piatok 30. septembra 2016

O - Overworldly


Pokračujeme v obľúbenou mesačnou výzvou na Flickri. Na mesiac september boli tentokrát určené len tri témy. Prvá z nich je na písmeno O - Otherwordly (tajuplný - z onoho sveta).
Pri tejto téme som si myslela, že ju vážne ako prvú súťažnú nesplním.
Totiž fantasy, sci-fi, či mytologický svet a iný podobný ide u mňa úplne mimo, bokom. Preto ma táto téma zaujala zo všetkých, ktoré sme v tejto súťaži mali najmenej.Nerozhodný

Lenže preda len som sa nechcela tak rýchlo a ľahko vzdať. September je dlhý a nemusím hneď všetky témy naraz nafotiť a uverejniť. Počkám si, keď príde inšpirácia.
Skôr, kedy príde mojej mami, ktorá o tom dosť silno uvažovala. O pár dní sa nekonalo nič prevreathého, žiaden špeciálny nápad. Ako prvotné ma napadli morské panny a s ními Nikky, že keby mi ich požičala nejakú vyzliekateľnú morskú pannu, ktorej oblečenie by som obliekla inej mojej bábike. Lenže to boli také moje nedomyslené nápady. Ďalším nápadom boli napr. anjelské krídla, ktoré mám už dva roky a stále sa s nimi chystám fotiť Vianoce, keďže pri takomto fotení sa mi hodia najviac. Tretím nápadom a zároveň najreálnejším bola víla. Mali sme už s mami aj realizačný nápad. Spravila by som dosť jednoduché krídla, bábiku by som obliekla do umelých listov, či iných umelých suchých kvetov, ktoré nám ešte zostali po rodinnom kvetnárstve.Usmívající se
Lenže moja mami mi vraví, že načo budem robiť vôbec nejakú diorámu (aj keb bola rýchla) a hrať sa s ňou, keď naposledy ma nevedli ani pri jednej téme vybrať, či som im dala celý obchod so suvenírmi v Londýne alebo pravé retro z 50.rokov a nič z toho vôbec nakoniec minulý mesiac nebolo.Nerozhodný
Preto mi mami stále hovorila, aby sme išli pri tejto téme opäť cestou módy. Len ja som vôbec nevedela ako - aký módny napr. scifioutfit vytvoriť.
V júni sa mi podarilo ukorystiť pár ničím nezničených krabíc, ktoré boli pri jednych kontajneroch v oblasti môjho sídliska. Vtom čase som potrebovala získať baliaci materiál kvôli zabaleniu zberateľských bábik, ktoré som vtedy popredávala. A v krabiciach boli všelijaké prekvapenia v podobe čiernobielej lepiacej sieťovej tapety. Zistila som, že krabice pochádzali z rôznych tonerov a vyzeralo to, že niekto zakladal novú súkromnú firmu, v ktorej sa likvidovali zbytočné krabice.Smějící se
Sieťovaná tapeta sa nám ako materiál veľmi pozdávala, vtedy sme ešte netušili ako rýchlo ju zakrátko využijeme.
Mami bola do tejto témy oveľa viac nažhavená ako ja, za jej uskutočnenie preto vďačím hlavne jej. Ona mala v sebe chuť túto tému dokázať zobraziť. Síce sa dalo niečo robiť vo photoshope, ale ja nie som naň ho nauče a ako som už písala v jednom článku v tetjo súťaže, ľúbim reálnu diorámu a prostredie, ktoré pôsobia, čo najreálnejšie a nie zmeny fotkách vo fotoprogramoch.Nerozhodný
Takže v jeden večer si mami zobrala moju Keiko - Barbie Basic 001 Kaylu, ktorá dostala nové telo od MTM Aziatky Neko a v tetjo súťaži sa ešte nepredviedla, preto nastal pri tejto téme konečne aj čas pre ňu.Smějící se Začala ju obalovať do tej čiernobielo sieťovej tapety a vytvorila avargantný scifi alebo futuristický model, nazvite si to ako chcete.Smějící se
Na ruku jej dala gumený červený obal, ktorý sme doma mali v materiáloch a pochádza zo starého pera.Smějící se
Aj za vlasový styling môže ona. Zobrala zase z našich kreatívnych materiálov rôzne kovové prvkyod malej vyhoretej žiarovky po zbytky kovových rúr z vianočných ozdôb na stromček.
Na hruď jej prilepila s obojstrannou páskou umelohmotné tlačítko z malého starého prenosného rádia.Smějící se
Z Keiko vznikla taká robotická žena, nevedela sa mi v tých šatáchskoro vôbec pohnúť, bola v nich totiž zalepená, našťastie nič sa jej nestalo a hneď po fotení išli šaty dole a ihneď zamierili do smetiaka.S vyplazeným jazykem Červené topánky sú od So In Style Babyphat Kary.
Keďže sa stala z Keiko robotická žena, aj jej pohyby rúk sú také "robotické".
Pozadie som som vytvorila z dvoch čierno-červených prestieraní.
Úplne prvá fotka celej postavy je súťažná, aj keĎ som rozmýšľala, že by som mohla poslať konečne raz aj portrétovú fotku. Vďaka jej štýlovému outfitu z iného sveta bolo by to nespravodlivé.

Tu si pozriete fotky na ukážku s reálnymi modelkami, čo nám dievčatá dali.
A tu sú požiadavky a príkazy na túto tému:
Táto výzva je predovšetkým o fantázii. Vezmite si bábiku (y) z bežného sveta, ktorý poznáme a do novej imaginárnej reality. Môžete si vybrať priblížiť túto tému buď ako futuristickú alebo mýtickú. Žijú Vaše bábiky s mimozemšťanmi? Víly? Draci? Môžete tiež zvoliť na použitie módu a/alebo dioráma na vytvorenie fotografie z iného sveta. Napríklad, možno Vaša bábika nosí futuristické oblečenie šíri v časopise či je vidieť ako skúma novú planétu. Len sa uistite, že je to niečo, čo by sme nemali vidieť na Zemi.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára