štvrtok 30. júna 2016

Darčeky od Ruženky a Ivky


Áno, je to tak, už to vyzerá, že som predarčekovaná. Stále Vám uverejňujem aj články s darčekami, ktoré som dostala od zberateliek. Pravda je taká, že mám "okolo" seba samých úžassných a láskavých ľudí. Za čo som veľmi vďačná.Usmívající se


Vo februári sme s Ruženkou (ružena57.blog.cz) urobili menší obchodík. V predošlom článku som spomínala, že som si vo výpredajoch v Kauflande kúpila dve bábiky, ktoré sa volajú Ori Princess kvôli ich oblečeniu a macíkom. Na Facebooku som túto informáciu spomínala, preto som sa s Ruženkou dohodla, že jedna Ori Princess pôjde k nej, keďže sa jej veľmi páčila, ale bohužiaľ u nich v Kauflande bola táto bábika vypredaná. Mne to urobilo radosť, pretože ja bábikám, ktoré nezostávajú v mojej zbierke veľmi rada hľadám nové domovy plné lásky a starostlivosti. A taký nový domov som u Ruženky medzi jej rôznorodou a krásnou zbierkou rozhodne našla.Usmívající se Kiežby aj tá druhá uý konečne našla správny nový domov..
Ruženke som poslala nejaké menšie prekvapenie a ona mi naspäť tiež niečo pekné poslala.Usmívající se To je všetko to, čo vidíte na prvej fotke.

1. Biely anjelik na zavesenie

2. Červený vtáčik

3. Pätica ozdobných/dekoračných gombíkov

Gombík s papagájom už tróni vo filipínskom obchode so suvenírmi pre bábiky.

4. Štyri dekoračné komponenty

Zvonček, rolnička, prívesok v tvare anjela a šortiek. Sú tiež rozkošné.Usmívající se


A tieto dva vtáčiky podobné k tomu červenému od Ruženky som dostala ako darček od našej Ivky (babakat.blog.cz)
Bol to príjemné a rozhodne nečakané prekvapenie, keď mi Ľubo s Nikky odovzdali obálku, ktorú doniesli z jesenného zberateľského zrazu z Prahy, ktorého sa v októbri 2015 zúčastnili a o necelý mesiac v novembri zavítali aj po tretíkrát v tom roku aj do Nitry.Usmívající se



Týmto chcem obom dámam ešte raz, čo najsrdečnejšie povedať Ď A K U J E M!!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára