streda 13. septembra 2017

Barbie accessories pack - Bold Golds 2016


V tomto článku si predstavíme ďalší doplnkový módny set pre bábiky od Mattela.
Fialovo-čierny z rovnakej série ste mohli vidieť už v júni.
Tento som fotila krátko po ňom, niekedy začiatkom mája.Usmívající se


Vo februári som si urobila radosť už so spomínaným fialovo-čiernym módnym setom, v ktorom ma zaujali čierne vysoké topánky "gladiátorky". Keďže som bola v tom čase s nimi taká nadšená, v hračkárstve Dráčik som pokukovala po ďalších. Väčšina z nich je už na mä príliš plastová, odkedy mám pre svoje bábiky realistické šperky či kabelky.
Vždy sa nájdu novinky, ktoré ma aj tak vedia ešte zaujať. A pri tomto elegantom setíku ma zaujali opäť raz jedny topánky.Smějící se Tentokrát nízke zlaté. Veľmi som si obľúbila ploché nohy, čo majú Made to Move telá a u mňa majú moje kočky i dve telá po Barbie Style s plochými nohami na Fashionistas tele.
Chcela som si urobiť radosť, tak som si tento elegantný setík kúpila. Radosť ma prešla, keď som topánky začala skúšať na bábikách. Zistila som, že každej plochonohej Barbie sú veľké. MTM majú rovnaké chodidlá ako Fashionistas telá s plochými nohami, ktoré majú Barbie Style. Potom ma našťastie napadla moja Poppy Corrie, ktorej sú menej veľké, to znamená, že tie topánky aspoň udrží na chodidlách. V špici topánok je voľné miesto.
Nakoniec som niekde v zahraničnej skupine Made to Move Body na Facebooku dočítala, že tieto topánky sú vhodné len pre vysoké Barbie.Nerozhodný
Nedávno sa mi zase pošťastilo vidieť aj dvakrát na Instagrame použité tieto zlaté topánky aj na telách MTM. Aj iní zberatelia robia podobné chyby ako ja, čo ma potešilo.Smějící se

Tento doplnkový bronzovo-zlato-čierny set sa skladá:
Bronzovočierna malá kabelka do ruky, zlaté ploché topánky, bronzové topánky na vysokom podpätku, bronzový náhrdelník, zlatý náramok a oranžovo-hnedé slnečné okuliare

Čierno-bronzová kabelka so strapcom do ruky je zaujímavá tým, že takýto typ/tvar som u Mattela ešte nikdy predtým nevidela. Na na mňa pôsobí dosť maličko. Inak je pekná a moderná. Kabelku už nemám, odišla v nejakej kope s bábikou.


Zlaté ploché topánky, za ktoré som kupovala tento setík. Sú z mäkkého plastu a mne sa stále páčiaCorrie má aspoň radosť, že ich odnosí pokiaľ bude treba.Smějící se


Bronzové topámnky sa mi páčia dosť vonako ako zlaté a tieto nie sú na ploché chodilá a obuje ich väčina Barbie Matteli bábik o zvyčajnými hoami.. Bronzová farba je málo vyskytujúca sa u Mttela, ja mám ju na topánkach od Barbie Basic 2.5 Mbili, ktorá je ladená celkovo do bronzova.
Topánočky som si chcela tiež nechať, alle nakoniec, keď sa naskytla jeda príležitosť výmeny doplnkov a oblečenia pre Barbie, tak som ich vymenila a nakoniec som sa ich zriekla.Usmívající se


U náhrdelníku som naopak vedela, že si ho nenechám. Je priveľmi plastový, veľmi sa mi nepáči. Taktiež už odišiel s nejakými Barbie vecami, ktoré som mala na predaj.


Náramok sa mi páčil o niečo viac. Zaujal ma, preotže takýto typ som u Mattela ešte nevidela. Páči sa mi diera v tvare pyramídy.Usmívající se


Slnečné okuliare majú zaujímavý tvar, ale ma nezaujali- Sú pre mňa príliš extravagantné. Mám radšej klasiku, slnečných okuliarí majú v šatníku moje bábiky v šatníku dosť veľa.Usmívající se


Nakoniec tu máme tiež sériu fotiek, ktorú nafotiala Poppy Corrie (kvôli omu, že ako jediná z mojej zbierky bábik ich aj obuje). Jej outfit som ladila v podobnom štýle ako sú jej topánky.
Druhú modelku som si vybrala Jacqueline Karlu z kolekcie The Look Sweet Tea.
Pri jej outfite som najskôr nevedela do čoho ju oblečiem.
Nič mi tým bronzovým častiam nesedelo, ale raz som sa zapozerala do Barbie domu a tam sedela Barbie Basic 003 Lara v tomto outfite od Urban Jungle Look Millie a vtedy ma osvietilo, že je to "pravé" pre tieto bronzové doplnky.Smějící se
Tento doplnkový set je ladený do etno štýla s aztéckymi vzormi.
Ja som celú scénu ladila do orientálneho štýlu. Využila som kreslo a taburetku z thajskej izby a dve orientálne otváracie krabičky z indického obchodíka so suvenírmi.Usmívající se





















A tu si pozriete ešte balenie tohto setu. Doplnky už dobré tri roky Mattel balí do takýchto sáčkov s vešiakom. Pripadá mi to horšie, človek má pocit, aby sa im pri manipulácii nič nestalo. Tu môžete vidieť, že Mattel vložil kabelku ešte do malého sáčka, aby ju istil.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára