piatok 11. novembra 2016

S - Sweet treats


Pokračujeme druhou témou pre mesiac október na písmeno S - Sweet treats (sladká pochúťka). Táto téma ma osobne veľmi nebrala, keď som zadanie čítala po prvýkrát, pomyslela som si, že ako nápad nie je zlá, ale mne by sa páčilo aj niečo iné na toto písmenko.Smějící se


Asi veľa toho pri tomto článku oproti daždivej téme nenapíšem.
Moje bábiky majú veľa všetkého. Napr. majú už pomerne veľký šatník, veľa zvierat, veľa rôznych drobností do interiérov, ale predsa majú niečo nedostatok a to je jedlo a najmä sladké jedlo/cukrovinky.
Preto mi táto téma neprišla pre nás veľmi vhodná. Moju mami napadol prvý nápad, ktorý sme hneď aj zrealizovali. Bolo to, že použijeme fondué, ktoré mám od bábik Moxie Girlz, konkrétne z ich chatového setu.
A keďže sa jedná o sladkosti, museli sme urobiť na miesto syrového fondué čokoládové.
Takže som zamiešala svoju hnedú akrylovú farbu, s ktorou som pomaľovala vnútro fondue a dve paličky na konci,ktoré sa majú "akože" namáčať a tiež patria k tomuto setu fondué. Na jednom je jahoda a na druhom je niečo, čo neviem čo má byť.S vyplazeným jazykem
Inak tá hnedá akrylka nie je veľmi dobre na fotkách vidno, takže ten "cukrovinkový" efekt nie je pre mňa na 100% výstižný.
Nápad bol, druhou vecou bolo, že sme si vybrali aktérou, čo bolo dosť jednoduché, povedali sme si, že je na čase použiť konečne do súťaže aj naše IT bábiky. A tak Corrie s Paulom išli opäť do akcie.Smějící se
Treťou vecou bolo vybrať miesto fotenia. Rozhodovali sme sa medzi dvomi miestami - červenou kuchyňou a novou prerobenou romantickou izbou. Keďže sme si mysleli, že väčšina bábik u ostatných zberateľov sa budú prežierať sladkosťami na rôznych gaučoch a posteliach, tak sme si vybrali vo všeobecnosti medzi zberateľmi obľúbenú kuchyňu Modern comfort.Smějící se
A išlo sa fotiť. Párik sme zladili do rovnakého štýlu. Paul dostal sveter z jedného setu pre Kena a nohavice od Edwarda z Twilightu, ktoré mu dĺžkove jediné sedia. Corrie dostala svetrík od Blanky a džínsy od Basisc džínsovej Loubotinky Deborah.Usmívající se Sladké fondué v kuchyni sa trošku zvrtlo na menšiu romantiku, ale nevadí.S vyplazeným jazykem
Už ako býva u mňa vo zvyku, úplne prvá fotka bola tá súťažná.

Tu si pozrite fotky na ukážku s reálnymi modelkami, čo sme dostali.
A tu sú požiadavky a príkazy na túto daždivú tému:
Mňam! Má vaše bábika chuť na sladké? Ukážte nám, ako Vaša bábika/(y) uspokojujú túžbu po jej/jeho jedle. Je ona v pekárni alebo pripravuje vo vlastnej kuchyni sériu sušeniek? Alebo si ona dopriava krčah zmrzliny, zatiaľ čo sleduje svoj obľúbený film? Alebo jej miláčik kúpil nejakú dekadentnú čokoládu? Existuje veľa možností pre túto tému! Jedinou podmienkou pre túto výzvu je, že fotka musí zahŕňať bábiku a nejakú položku sladkej potraviny. Zvyšok je úplne na vás!

A keďže už viete, že za tento mesiac mi vybrali tému na písmeno R - Raingear, tak už viac fotiek mi nevybrali.
Mne to nevadí, táto téma predsa len nepatrí medzi tie naše najlepšie.Usmívající se
Dnes by som túto tému fotila inak, strčila by som jednu osobu, ktorá by v kuchyni čítala noviny pri rannej káve a sladkých raňajkách.Úžasný









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára