nedeľa 27. novembra 2016

Dolls with freckles


V máji tohto roka som sa vybrala fotiť na verejnosť do nášho mestského parku. Článok ste mohli vidieť už tu. Vybrala som si Midge z Domu snov, ktorá si išla vyskúšať nový bicykel, ktorý som dostala ako narodeninový darček.Usmívající se
Práve vtedy prebiehala hra na Flickri Dolls with freckles - bábiky s pehami aj ja som vtedy myslela, že tento výlet spojím aj s touto hrou.


Lenže na tých fotkách z exteriéru vôbec nebolo vidieť, že Midge má pehy na tvári. Preto som musela samostatne nafotiť aj túto hru a urobila som si vlastný provizórny domáci park.Smějící se
A v ňom stretla aj jednu mačku. Okrem toho stihla si doplniť k outfitu aj nové náušničky a náramok, ktoré som jej dorobila špeciálne pre tento outfit, ktorý si celý požičala od Brigitte (Barbie Dolls of the World Francúzsko)
a slamený klobúk som si vtedy na jar kúpila v kreatívnych potrebách Panta Rhei. Klobúk je Midge troška veľký a to má z mojich kočiek veľkú hlavu.Smějící se
Najprv, keď som bola označená do tejto hry som troška dlhšie rozmýšľala, či mám vo svojej zbierke vôbec bábiky s pehami. Zistila som, že aspoň dve mám - túto Dream House/Dom snov Midge a Style/Módnu ikonu Midge.Usmívající se



A túto fotku, kde si drží klobúk som si vybrala ako hlavnú do Tag hry na Flickri.Usmívající se






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára