pondelok 13. januára 2020

Vianočné darčeky od Moniky


Jedným z dvoch vianočných balíčkov, ktoré ma posledné Vianoce prekvapil, boli darčeky od zberateľky Moniky (Iski) K.
Ako som Vám už článku s outfitom Fashion Fever letných šiat písala, s Monikoou sme sa skamarátili a uskutočnili sme za tých pár rokov zopár výmenných obchodov.Usmívající se


Vlani, niekedy na jar mi Monika opäť raz písala, že má pre mňa nazbieraných zopár vecičiek, ktoré sa jej nahromadili.
Ona vie, že rôzne doplnky ako sú papierové tašky, časopisy, krabičky, či kozmetika pre bábiky je u mňa veľmi využiteľná.
Väčšinou som jej tieto vecičky za niečo pre jej bábiky vymenila a urobili sme vzájomne prospečný výmenný obchod.
V správe na Facebooku, ktorú mi na jar poslala mi priložila fotku a na nej ma zaujali miniatúrne kocky. Povedala som jej, že tie kocky sú úžasné. Neviem odkiaľ ich zohnala, nepoznám Barbie, ktorá niečo také pri sebe mala.Nerozhodný
Ja som jej nemala veľmi, čo vhodné ponúknuť, ale Monika povedala, že ona mi to pošle, nech sa s tým netrápim, že ak budem mať pre ňu niečo ja, tak zase budem myslieť na ňu ja.
Prešlo pár mesiacov, Monika nič neposlala, ja som na doplnky zabudla, ale týždeň pred Vianocami som dostala do schránky oznámenie o balíku zo Slovenska. Bolo to veľké prekvapenie, pretože balík od Katky som už mala doma a ďalšiu zásielku som už nečakala. Keďže bolo na lístku napísané meno Moniky, vedela som, kto mi ho poslal bez toho, aby ma čakalo úplné prekvapenie na pošte.Smějící se
Doma, keď som obálku rozbalila, spoznala som pár vecí, o ktorých Monika na jar hovorila, ale bolo tam i kopec ďalších drobností, ktoré ma prekvapili.

Drobnosti boli zabalené v jednom sáčku, na ktorom ma čakala takáto nálepka.Usmívající se


1. See´s Candies doplnky

Sú od Barbie See´s Candies, ktorá zobrazuje výrobcu týchto značkových bonbónov a praliniek. Neviem, či mala Monika Barbie belošsku s tvárou Mackie alebo černošku s tvárou Asha. Doposiaľ som tieto Barbieny nepoznala a to si myslím, že za tie roky, čo bábiky Barbie zbieram, poznám veľa bábik Barbie.Nerozhodný Mýlila som sa, keďže sa jedná o nejaé limitky. Dokonca existujú i dva druhy Barbie See´s Candies. Papierové veci majú zobrazobať tašku a bonboniéry.

2. papierová taška a darček

Zelená taška je od Barbie Birthday WIshes z roku 2004 so zelenými šatami, hrdzavými vlasmi a tvárou Mackie. Monika mi už v minulosti poslala bordovú tašku od druhej Mackie z tejto kolekcie. Tejto však chýba na taške taká papierová ruža.
O darčeku si tiež myslím, že mohol patriť nejakej narodeninovej Barbie.


3.Knižka a dva časopisy

Knižka, či notes alebo čo to je na ľavej strane je od Barbie podľa moderátorky Rosie O´Donnell. Menší časopis je z fashion packu Tim Gunn a ten väčší časopis je z Barbie Basic 001 doplnkovej sady, ktorú mám aj ja, takže časopis mám už po druhýkrát. Tomu svojmu som urobila časopis i listy a plánujem to urobiť i týmto dvom, aby boli realistickejšie.Usmívající se

4.Mix doplnkov

Podľa názvu musí Vám byť jasné, že sa jedná o rôzne doplnky. Veľmi som sa potešila hudobnému nástroju tambulíne, ďalej tam máme nejakú krabičku, ktorá má nápis obal na okuliare, víťazný strieborný pohár, mikrofón je tiež od Barbie Rosie O´Donnell a mobilný telefón od Barbie Chriselle Lim. Mobilných dotykových telefónov majú moje bábiky už požehnane.Smějící se


5.Drinky

Tak jeden džús na slambu a dve kávy. Tú menšiu mám už doma, je tiež z doplnkovej sady Barbie Basic 001. A tá väčšia hnedá je od druhej Barbie podľa Chriselle Lim.


6.Kozmetika

Tri rúže a nejaký krém. O tom zlatom som presvedčená, že sú od nejakej kĺbovej Barbie The Look. Ostatných pôvod nepoznám. Kozmetika sa vždy zíde pri toľkých kočkách a diorámach v zbierke.

7.Hracie kocky

Farebné a veľkosťou presne vhodné pre bábiky. Také som ešte nevidela, takže nmám absolútne šajnu odkiaľ má Monika zdroj.Nerozhodný Sú však rozkošné, preto ma asi najviac z celého viančoného balíčka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára