sobota 16. septembra 2017

Giselle

Cinderella Fairy Godmother 2015


Predstavujem Vám svoj druhý tohtoročný darček k narodeninám, ktoré som oslavovala už začiatkom júna. Bohužiaľ som sa dostala až teraz k spracovaniu fotiek i keď ich mám už od mája nafotené.
Prvým darčekom, ktorý som dostala bola Barbie s tvárou Pazette z kolekcie The Look City Shine. Tú so Vám za "čerstva" predstavila pod menom Jamila.
Druhým je Barbie Fairy Godmother (dobrá víla) z hraného Disneyho filmu Cinderella (Popoluška) z roku 2015.
Všetky štyri bábiky Barbie, ktoré Mattel pre Disneyho sa mi páčila. Jedná sa o hlavnú hrdinku Popolušku v plesových modrých šatách, ja mám druhú lacnejšiu svadobnú verziu, v apríli tohto roka pribudla aj Macocha Lady Tremaine, ktorá je pre mňa úplne najkrajšia z tejto kolekcie a nakoniec prbudla i dobrá víla Fairy Godmother.Usmívající se
Popolušku v modrom už neplánujem, stačí mi v civile len jedna bábika s touto tvárou.
Rovnako ako má vlastnú tvár podľa herečky Lily James Popoluška, Macocha podľa herečky Cate Blanchett, tak i dobrá víla má tvár podľa herečky Heleny Bonham Carter, ktorá ju stvárňovala vo filme.
Keďže pôvodne tieto bábiky u nás nemali predávať, ale Dráčik nakoniec veľmi pozitívne prekvapil, pred Vianocami 2015 priniesol Popolušky a o rok pred Vianocami 2016 doniesol i Macochu s Dobrou vílou. Uvidíme ako sa vyznamená pred týmito Vianocami.Smějící se
Do kúpy som sa veľmi nehrnula, dôvodom bolo, že som potrebovala farebne ladiace kĺbové telo.
Najbližšie k tomu mala Karlička Look Sweet Tea. Tie som doma mala už dve, jednu originál a druhú ako darkyňu tela pre Macochu Lady Tremaine. Lenže, keď Vám kamoška zberateľka Monika ponúkne voľné bledé a zberateľské telo, tak viete, že konečne nastala tá správna situácia ku kúpe tejto bábiky.Smějící se
Tak, keď som už kúpila telo, kúpila som dráčiku konečne aj Dobrú vílu a nadelila som si ju k narodeninám.
OD začiatku som mala víziu ako ju zmením do civilu.Páči sa mi veľmi, že má vlastnú tvár, ktorá sa dosť dobre podobá na Helenu Bonham Carter a predsa už nezobrazuje mladú slečnu, či dámu, ale vyzretú ženu, ktorú vidím raz hrať vo svojich príbehoch matku nejakej mladej slečny.Úžasný
Vlasy som jej po premenení tela rozčesala, prepichla uši a obliekla do letných moderných vecí.
Určite ju v tejto podobe uvidíte, neviem kedy, zatiaľ som nemala príležitosť ju takto fotiť.
Meno som jej vybrala Giselle, lebo sa mi k nej tá určitá "vznešenosť", čo toto meno v sebe má sa mi k nej proste hodí.

Fotky v krabici, ktorá je rovnako krásna ako tá pre Popolušku. Mattel si dal veľmi záležať, je krajšia a honosnejšia ako hocijaká pre zberateľskú Barbie.Usmívající se Ale týmto to žiaľ pri tejto bábike končí.Nerozhodný


















Detailné pohľady do jej krásne vypracovanej tváre.Usmívající se




Umelohmotná korunka. Po zložení gumičky vôbec nedrží na hlave.Nerozhodný


Vlasy sú v strednej hustote, ani riedke a ani príliš husté. Ale majú krásny odtieň blond.Usmívající se
Dĺžka mi tiež veľmi vyhovuje, síce mám najradšej dlhé a husté vlasy, ale rôznorodosť je super, teším sa, že je jednoducho "iná" v mojej zbierke.


A teraz najväčšie sklamanie. Šaty. Ja som už bola na ne pripravená od zberatľky Heni - HXM, ktorá si ju myslím kupovala na výlete v Londýne a raz sme si o nej na Facebooku písali. Ale aj tak boli sklamaním. Veľké negatívum. To čo vypracovali na Macoche a Popoluške, to rozhodne ubrali na Dobrej víle. Tí zberatelia, ktorí si myslia, že hrôza boli šaty minuloročných Holiday bábikách Barbie, tak sa veľmi mýlia. Tie sú ešte luxus. Toto je taký tvrdý "sáčkový/šuštiakový" materiál, pri ktorom síce drží tvar šiat, ale nielen pri dotyku či pri pohľadne pôsobia nesmierne lacným dôjmom. Zamračený


Táto predná časť je ešte najkrajšia.


Plastová kpzelná palička.


A teraz ďalšia hrôza. Telo je playline Model Muse. Plastový golier a krídla. OK krídla plastové pre deti beriem, pre ktorých sú tieto bábiky určené, ale aj tak pôsobia "príliš" plastovo.Nerozhodný
Šaty sa zapínajú na suchý zips.


Golier a krídla sa nastrkujú do tela, čím ho úplne ničia. Dosť blbý nápad a riešenie.Zamračený
Napriek k všetkým týmto negatívam som tieto šaty pomerne rýchlo predala. Vlastne celé originál len s halvou od druhej Karličky Look Sweet Tea. Jedna pani zberateľka (asi začínajúca) ju kúpila práve kvôli šatám, ktoré si zamilovala. Najprv brala odo mňa jednu playline a o týždeň sme sa nakoniec dohodli i na druhej bábike.
Tka môžete príkladne vidieť, že tu platí príslovie: sto ľudí, sto chutí. Každý človek vychádza z iného prostredia, v iné životné situácie ho formujú a iné veci (bábiky) sa každému preto páčia.Usmívající se


Topánky, tie sú fajn a držia na nohách.


A nakoniec bonusové fotky s scénou v štýle podľa filmu s "čarovnými" tekvicami, ktoré som si požičala z halloweenského obchodu pre bábiky.Smějící se Pridala som pár "zelene" a išlo sa fotiť.









A tu máte samotnú Helenu Bonham Carter v plnej paráde ako Fairy Godmother. Môžete si porovnať i šaty a samotnú podobu, ktorá tam určite je.Usmívající se Všetky nasledujúce fotky sú už z internetu.

Scény z filmu Cinderella.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára