pondelok 29. januára 2018

Vianočné prekvapenia od Ivky, Ruženky a Šárky


Ako som spomínala v predchádzajúcom článku o vianočných darčekoch od kamošky Terky z Čiech, aj dnešný sa týka troch prekvapení z Čiech, ktoré mi urobili tri kamošky zberateľky bábik na tieto posledné Vianoce.Usmívající se
Všetky darčeky ma milo prekvapili a urobili mi veľkú radosť.

Úplne prvá mi prišla otváracia pohľadnica od Šárky (Šavrda), ktorú môžete vidieť na prvej fotke.
Poslala ju veľmi skoro, okolo 10.12., preto sa stala oficiálne prvou pohľadnicou Vianoc 2017.Usmívající se


Druhou bola ďalšia pohľadnica od Ivky (babakat.blog.cz) z Prahy, bola to väčšia obálka, kde okrem krásnej otváracej vianočnej pohľadnice na mňa vykukli dva páry očí v podobe dvoch ručne vyrábaných fialových sovičiek.
Ivka je číslo (v dobrom slova zmysle), ešte niekedy začiatkom jesene sa ma na Facebooku pýtala, či mám rada fialovú farbu. Ja som tušila, že chystá niečo na Vianoce a nemýlila som sa.Smějící se
Sovičky sú úplne rozkošné, viem, že nám minulý rok Ivka na svojom blogu písala, že sa dala do veľkovýroby háčkovaných sovičiek pre všetkých a preto tieto neminuli aj nás na Slovensku.Usmívající se
Mená zatiaľ nemajú, s mami sme si ich nerozdelili, ale hneď po rozbalení sme vedeli, že ich dáme bábikám od ich menšej retro izby, v ktorej sa nachádzajú na viacerých veciach motívy sov.
Takže milá Ivka, ešte raz Ti veľmi pekne Ď A K U J E M!LíbajícíMrkajícíÚžasný

A teraz detailné pohľady na obidve sovičky.


Táto má tmavé fialové krídla.


Táto má bledofialové krídla.




A vianočné prekvapenia pre mňa neskončili ani po Štedrom dni a dvoch vianočných sviatkov. Medzi sviatkami ku mne prišla z Jihlavy ďalšia vianočná pohľadnica. Bola od zberateľky Ruženky (ruzena57.blog.cz), ktorá mi i rok predtým poslala v podobnom vianočnom štýle pohľadnicu. Všetky pohľadnice si poctivo odkladám.
Okrem pohľadnice na mňa vykukol krásny biely anjelik, ktorého určite využijem do projektu na Vianoce 2018.
Milá Ruženka i Tebe veľmi pekne ešte raz Ď A K U J E M!LíbajícíMrkajícíUsmívající se

Detailný pohľad na anjelika.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára