nedeľa 28. januára 2018

Vianočné darčeky 2017 od Terky


Dáme si do konca tohto mesiaca menší maratón vianočných darčekov, ktoré som na Vianoce 2017 dostala od kamarátiek-zberateliek bábik z Čiech.
V tomto článku si ukážeme darčeky od kamošky Terky (lilyfashion.blog.cz).Usmívající se


V piatok dva dni pred 24.decembrom sme si pozreli doma našu poštovú schránku asi príliš skoro, pretože sme v nej nič nenašli. Čakali sme ešte na nejaké vianočné pohľadnice a mysleli sme si, že poštárka posledný predvianočný deň zrejme mešká.
Potom sme schránku na ďalší deň v sobotu už zabudli pozrieť.
V nedeľu - na Štedrý deň som v noci ešte ponocovala kvôli poslednému dňu adventného kaledára s bábikami, preto som ešte doobeda pred 11 hod. spala.
Mami vtedy ešte zbehla kúpiť granule pre mačky do Kauflandu, keďže sa bolo treba istiť kvôli nadchádzajúcim sviatkom, kedy mali byť všetky obchody zatvorené. Keď sa vracala domov, rozhodla sa pozrieť ešte schránku, lebo si spomenula, že poštárka asi len chodila v piatok neskôr. A mala pravdu, lebo našla v nej jednu veľké prekvapenie v podobe väčšej obálky, ktorá nemala adresáta, ale podľa známok bolo jasné, že je z Čiech. Priniesla mi ju priamo do postele a vlastne ma tým vtedy zobudila.Smějící se Podľa štýlu písma som spoznala, že je to od kamošky Terky z Pacova. A tak som po ležiačky začala robzbaľovať vianočné prekvapenia. Každý jeden darček bol poctivo a krásne vianočne zabalený, takže vianočné napätie som si dostatočne užila.Smějící se Na tie sa teraz detailnejšie pozrieme.

1. Vianočná pohľadnica s motívom notového papiera


Vlastnoručne vyrábaná pohľadnica v modrom tóne s motívnom nôt. Terka je už moja nasledovčníka pri výrobe pohľadníc.Usmívající se Už mám od nej dohromady aj 8 pohľadníc k rôznym príležitostiam a vidím s každým rokom ako sa postupne vypracovala.Úžasný

2. Malá kniha Povzbuzení od Sri Schinmoy


Je to krásna knižka s citátmi pre povzbudenie duše. A v knižke bolo krásne venovanie od srdca ♥, ktoré ma dojalo.



3. Čierno-biely obrázok pre bábiky


Krásny malý obraz na skle pre bábiky s čierno-bielym obrázkom.
Zatiaľ sa mu nenašlo miesto, ale určite skončí v nejakej novšej dioráme pre bábiky.Usmívající se

4. Malá šálka


Krásna malá miniatúra, možno vhodnejšia pre väčšie bábiky. Ako šálka nebude síce slúžiť, ale ako váza sa v nejakej dioráme pre bábiky tiež uplatní. Mami do nej niečo pekné aj naaranžuje.Usmívající se

5. Malé prasiatko pre šťastie


Rozkošné malé prasiatko ma tiež veľmi potešilo. Posledné mesiace mi chodí na odber na Instagrame rôzne malé prasiatka, ktoré ľudia vo svete chodvajú ako svojich domcich maznáčikov. Veľmi sa mi to páči, vždy si pri nejaokm úplne nadchnem a chcem ich chovať. Sú to predsa veľmi inteligentné tvory. ktoré sa vedia toho veľa naučiť.Usmívající se

6. Letný veselý náramok


A posledným darčekom bol náramok, ja takéto s príveskami volám "žužu". Toto slovíčko mám ešte od babky, ktorá ho používala na svoj náramok s oveľa viac príveskami zo zlata. Je veľmi pekný, vhodný najmä na leto. Páči sa mi najviac na ňom motív topánky - žabky v angličtine známej ako flip-flop.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára