nedeľa 2. októbra 2016

P - Plaid


Druhou témou pre mesiac september je na písmeno P - Plaid (kockovaná tkanina). Táto téma sa mi z tohto mesačných pozdávala jednoducho najviac. Spojenie kára v móde to je už moja šálka kávy. Aj keď nehovorím, že kockované kúsky oblečenia sú to čo v oblečení obľubujem, ale vytvoriť nejaký outfit s károm bola celkom fajn predstava.Usmívající se


Mňa ako prvé nápadla táto kárová košeľa od bábik Liv, ktorú som 4 rokmi dostala do daru.
Na to som si hneď spomenula pri čítaní septembrových tém. Hlavou mi preletelo, že treba vymyslieť neaký štýlový outfit, kde sa zakomponuje táto košeľa. Lenže mami napadlo ešte niečo iné. Keďže vždy sa chceme s niečím odlíšiť a v pravidlách bolo povelené, že tartan nemusí byť práve len alebo vôbec na oblečení, môže byť zakomponovaný nanábytku, či deke a pod.
Preto sme sa rozhodli, že pri tejto téme oprášime náš starý projekt - , ktorú sme asi pred 5 rokmi vytvorili. V nej máme totiž sedačku, a taburetku obtiahnutú tartanovým vzorom. Rozhodla som sa nepoužiť celú diorámu, ale len väčšiu časť, kde som nepoužila taburetku nech ten tartan nie je už veľmi prekombinovaný. Taktiež som na stenu nalepila len jednu dekoráciu a nepoužila okno s výhľadom na nasnežené hory, čo sa mi v tomto prípade nehodilo.
Výber aktérov bol dosť rýchly. Napadol nás rýchlosťou blesku Johnny Depp, ktorý je "kvalita" v rámci Mattelu a ešte sme ho v tejto súťaži nevyužili.Smějící se Len sme mu museli vybrať partnerku, keďže práve ona mala mať na sebe tartanovú košeľu. Chvíľku sme uvažovali o Charlotte (Barbie Basic 002 Model No.04), ale keďže na Flickri tvorí presne táto dvojica párik u zberateľky, ktorá robí príbehy, preto som sa nechcela opakovať. Inak tá sa mi k nemu aj tak najviac hodí.Smějící se
Druhá favoritka bola Deborah, ktorá nakoniec obhájila svoju pozíciu a stala sa nositeľkou tartanu a zároveň dostala rolu dočasnej partnerky Johnnyho.Usmívající se
Deborah už na súťaži bola v Dapper or Darling duo, ale ešte so svojím starým Model Muse telom. Toto je je premiéra s novým superpohyblivým telo od Made to Move Aziatky.Úžasný

Deborah je Barbie Basic Model No.14. Má na sebe košwľu od Liv bábiky Hayden It's my nature, šedé ramienkové tričko od Barbie Basic Model No.04 Charlotty a červené nohavice od Barbie I ♥ Angry Birds, čierne nízke čižmy od Look Urban Jungle Millie a zlatý krížik z mojej dielne.Usmívající se
Johnny je kapitán Jack Sparrow z filmu Pirates of the Caribbeanon on the Stranger Tides.
Má na sebe košeľu od bábiky Justina BIebera, čierne ramienkové tričko a rifle od Barbie Basic 002 Modelu No.15, topánky z nejakej sady od Kena a aby ladil s Deborou obrou, tak dosátal tiež zlatý kríž, ale inýho typu a veľkosti.Usmívající se

Toto fotenie som musela opakova.ť Prvýkrát som zistila až v PC, že sa mi odlepuje tartanová látka na gauči a svetelné podmienky sommala sťažené. Celý september som behala z lódžie do obývačky, kde som naháňala slnko pre dobré fotky. A pri tomto fotení sa mi na prvýkrát nevydarili, preto som fotenie žiaľ nasledujú deň musela ešte raz opakovať.
Vytvorila som romantickú chatovú scénu, kde si môj zamilovaný párik užíva nielen kávu, či čaj, ale najmä jeden druhého.
Súťažná fotka mala byť pôvdne tá prvá, kde Johnny drží Deborah okolo ramien, ale nakoniec sme vybrali tú, kde spolu popíjajú čaj, čo je opäť úplne prvá totka tohto článku.Úžasný
Tu si pozrite fotky na ukážku s reálnymi modelkami, čo sme dostali.
A tu sú požiadavky a príkazy na túto tému:
Jednoduché! Použite kockovaný vzor niekde vo fotografii. To môže byť oblečenie, nábytok, alebo časť, ako je dioráma s vankúšmi alebo s pozadím. Jedinou podmienkou je, že musí byť vizuálne reprezentáciou kockovaného vzora. Zvyšok je úplne na vás!










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára