nedeľa 10. septembra 2017

6.kolo - OOTD - Outfit of the Day


Aby som dohnala súťažné kolá u Nikol v jej súťaži Miss Sweet Love, dáme si ďalšie už 6.súťažné kolo na tému OOTD - Outfit of the Day.
Keď som sa prvýkrát začala stretávať pri nejakých outfitoch, či módnych blogerkách s touto skratkou, nevedela som, čo znamená. Nedalo mi to spávať, tak som si ju vyťukala na Googli a hneď som bola opäť o niečo múdrejšia.Smějící se

Skratka vychádza z anglického jazyka a v preklade znamená outfit dňa.

V skratke opäť pravidlá pre toto súťažné kolo:
- dobré svetelné podmienky (denné svetlo, bez blesku) fotografia musela byť upravená
- fotografie museli byť tri a to:
1. celá postava, kde bolo vidieť komletný outfit - táto fotka musela byť v koláži najväčšia
2. portrét - nie len hlavu, aspoň po rameno či po prsia
3. záber na detail - na kabelky, šperky, opasky, topánky - výber nechala Nikol na nás
- outfit: vybrať sne naku módne oblečenie na bežné nosenie (žiadne spodné prádlo, plavky, či večernú róbu). Výber, či sa malo jednať o letný či zimný outfit nechala Nikol na nás. Bábika musela byť ale vo všetkom, čo je považované za bežné, keď ideme s kamarátkou si posedieť na doobedňajšiu kávu a nakupovať, keď ideme si na úrad zariadiť rôzne pochôdzky či sa chystáme na obchodné jednanie - kabelka, topánky, rôzne doplnky (šperky, šatky) - podmienkou bolo, aby outfit bol vážne módny, mali sme svoju bábiku premeniť na módnu ikonu. Pokiaľ niekto kabelky či doplnky na takéto príležitosti nenosí, či si do mesta oblieka tepláky a nečese si vlasy neznamená, že takto mala byť oblečená i naša bábika.:-)
- bábika musela na obrázku stáť
- fotografia, kde bábika stojí v celom outfite musela byť fotená na výšku
- pozadie bábiky sme mali zvoliť tiež jednofarebné bez vzoru (najlepšie bolo tmavé alebo svetlé pozadie - podľa outfitu) - ani žiadne kamene, drevo, fotografia mala pôsobiť profesionálnym dôjmom, preto sme mali fotiť najlepšie v interiéri - ako pozadie nám mohlo poslúžiť kľudne i jednofarebný záves, vankúš, tričko, čokoľvek
- fotografie musela byť jednoduché a čisté, bábika v popredí, bez rekvizít

Táto téma sa mi veľmi pozdávala, keďže s výberom šiat nie je u mojich bábik žiadny problém, v posledných dvoch rokoch sa im aj dosť rozšíril, jednak som ich niečo pokúpila, vymenila či ušila.Usmívající se
Na outfit v mojom obľúbenom boho či etno štýle mám asi najviac kúskov, len ja som nechcela ísť opäť touto cestou, aby som sa už stále neopakovala.Smějící se
Najprv sme s mami rozmýšľali na akú príležitosť Sorayu oblečieme. Mami napadol cestovný kufor od Barbie Diane von Furstenberg a pretože bol letný čas, ktorý nabádal na dovolenky, súhlasila som, že je dobrý nápad, lebo som tipovala, že väčšina súťažiacich pôjde na nejaké nákupy, či posedenie s kamarátkami.
Mali sme s mami nápady na 3 outfity, prvý nápad bol použiť úplne celý outfit od Barbie Diane von Frustenberg, nie len jej kufor. Druhý nápad bol použiť šaty a sačko od Barbie Stardoll Doll Space, ktorý je taký elegantný v štýle "Chanel". A treťou variantou bol tento vystavaný outfit, ktorý sme nakoniec i vybrali ako súťažný.
Outfit od Stardollky sa mi nepáčil, zdal sa mi príliš elegantný a nebol príliš kreatívne zostavený.
Outfit od Diane sa mi zdal úplne najmenej kreatívny, keďže sú to len zavinovacie šaty, ktoré nie sú úplne elegantné, ale sú v takom mestskom štýle, vhodné aj na kávičku s kamarátkou.Usmívající se
Ja som si ale vybrala zostavaný outfit, ktorý ja nazývam ležárna/športová elegancia, určite vhodná na cesty.
Paris tričko/top je od Barbie Stardoll Bonjour Bizou 2. Tu sa musím pousmiať, pretože s Katkou/zmrzlinkou sme boli asi veľmi prepojené, keďže i jej súťažiaca Erin mala v outfite toto isté tričko pod modrým sakom, len na jej súťažnej fotke ho nebolo veľmi vidno.Smějící se
Sačko je tiež od tejto istej Stardoll Barbie.
Červené nohavice sú od playline Barbie Loves Angry Birds.
Biela kabelka a kufor je od už spomínanej vyššie zberateľskej Barbie Diane von Furstenberg.
Čierne topánky sú od Barbie The Look NIght out.
Biele slnečné okuliare sú zo sady doplnkov Barbie Basic 001.
Šperky sú od Katky/zmrzlinky, farebne mi úplne ladili celému outfitu, len som musela dvojreťazový náhrdelník skrátiť, aby nebol dlhý a veľkosťou sadol presne do krku a nakoniec urobiť náušnice ako súpravu.
Nakoniec som si ešte vymyslela, že Soraya bude cestovať i so svojím psíkom Monou Lisou, ktorej som musela ušiť cestovnú tašku. Usmívající se
O tomto mojom outfite sa dá povedať, že je v námorníckom štýle a preto som sa snažila ladiť i tašku pre psa v takom istom štýle, preto som vybrala pásavé látky. Nevedela som, že ušiť tašku pre psa bude také zložité. Najprv som si naštudovala na Googli ako má presne taká taška vyzerať. Potom som hľadala i nejaké strihy na Pinterese pre reálne psy, ale nič som nenašla, preto som si i strih sama vymyslela. Celú som ju šila v rukách. Otvára sa zhora na tri patentky, jej vnútro je vypchaté vatou. Nakoniec som nalepila ramienka a ozdobné čierne lemovanie. Tie som strihala zo starého opaska, ktoré som raz našla u maminej tety, nebol vôbec zničený. Používam ho už pár rokov pri tvorbe i Barbie opaskov.Usmívající se
Prvá fotka - koláž je súťažná. Zvyšné 3 sú tie, ktoré sú všetky v koláži, len sú samostatne.




Keďže sa mi tri fotky zdali na blogový článok málo, chcela som niečo vymyslieť ako ešte outfit nafotím.
Mami rozmýšľala a opäť mi raz poradila. Tentokrát, či nevyužijem Barbie auto Minicooper (keďže sa jedná v mojom prípade o cestovateľský outfit), ktorý som už dostala na Vianoce 2014 pod stromček. Na týchto fotkách má svoju premiéru. Pre mňa je toto auto jedno z najvypracovanejších a najkrajších od Mattela. Veľmi som po ňom túžila a keď ho v roku 2014 krátko pred Vianocami k nám priniesli, musela som ho proste mať.Smějící se
Autíčko je úplne super, len sa smejem, dvere sa dajú otvárať, všetko je dosť realistické, veľkosť opäť i pri tomto menšia akoby proporčne k Barbie bábikam mala byť, ale najviac ma zaráža, že Barbie vlastne sedí v aute takmer na podlahe. Tie sedačky sú nesmierne nízke. Ale čo si budem sťažovať, keď sú dvere zatvorené, tak to nikto nevníma.Úžasný
Tieto fotky som dofotila len včera, konečne som si na ich dofotenie našla čas. Medzitým si Soraya už "odskočila" na dve ďalšie fotenia nových súťažných kôl u Nikol.Smějící se
Konečne mám dorobenú aj tehlovú stenu, preto môžem fotiť i doma "exteriér". Čiernu podlahu som vyrábala už pred 2 rokmi a má zobrazovať cestu.

A teraz samotné cestovateľské fotky Soraye so svojím psíkom Monou Lisou.Úžasný














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára