nedeľa 12. januára 2020

Vianočné darčeky 2019 od Katky 🎄🎁


Posledné roky sme sa s Katkou (uzmrzlinky.blogspot.com) veľmi skamarátili, to iste viete, pretože ju tu skoro každom článku spomínam, keďže moje bábiky majú od Katky nesmierne plno drobností, doplnkov, jedál, ale najviac majú šperkov, preto sa stala Katka týmto spôsobom naša dvorná šperkárka.😊
Aj tieto posledné Vianoce sme si s Katkou dali vianočné darčeky. Opäť ma v obálke čakalo plno prekvapení.
Katke týmto spôsobom z celého srdca ďakujem a som rada, že sa spolu kamarátime a máme sa radi.😍💖
Teraz sa už poďte pozrieť, čo mi Ježiško daroval u Katky.😃

1. vianočná pohľadnica so snehuliakom

Katkine deti mi posielajú pravidelne k Vianociam vlastnoručne vyrobené/nakreslené pohľadnice.
Túto vyrobila Týnka, s ktorou sme sa museli veľmi prepojiť, pretože pohľadnicu s úplne rovnakým poschodovým snehuliakom som tieto Vianoce robila i ja a dokonca som ju poslala Katke! Náhoda, vôbec na náhody neverím, je to nejaké "duchovné" prepojenie, nazvite si to ako chcete.

2. vianočná pohľadnica so stromčekom

Tak túto druhú mi vyrobil Kubík, ktorý sa z roka na roka na rok zlepšuje v kreslení.😊

3. vysoké šnurovacie čižmy

Tie sú pre mňa top z vianočného balíčka. u Katky som obdivovala tieto isté čižmy na jej bábikách Poppy Parker, sú také krásne a realisticky prepracované. Katka si ento môj obdiv zapamätala a preto moja Poppy Corie mala neskutočne úžasného Ježiška. I pri tomto bolo akési prepojenie. Ja som Poppy tento rok do adventného kalendára vyrobila čižmy a vtedy som ešte nevedela, že dostane ďalšie na Vianoce.😊

4. strieborný prívesok anjelské krídla

Prívesok s motívom anjelských krídel využijem nielen na svoju ozdobu krku, ale plánujem ich raz použiť i do adventného kalendára.😊

5. náušnice s dukátikmi

Krásne náušničky s kruhmi a na konci so srdiečkami už nosím v ušiach, sú ľahké a veľmi peknučké.

6. slimákové náušnice a náhrdelník s delfínom pre bábiky

Ďalšie šperky od dvornej šperkárky, moje baby sa už tešia, keď ich prevetrajú na sebe.😃

7. mini modrý sloník

Roztomilučký maličký sloník, ktorý je asi guma na ceruzky. Detičky v bábikovskej rodine sa už s ním hrajú.😊

8. papierových ružových ruží

Tento typ ruží máme spolu s mami veľmi radi. Pred dvoma rokmi sme si kúpili jednu sadu modrých a o rok neskôr sme v Kiku zohnali ďalšie v rôznych farbách od červených po oranžové.
Tento odtieň ružovej ešte nemáme. Moja mami s nimi rada vytvára rôzne aranžmány, pretože veľkosťou sú vhodné pre bábiky Barbie.😊

9. vianočka na drevenom lopáre

Katka vie, že ja jedlá nevyrábam a dlhé roky som mala len tie od Mattela. Zopár rokov sa to už zmenilo, kvôli Katke, ktorá ma okrem ručne vyrábaných šperkov zásobuje i s rôznym ručne vyrábaným jedlom od šikovnej a talentovanej Kateřky Minijídlo, ktorú pod týmto názvom nájde i na Flére. Má i vždy krásne balenie.😊


10. päť tanierov plných rôznych typov jedál

Sladké i slané, chlebíčky či palacinky, proste na všetko sa mi zbiehajú slinky, pritom sú to len miniatúry.😁

11. drinky a misa s omáčkou

Martini a whisky tie ma ozaj veľmi potešili, lebo budú súčasťou určite nejakých fotení.😊

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára