nedeľa 19. januára 2020

Milagros


Barbie Holiday Hispanic 2017


U mňa na blogu budú Vianoce ešte do konca januára, pretože chcem si konečne odškrtnúť jeden veľký rest, ktorým je môj prírastok ešte z pred dvoch rokov. Táto kočka hoci sa už dva roky bežne objavuje na mojich fotkách, ale svoj predstavovací článok stále nemala, aj keď fotky mám dva roky nafotené, vybraté, len som sa nikdy nedokopala ich upraviť.
Odložila som si fotky najskôr až na vianočné obdobie 2018, potom zase na 2019, ale keďže robíme adventný kalendár už tretí rok, ledva stíham pracovať na článkoch do kalendára, nie to ešte do iných.Nerozhodný Z tohto dôvodu nechcem fotky odkladať do ďalších Vianoc...

Konkrétnu kočku, o ktorej sa jedná je zberateľská Barbie Holiday 2017 tzv."vianočka", tvár Mermaid 2012.
Vianočné Barbie robia posledné roky v troch verziách: belošku, černošku a hispánku.
Beloška dostala tvár Millie so zatvorenými ústami, černoška má novšiu tvár LaVinia a hispánka tvár Mermaid.
Posledná menovaná ma z roku 2017 zaujala úplne najviac, pretože sa mi tvár Mermaid neskutočne páči a konečne bola vyrobená aj pre dostupnejšie "masy" zberateľov, aj keď cena, za ktorú sa predávala u nás nepovažujem úplne najlacnejšiu.
Ak sa nemýlim bola okolo 60€. Ja som ju však za túto cenu nekúpila.
U nás sa začala predávať na jeseň 2017, plno zberateľov si ju tiež kúpilo do svojej zbierky. Má ju napr. Nikky (nikusikba.blog.cz) alebo aj Ľubo (lubino89.blog.cz), ten nakoniec pozbieral i zvyšné dve z tejto série.Smějící se
Začiatkom januára 2018 som sa v jedeň z našej veľkej zberateľskej skupinky na Facebooku dozvedela od zberateľky Heni, že v Alltoyse sa objavili v zľave posledné zberateľské Barbie Holiday o polovicu. Vtedy moje uši i oči zbystrili pozornosť a vedela som, že táto kráska musí byť moja. U nás v Alltoyse už tri roky nepriniesli do kamenného obchodu žiadnu zberateľskú Barbie.Zamračený Našťastie existuje i u Alltoys internetového obchodu zaslať si tovar na vybranú kamennú predajňu.
Tam som si ju k nám objednala, vyzdvihla i zaplatila.
Navrhol ju dizajnér Carlyle Nuera a bol to jeho debut v Holiday kolekcii. Je nesmierne talentovaný mladý dizajnér s neopozeranými nápadmi. Pre mňa je to zatiaľ jediná Barbie v zbierke z jeho "pera".
Dúfam, že mi nejaké do zbierky v budúcnosti pribudnú. Mám určite veľa typov krások, ktoré sa mi z jeho tvorby páči.

Barbie dostala u mňa meno Milagros, keďže je hispánka, vyberala som zo svojho zoznamu hispánskych mien. Padlo mi do oka Milagros, že k nej sa mi meno hodí. Samozrejme, bola som ovplyvnená i telenovelou Divoký anjel, ktorá bola veľkým hitom v našich končinách, keď som navštevovala ešte prvý stupeň základnej školy.Usmívající se
Toto meno sa mi už navždy bude spájať s touto argentínskou telenovelou.
Mojej Milagros som zohnala nové pohyblivé Made to Move telo asi polroka potom, čo som ju kúpila.
Jej Model Muse pôvodné telo skončilo u zberateľky Moniky (Iski), ktorá ich neustále vyhľadáva.
Polroka som mala doma hlavu bez tela, až nakoniec priniesli do našich Dráčikov konečne Made to Move jogínky s kvetinovými legínami a tam zo štvorice bola jogínka s tmavšou/opálenou pleťou s drdolom. Sedlo jej skvele, bábika MTM, ktorá jej telo podarovala, mám ešte pôvodnomstave i nafotenú, len sa dostať spracovať i tie fotky.🤔
Jej premierové fotky s novým telom ste mohli vidieť v A-Z fototgrafickej súťaži na Flickri na tému R - Reflection/Zrkadlenie.

Nasledujú fotky ešte v krabici. Krabica boal v tomto rok klasika, celá priehľadná okrem zadnej strany.


Pohľad na zadnú stranu krabice.


Všetky tri Holiday z tejto série pohromade. Milie blondínka so zatvorenými ústami sa mi vôbec nepáčila a černoška s tvárou LaVinia nie je tiež špatná, dosť tmavá, len na mňa má prehnane "tvrdý" výraz tváre.



Už konečne vyslobodená z krabice na stojane.


Nasledujú fotky, na ktorých je bez stojana.
















Nasledujú tri fotky zblízka do jej krásen tváre.




Má krásne hnedé vlasy s blond melírmi a na hlave má moderný drdol, ktorý sa asi 90% našim zberateľom vo Facebook skpine sa nepáči a preto ho dávajú dole. Hovoria mu aj "hovienko", len ja si to nemyslím a mne sp práve tento jej účes páči. Je od bežných zberateľských Barbie vďaka nemu odlišná.



Náušnice sú dlhé visiace v zlatom prevedení. Pre mňa je to plast a potom, čo ma kamoška katka G.zássobuje šperkami a stalas mojím bábikám dvorná krajčírka, Náušnice išli i s jej telom k Monikee
doma mám len zopár platových náušnice od Mattela, ktoré nechám pre moje kočky s veľkými dierami v ušiach.


Krásny červený lak na nechtoch.


Pohľad na zadnú stranu šiat. Šaty to je kapitola sama o sebe. Keďže som mala vianočnú Barbie i z roku 2016, môžem porovnávať. Pre mňa majú moderný strih, to je plus, červená farba je dobrá, len je škoda, že pôvodne na návrhoch mala mať každá Holiday z tohto roka inú farbu šiat ako mali i tie v predošlom roku.Nerozhodný Materiál šiat i pri tomto roku nebudem komentovať, asi je o chlp lepší ako v predchádzajúcom roku, kedy to bol taký "šuštiak". Len ani tento tenký lesklý materiál je slabý na zberateľskú Barbie.Zamračený


Carlyle chcel vdýchnuť šatám nejakú noblesu a kreatívny n ápad, vymyslel veľkú zlatú hviezdu s červenými kamienkami, ktorá sa nastrkuje do zadnej strany šiat na chrbte, keď sa dá hviezda dole, máte normálne večerné šaty.


Samotná zlatá hviezda. Mami pre ňu našla iné vhdonejšie miesto a to priamo na stropnom okne v našom vianočnom obchodíku pre bábiky.Smějící se


Zlaté topánky, presne také mám už aj v čiernej i ružovej farby od zberateľských Barbie Look.


A nasledujú fotky so scénou. Vianočka potrebovala logicky nejakú vianočnú scénu. Vtedy mi mami vyrobila tento kozub, ktorý som však mala použiť na valentínske fotenie 2018, ale nakoniec som ho nepoužila, lebo sme si spravili ešte jeden viac modernejší, ktorý bol pre ná vhodnejší. Našťastie som ho využila do tohto vianočného fotenia s Milagros.Úžasný
Krb, veľký svietnik a dve ozdoby po bokoch vyrobila mami. Červené sviečky sme si vyrábali sami.
Kúpila som vo výpredaji za 1€ v Tescu sošku Luskáčika, ktorú som si veľmi želala. Farebne mi zapadol do celkovejtejto scény, hodil sa k jej večerným šatám.
Tie možno raz využijem i pri nejakom našom adventnom kalendári uvidíme.Usmívající se





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára