nedeľa 13. novembra 2016

T - Toy box treasures


Treťou poslednou témou za mesiac október je písmeno T - Toys box treasures (Hračkársky box pokladov).
Tak táto téma sa mi oveľa viac páčila ako predchádzajúca téma. Už som si pri nej začala predstavoť hneď ako som ju prečítala, rôzne hračky, s ktorými sa budú bábiky ukazovať.Smějící se


Moja mami hneď vyhlásila, že vie ako sa všetky súťažné fotky "zvrhnú" na bábiky Poppy Parker, ktoré budú držať rôznych svojich medvedíkov a budú rozkošné až prerozkošné.Smějící se Tieto fotky samozrejme dosť letia na Flickri aj mimo túto súťažnú tému, takže mala aj čiastočne pravdu, pretože plyšový medvedík je už jednducho taká klasika.Usmívající se A veru sa takých zopár aj ukázalo.
Ako vravela mami, že sme mohli aj my strčiť jednu bábiku, či tiež samotnú Poppy Parker do kruhu, kde by okolo nej bolo plno plyšových medvedíkov. Po prvé bola by to už riadna nuda a po druhé, toľko medvedíkov doma proste ani nemáme.Smějící se
Preto sme opäť potrebovali jedinenčný a neopozeraný nápad. Najprv sme chceli dať Barbie blondínu Made to Move Kaylu do detskej izby pre bábiky, kde sa nachádzajú postavičky s rôznymi Disneyho postavami z Kidneriek a pod. vajíčok. Lenže nás niekto predbehol a dosť podobný nápad na súťaž urobil, tak sme nápad museli zmeniť a hlavne nás muselo napadnúť, kde v Barbie domoch budeme fotiť, čo je u mňa neopozerané a čo v nejakej obmene som ešte nemal čas pozrieť.
Napadla nás ako durhá voľba dduhom dome pre bábiky detská izba v Leví kráľ štýle, kde sú naaranžované aj postavičky z tohto animovaného filmu. Pri týchto postavičkách pri jednej stene sa mala opäť postaviť Made to Move Kayla. Mne sa tento nápad nejako vôbec nepozdával, preto som fotenie aj na túto tému troška odkladala. Mala som tretí nápad,ktorý som nakoniec aj zrealizovala.
Vravím mami, že mám lepší a originálnejší nápad. Zoberiem jedného Kena a obložím ho zbierkou miniatúrnych vláčikov.
Málo zberateľov, povedala by som takmer vôbec si pri tejto téme vybralo chlapa. A mami môj nápad dotiahla do konca. Okrem miniatúrnych vláčikov z Kinderiek, (ktoré sú dokonca aj z maminho detstva) sme pridali aj dobové autíčka. Ako interiér sme predsa len vybrali tú detskú izbu Leví kráľ, využili sme v nej samotné nábytky, ale pri fotení som z nej zabrala len časť. Pri fotení som musela dávať pozor, aby som náhodou nezabrala nesprávne nápisy a obrázky v štýle Levieho kráľa.
Ako aktéra som si pri tejto téme vybrala Travisa, ktorý bol vtedy už oblečení do jesenného outfitu.Smějící se
Fotila som dvakrát. Prvýkrát som do diorámy položila našu stolovú lampu a tým som fotky dosť neprirodzene nasvetlila, čo som si uvedomila len v PC, preto napriek mojej lenivosti, ktorú som nakoniec porazila, som fotenie zrealizovala po druhýkrát už bez stolovej lampy mimo diorámy, opäť s bleskom, pretože v tomto jesennom čase sa diorámach ťažko fotí bez poriadneho osvetlenia a pri zamračenom počasí.Nerozhodný
Brian je vášnivý zberateľ miniatúrnych dobových autíčok a vláčikov, ktoré Vám teraz s radosťou ukazuje.Smějící se
Ako zvyčajne prvú fotku, kde leží s jedným vláčikom na zemi som nakoniec vybrala ako tú súťažnú.

Tu si pozrite fotky na ukážku s reálnymi modelkami, čo sme dostali.
A tu sú požiadavky a príkazy na túto hračkársku tému:
Ukážte nám ako vaše bábiky milujú hračky rovnako ako to robia ich zberatelia! Má vaše bábika obľúbenú hračku, ku ktorej sa ľúbi túliť? Alebo to on/ona má kompletnú zbierku hračiek pokladov z jeho/jej detstva? Jedinou požiadavkou pre túto tému je, že musí existovať hračka niekde na fotografii.

Taktiež ma napadla pri tejto téme ešte jedna možnosť zobrazenia. Moja bábika by mala tiež zbierku bábik, ktoré by fotila v nejakej scéne. Tento nápad nakoniec jedna zberateľka aj presne takto zrealizovala. A plus boli v súťaži fotky bábik, ktoré mali samozrejme ako svoju obľúbenú hračku rôzne malé bábiky, jedna mala malé bábiky Barbie dokonca aj v mini krabiciah.Úžasný






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára