri nedávnom dni, kde boli súčasťou zimnej krajinky s brezami. Sú tvorbou mojej mami, vyrobené z reálneho bieleho vianočného stromčeka.

Nápad na túto fotku máme opäť z kresleného obrázka na Pinterese.😊
V okne chrbtom stáli dve dievčatá a pozerali sa von.
Je to také typické instagramové fotenie, nevedela som sa rozhodnúť, ktorá fotka je lepšia, či tá, kde obom sestrám je vidno troška do tváre alebo tá, kde sú úplne otočené chrbtami.
Pridali sme ešte veľkého psa od Mattela, pudla Princa, ktorého som pred rokmi kúpila z francúzskeho E-bayi. Je to už retro kúsok z 80.rokov. Krásne zachovalý.🐕

Za sestry som si vybrala dve černošky, v zelenom je to Shade (Barbie Basic 2.5, Model No.08 Mbili) a v bordovom je to Jamila (Barbie Look City Shine Pazette).
Vybrala som si práve tieto dve preto, lebo majú štíhle postavy - Model Muse pohyblivé telá a oblečú mi tieto úžasné kokteilové šaty s bolerkami od zberateľských Barbie Birthstone Beauties s tvárou Steffie. Ja mám podľa minerálu Emerald a Granát.💗💚
Kúpila som si ich pred rokmi, keď ich jedna zberateľka z môjho mesta, pred rokmi vyraďovala zo zbierky a každé ma vyšli po kuse 1€. Bol to vtedy môj nákup roka.💪
Dievčatá dostali k šatám šperky od dvornej klenotníčky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com). Tie pôvodné od granátu sa mi snažila napodobniť.
Lodičky majú obe dievčatá zo zberateľkých doplnkov sád z prvej série Barbie Basic 001.
Pudel má jeden zo svojich dvoch originálnych obojkov.
Ešte nesmiem zabudnúť napísať, že mami obom kráskam spravila taký jednoduché prepletené vlasy, aby mali fotku od "chrbta" úplne dokonalú.😃

Ako ďalšiu vianočnú pieseň som vybrala našu úplne najobľúbenejšiu a tou je Last Christmas (Minulé Vianoce) od britského dua/skupiny Wham!, ktorú spieva už nebohý George Michael, ktorý umrel pred pár rokmi 25.decembra, na Vianoce. Bohužiaľ, stále sa mi táto nie pozitívna udalosť, spája s touto piesňou...
Keďže túto skladbu milujeme, nemohla chýbať ani v tohtoročnom adventnom kalendári. Pre mňa je to skladba, ktorú sa možno podarí urobiť len raz za 100 rokov a vznikne vplyvom nejakej inšpirácie a vyššieho zásahu niekde "zhora".😍💓💋
Mala som problémy, ktorému dňu ju máme zaradiť, nikde sa mi tematicky nehodila. Nakoniec sme sa rozhodli, že sestry sa pozerajú von oknom na zimnú krajinu a snívajú o minulých Vianociach.😃







15 komentárov:

  1. Moc hezká scénka. Vidím, že sestry mají na úklid i chlupatého pomocníka. Připomnělo mi to, že občas vídám velkého bílého pudla i u nás na sídlišti, když s ním pán jde na procházku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, to si si asi musela pomýliť môj adventný kalendár s tým od Věrky, pretože v mojom kalendári moje bábiky nerobia tieto "plebsácke" činnosti.😂 Dobre si ma dnes pobavila.🤣

      Odstrániť
    2. Snad to nevadí, že jsem Tvým kráskám přisoudila tak obyčejnou činnost jako je úklid. ;-)

      Odstrániť
  2. To je krásná scénka, moc povedená. Mě se hodně moc líbí ten vánoční stromeček. Děvčata krásně oblečená. A ten krásný pes - vyfocený zezadu - to je pecka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka🥰, tento vianočný stromček mám i ja rada a do témy "hviezdy" sa priam žiadal. Pôvodne som psa do okna neplánovala, ale scéna sa mi zdala prázdna, tak som sa rozhodla zapojiť i jeho.😎

      Odstrániť
  3. Nádherná scénka <3 Obe tieto bábiky mám veľmi rada a tie šatočky s bolerkami pozividím a ozaj to bol nákup roka. Ten hviezdičkový stromček je úžasný, krásna dekorácia. Veľmi by sa páčila mojej kamarátke, ktorá zbožňuje hviezdičkový motív.
    Táto pesnička je jedna z mojich obľúbených a hoci ju hrajú v rôznych verziách celé Vianoce, tak sa mi ešte nezunovala a asi sa ani nezunuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, nielen tieto šaty s bolerkami sú krásne, ale aj všetky ich pôvodné majiteľky sú krásne.😍
      Hviezdičkový stromček musel byť, keďže spoločná téma, ktorá tento rok všetky adventné dni prepája sú "HVIEZDY".⭐
      Ja ju zbožňujem, veru nikdy ani mňa neomrzí a počas vianočného obdobia sa na ňu teším i ja. Len mne sa páči len v pôvodnej verzii, iné sú pre mňa otrasné.🤣

      Odstrániť
    2. No, ja som ich kedysi chcela všetky , ale akosi som upustila od 24 "rovnakých" Steffie.
      Mne sa 95% pesničiek páči iba v pôvodnej verzii, pripadne inštrumentálnej, táto nie je výnimkou. Proste, Wham, Queen, Beatles atď. boli jedineční

      Odstrániť
    3. Mne by stačili len dve, predsa sú si svojím spôsobom rovnaké. Súhlasím, že inštrumentálne sú ešte v pohode. Áno sú to hudobné legendy, patrí tam aj skupina ABBA, ktorá sa po 40 rokoch vrátila naspäť na scénu.😊

      Odstrániť
    4. No, aj mne, jedna biela, jedna AA, ale poznám sa, akoby to u mňa skončilo, takže som s nimi radšej ani nezačínala :-D Ale šaty by som brala aj vo všetkých 12 farbách.
      Tých hudobných legiend je určite viacero, až je trochu smutné, že v tejto dobe už až také ikonické nejako nevzniká...Mňa, keď sa spýta syn, že čo letelo, keď Ty si bola mladá a ja že hm...ani neviem, väčšina umelcov po pár rokoch akosi upadla do zabudnutia....

      Odstrániť
    5. Ja mám ešte jedno bledozelené bolerko, ktoré som s Iski vymenila, ale šaty mi už nechcela pustiť pri výmene.😕
      Ja by som brala dve Birtstonky, ale šiat by som kľudne ubytovala vo všetkých farebných prevedeniach.😀
      To je ťažká otázka. Pre mna hudba skončila pred 10 rokmi. Odvtedy sa robia už samé sračky😫, česť výnimkám. 90.roky a ešte tie pomiléniové sa ešte dajú. No, so zahraničnou i našou hudobnou scénou to ide dole vodou...😌

      Odstrániť
  4. Povedené diorama. To se to kouká do zimy venku, když je jeden v teplém pokojíčku ;-) Líbí se mi, jak s nimi kouká i ten bafík ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka🥰, tak, tak, aj mne sa vždy lepšie pozerá na zasneženú krajinu ako chodí po snehu. Nápad so psíkom prišiel až počas fotenia.😊

      Odstrániť