pondelok 31. októbra 2016

Happy Halloween 2016


Opäť mi to nedalo a aj tento rok som vytvorila fotenie pre bábiky na môj obľúbený sviatok Halloween, ktorý ma vždy nesmierne inšpiruje.Usmívající se
Ako modelka - novodobá čarodejnica/bosorka mi zapózovala moja Corrie - Poppy Parker.Usmívající se


Už asi tri roky som mala v hlave ušiť presne takýto typ halloweenských šiat pre kostým modernej čarodejnice. V roku 2013 som mala presne šaty v tomto strihu rozrobené, ale vo fialovej verzii z látky, ktorú som rozpárala z halloweenského klobúka z obchodíka Kik, kde som si ho vtedy kúpila v zľave za 1€ práve s úmyslom pre tento účel. Lenže látka bola taká zlá šušťavá a bolo jej málo.
Tento rok som si konečne našla čas ich dokončiť, lenže zistila som, že var vôbec nesedí, látky je málo, rukávy z nej nedošijem a šuštiakový materiál sa dosť trhá. Preto som sa rozhodla ušiť nové šaty v tom istom duchu a nápade, ktorý som mala už v hlave pred 3 rokmi. Mala som doma dva roky novú látku - oblečenie, ktoré bol vlastne halloweenský čierno-oranžový kostým s motívom pavučín s pavúkmi pre dieťa predškolského veku. V sekáči ma vyšiel okolo 1€ a po roztrihaní kostýmu som zistila, že látky je dostatočne veľa.
Možno v budúcnosti ešte nejaké šaty v halloweenskom duchu ušijem.Usmívající se Výroba mi trvala necelé dva dni. Teraz som spokojná. Veľmi som túžila vytvoriť najmä korzet na šatách, vďaka, ktorým šaty dostali ten potrebný "šmrnc". Prvým dôvodom bolo, že v podobných halloweenských outfitoch sa často vyskytuje práve korzet a druhým dôvodom bolo, že mám už napozerané úžasné korzety od zberateľky Renáty - (Panenkománie.cz), ktorá veľmi často tieto korzety šije do svojich outfitoch pre rôzne veľkosti bábik, čo ja nesmierne obdivujem a je mojou stálou inšpiráciou.
Pre korzet som si musela urobiť sama strih podľa Barbie Angelicy Pirates of the Caribbean, ktorá má v tomto svojom originálnom outfite oveľa jednoduchší na sebe. Keďže je korzet pomerne malý a ja som najškôr zamýšľala urobiť diery, musela som od toho opustiť a našila som preto naň 8 strieborných krúžkov cez, ktoré som preplietla oranžovú koženú šnúrku, presne tú, ktorú som využila aj na zdobenie klobúka.

Klobúk som tiež vytvorila z fialového a čierneho filcu. Tiež je to môj vlastný strih. Jeho výroba bola pri tomto outfite úplne najjednoduchejšia. Ozdobila som ho už spomínaním oranžovým špagátom z koženky v dvoch radách, lebo jedna rada sa mi zdala veľmi úzka a nakoniec som nalepila dvoch väčších pavúkov, ktorých sme kúpili na halloweenských príčeskoch, ktoré boli v Tescu na halloweenskej bižutérii pred dvoma rokmi v zľave. Mňa farebné príčesky nezaujímali, tie som podarovala, ale pavúkov som odlepila pre moje kreatívne účely a práve na tvorbu pre bábiky, na ktorú som ich od samého začiatku aj plánovala.Smějící se
Tieto pavúky som ešte nalepila aj na samotné šaty - na prsia a dole na prednej strane, už som mala len dvoch, ale úplne tieto aplikácie stačili na dokončenie modelu.Usmívající se

Náušnice, čo má Corrie v ušiach sú v tvare fialových netopierov. Podarilo sa mi ich kúpiť v novej sade troch párov v Tescu, kde každý rok predávajú na sviatky ako sú Halloween, či Vianoce rôznu bižutériu od čeleniek, náušnic po náhrdelníky a príčesky.Smějící se Ja som ich kúpila asi dva týždne pred samotným Halloweenom. Najmä preto, že zo sumy 4€ ich znížili na rovné 1€. Z toho zvyšné dva väčšie páry náušníc, ktoré boli v tvare tváre čiernej mačky a zelenej bosorky sme s mami využili na našej prvej halloweenskej párty, ktorej sme sa zúčastnili v tento rok. Určite ich ešte aj v budúcnosti využijeme pri našich iných halloweenských aktivitách.Smějící se
K outfitu patrí aj metla, ktorú som jedinú nevyrábala, je od jednej dekoračnej bosorky, od ktorej som si ju v dobrom požičala.Smějící se Tá má síce menšiu veľkosť, ale metla sa veľkosťou úplne pre výšku Poppy hodila.Usmívající se
Topánky - čierne baleríny, ktoré má na nohách má od Barbie Style v čierno-bielej sukni s plochými chodidlami, ktorú som pre outfit kúpila v zľave v Tescu cez toto leto.

Darčekovú krabičku v tvare truhly som zase kupovala vlani na halloweenské fotenie s bábikami. Tento rok som ju opäť použila v inej - tentokrát v zvislej podobe. Gumená kostra, ktorá bola pôvodne na špagáte ako visiaca dekorácia, som kúpila spoločne s pavučinou s pavúkmi tento rok v Kiku. Obe sú tiež dekorácie na hallloweenské výzdoby do bytu a pod. Kostra troška neudržiava stabilitu, keďže je vyliata len z jedného plastu a končatiny nie sú ohybné.
Pavučina je úplne fantastická. Pôvodne som ju neplánovala kúpiť, ale poznám ju od iných zahraničných zberateľov, ktorí ju používajú pri svojich halloweenských foteniach z bábikami. Je to taký zvlášstny materiál, ktorý sa rozťahuje. Niečo na hmat ako vata, ale predsa iné. K nej bolo pribalených 6 malých čiernych pavúkov. Asi skoro polovicu pavučiny som ani nepoužila, toľko jej bolo v tom sáčku len za niečo vyše 2€.Smějící se
Rovnako aj s malá keramická čierna mačka a keramická sova, ktoré sú zase jesenné dekorácie z predošlých rokov tiež z obchodíka Kik.
Plastové tekvice pochádzajú ešte z rodinného kvetinárstva. Slúžia ako dekorácia. Strašidelné jedlá, malé dva kotlíky a kreslo pochádzajú od bábik Monster High, ktoré som v minulosti vlastnila v mojej zbierke zo setu Monster High Coffin Bean.
Čierny kotlík, ktorý drží Corrie v ruke, tak ten som v minulosti vyrábala pre írsky obchodík so suvenírmi - Irish Fairy Tale shop, odkiaľ som si ho pre toto fotenie požičala. Len som ho musela otočiť, pretože mal írske logo na druhej strane.Smějící se
Rozhádzané zbytky kostí som si kúpila pre účely fotenia Halloweenu s bábikami v minulom roku zase v Kauflande.
Papierová krabička je vytlačená zo stránok od miniaturistov, ktoré som dávno našla na internete a vytlačila si ju do svojho projektu - halloweenského obchodíka pre bábiky Happy Halloween shop.

Ako podlahu som použila kamennú tapetu a ako pozadie mami napadlo použiť drevený malý sklápací stolík z našej lódžie, ktorý som ale ležmo položila na obyývačkový stôl a vytvorila som na ňom celú túto scénu.Usmívající se

Pôvodne som nemala v pláne dať do outfitu Corrie. Chcela som Mattelku, s mami sme sa zhodli, že blondínky ako čarodejnice sú neprirodzené, preto sme uvažovali na hnedovláskami a najmänad hrdzavovláskami, ktorých máme v zbierke minimum, takže o to to bolo ľahšie. Z hnedovlások sa do úzkeho výberu dostala Shanaya -James bond Barbie Octopussy a z hrdzavovlások sme okrem Corrie najskôr vybrali Priscillu - Model No.02 s tvárou Lara, ktorá má vlasy aj troška do tmavšej červeného odtieňa.
Nakoniec sme sa jednohlasne po chvíľkovom rozhodovaní zhodli na Corrie - Poppynke.Usmívající se














Mačky opäť pomáhali s fotením. Najskôr Cleo a potom čierno-biela Raquelle, ale skočili do scény aj iné, ktoré tam boli len na rýchlo, tak som ich nestihla ofotiť.Usmívající se



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára