pondelok 29. januára 2018

Vianočné darčeky 2017 od Katky 🎄🎁


Predposledným vianočným darčekom, ktorý mi tiež prišiel z Čiech boli prekvapenia od kamarátky Katky (zmrzlinka80.blog.cz).
Vlaňajšom roku sme sa s Katkou ešte viac skamarátili a často si o rôznych veciach z našich životov i píšeme.
Už asi od začiatku septembra sme sa dohodli, že si dáme vianočné darčeky i pre rok 2017.😊
Všeličo sme každá vymýšľali, Katka mi stále písala, že niečo do vianočného balíka pre mňa pridáva a nechávala ma v stálom napätí, čo vlastne dostanem.😁
Samozrejme som vedela, že hlavnou tematikou budú bábiky a tatkiež nejaké krásne šperky a kabelky z jej tvorby.
V tomto som sa rozhodne nemýlila. Darčeky tvorili i iné nádherné veci, ktoré ma veľmi prekvapili a zároveň samozrejme i potešili. Keby ma niekto žiadal opísať aké má pozitívne stránky Katka, určite by som povedala, že je veľmi štedrá, láskavá, ochotná, dobrá a milá žena.😊
Takže milá Katka aj Tebe veľmi, ale veľmi pekne Ď A K U J E M za všetky úžasné darčeky!😘😍😉

A teraz sa pozrieme na všetky darčeky detailnejšie.😊

1. vianočné pozdravy od detičiek

Katke som pred Vianocami ešte písala, že chystám menší darček pre jej deti - Týnku a Kubíka.
Vytvorila som pre nich menší lapač snov do detskej izby. Ten niekedy na blogu u mňa ešte uvidíte.
Asi najväčšie prekvapenie boli pre nás s mami práve tieto vianočné pozdravy/obrázky od nich.
Mali sme ich vystavené v kuchyni spoločne s ostatnými vianočnými pohľadnicami.


Takže tento prvý obrázok je od prváčika Kubíka.😊


A druhý otvárací obrázok je od jeho sestry Týnky.😊


2. sladké bonbóny

Môžem na nich napísať jedno slovo - mňam. Poctivo sme sa s mami s nimi podelili ešte pred Vianocami. Keďže balíček stihol prísť týždeň vopred. Obe milujeme sladkosti.😃

3. kľúčenka anjelik

Krásna kľúčenka s anjelikom. Ja som v nej hneď videla miniatúru pre bábiky, preto som kolečko dala preč, to použijem na niečo iné a šup s ním do vianočného obchodíka pre bábiky. Určite ho využijem i do budúcich vianočných fotení s bábikami.😀
Síce mám doma zbierku i kľúčeniek, ale už ju veľmi nerozširujem a predsa ju mám odloženú len v krabici a anjelika by bola rozhodne škoda, keby v nej musel trčať.

4. drevené anjelské krídla

Druhá krásna vianočná ozdoba. Mohla by som si ju zavesiť i na náš stromček, ale tiež som ju strčila bábikám do ich vianočného obchodíka a mám s ňou do budúcna plány pre účely vianočných projektov.😎

5. drôtená hviezda

Tretia vianočná ozdoba, ktorá skončila vo vianočnom obchodíku pre bábiky. Veľmi podobnom prepletanom štýle máme doma oveľa väčšie dve drevené vianočné hviezdy. Táto mi ich dosť pripomenula.

6. dve zlaté podkovy

Katka asi myslela na moje šťastie v tomto roku, preto mi poslala i tieto dve krásne podkovy. Ešte neviem, kde ich využijem, ale zatiaľ sú tiež vo vianočnom obchodíku pre bábiky.😄

7. nová kolekcia šperkov pre bábiky

Konečne sa dostávame k darčekom, ktoré budú slúžiť výlučne mojim bábikám.
Ach, šperky. To je už moja veľká závislosť. A Katkinu tvorbu milujem.😁 Vlaňajšom roku som musela kontajner so šperkami pre bábiky premiestniť z malého do veľkého, lebo mi už ten malý nestačil. Keďže okrem hromady šperkov od Katky si doma i my s mamou vyrábame vlastné. Proste šperky nám nikdy nestačia.😃
Raz asi z nich už zošaliem, niekedy fakt neviem ako sa v nich vyznať a radi sa pri outfitovaní aj strácajú.
Mnohé z nich, ktoré už vidíte na fotkách majú moje kočky na sebe vo svojich zimných outfitoch. Najmä moje najobľúbenejšie strapce, či pestrofarebné náušnice, ružové kruhy alebo tie modré oválne.😍
Hádam ich raz detailne nafotím i do samostatného článku, pokiaľ sa v nich budem ešte vyznať a nešibne mi z nich.

8. dve nové kabelky pre bábiky

Hneď druhá závisloť po šperkoch sú kabelky od Katky. Má talent i na nich a vidno, že sa oproti tým prvým, čo mi poslala zdokonalila.😉
Tá tmavomodrá sa mi pred Vianocami páčila, keď ju predstavovala na svojom blogu ako novú kolekciu.
Hnedá s retiazkou je tiež veľmi pekná. Určite ich v outfitoch s mojimi bábikami na blogu ešte veľakrát stretnete.😍

9. fialovo-modré Barbie Fashion Fever šaty

Troška mi trvalo prísť na to, že odkiaľ ja tieto šaty poznám. Nakoniec som si spomenula, že patrili Barbie s tvárou Mackie z kolekcie nábytkov Fashion Fever, ktorá mala vedľa seba šatníkovú skriňu, ktorú sa mi zhodou okolností podarilo ukoristiť pred pár rokmi na jednom bazári.
Už sa teším, keď šaty vyskúšam na leto na nejakej svojej bábike.😊

10. ružové topánky pre bábiky

Takýto typ topánok som pre svoje bábiky ešte nemala, rada ich tiež cez teplejšie období na nejakej svojej kočke vyskúšam.😊

11. mobilný telefón pre bábiky

Katka pred Vianocami vyzvedala aké mobilné telefóny pre svoje bábiky mám. A ja som jej vymenovala skoro celú históriu mojich mobilov pre bábiky.😃 Tiež sa mi to zdalo troška podozrivé, myslela som si veru, že mi chce nejaký poslať a ani v tomto prípade som sa nemýlila.
Je od Barbie The Look City Chic Karly u nás známej ako Hipster The Look Barbie.
Určite sa u nás využije, rovnaký už máme, ale v striebornom prevedení.

12. mini pivá pre bábiky

Rada sa vždy pozerám v príbehoch u Katky s jej bábikami, v ktorých jej chlapci často pijú i pivo a ja obdivujem tieto krásne miniatúry rôznych jedál a nápojov. Vianoce 2016 vďačím Katke za kopu zákuskov, pečiva a ovocia, ktoré nám poslala. Keďže tohto majú moje bábiky v menšom zastúpení. Tieto Vianoce nám rozšírila potraviny o dve pivká. Takže, keď sa z mojich Kenov stanú alkoholici, vďačím za to Katke.😛

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára