utorok 17. augusta 2021

Narodeninová pohľadnica 2021 s čajíkmi 🍵 od neznámeho darcu 🎁🎈🎉


Okrem darčekov od kamošky Katky G., ktoré ste mohli vidieť v predchádzajúcom článku som ešte presnejšie dostala jedno narodeninové veľké prekvapenie v podobe pohľadnice s tromi nalepenými čajmi bez podpisu a adresy odosielateľa.🙉🙈🙊
Napíšem Vám body, čo som o pohľadnici a neznámom darcovi zistila.
Pohľadnica bola odosielaná z Brna, prišla presne na čas 31.05.2021, čo bolo vtedy pondelok.
Písmo na pohľadnici je roztrasené a pre mňa neznáme. Aj som si ho s jedným písmom/tipom porovnávala a nenašla som zhodu.👀
Darca vie úplne presne môj dátum narodenia a ešte aj fakt, že to bolo životné jubileum.
Spomínala som okrajovo v jednom májovom článku, že budem mať narodeniny, z toho súdim, že sa jedná o človeka, ktorý číta môj blog. Aspoň si myslím... a podľa mňa je tiež zberateľom bábik.
Pretože ja mám v Čechách len kamarátov zberateľov bábik, okrem jednej rodinnej známej, ktorá má vyše 90 rokov. A tá to nebola, pretože poslala tiež vlastnú pohľadnicu a jej písmom a štýl samozrejme detailne poznám..
Tajná osoba mohla odosielať pohľadnicu z Brna, ale nemusí v tomto meste bývať.
Súdim, že to musí byť proste osoba z Čiech, pretože napriek slovenskej gratulačnej básničky, v nej urobila gramatickú "českú" chybu v podobe slova "úspěchu", pretože v slovenskom jazyku písmeno "ě" neexistuje. Neviem, či sa jedná o chybu v texte "zámernú" alebo len proste dotyčná/ý opisoval text nie vo svojom rodnom jazyku....
To sú len moje dohady a špekulácia alá Hercule Poirot.😁

Takže je to stále veľká záhada, lebo sa mi nikto a nikde na ňu doteraz neozval/nepriznal.
Darca má dobrý vkus, pohľadnica je moderná a štýlová, presne podľa môjho vkusu.
 A áno, okrem kávy, ktorá je u mňa top one rebríčku je čaj hneď po káve u mňa na druhom mieste.

Čo z tohto všetkého vyplýva? Hľadám tohto neznámeho darcu, ktorý ma nesmierne prekvapil a zároveň potešil, pretože ovláda kedy mám narodeniny viac ako môj vlastný otec!!!

Nech sa prizná a odtajní. Alebo nech sa mi aspoň niekto konečne prizná, kto mohol dať tajnému darcovi moju adresu.😃😃😄 Som totiž na neho i s mojou mami, nesmierne zvedavá, kto by to mohol byť.

INAK TI DARCA Z CELÉHO SRDCA ĎAKUJEM!💗🙏😍 
Najmä za to obrovské prekvapenie, ktoré som čakala od rodinných príslušníkov, ale prišlo z iného kúta sveta.


 


4 komentáre:

  1. Přeji zdar Tvému pátrání, je to od něj milé 😊 I když třeba odtajněn být nechce, třeba chtěl prostě jen udělat malou radost 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milé přání. Snad se Ti podaří najít odesilatele.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to milé a možno raz prídeš na to, kto to bol a možno chce ostať v utajení a len ťa chcel/chcela potešiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť