pondelok 16. augusta 2021

Narodeninové darčeky 2021 od Katky/zmrzlinky 🎁🎈🎉


Ako i predošlé roky, tak aj tento môj jubilejný rok si na mňa spomenula i moja kamarátka/zberateľka Katka G.💗 známa vo svete bábik pod prezývkou zmrzlinka (uzmrzlinky.blogspot.com) a poslala mi krásny balík darčekov.🎁
Dali by sa rozdeliť tentokrát do troch kategórii: pre bábiky, pre mňa a pre moju kreatívnu tvorbu.😀
Tak sa poďme detailnejšie pozrieť, čo mi tá Katka vymyslela a nakoniec podarovala.😎

1. päť kabeliek pre bábiky

Opäť z dielničky samotnej Katky, ktorá je v dobrom slova zmysle pobláznená do výroby kabeliek pre bábiky.
Vždy ma fascinujú z akých krásnych farebných koží sú vyrobené aké majú drobné retiazky a pod.
Z týchto piatich sa mi najviac páči biela a bielo-červená. 💖
Taktiež ma zaujalo, že Katka vyrobila i kabelku do ruky, predtým som u nej kabelky do ruky nejako u nej na blogu nezachytila. 
Dokonca prišla pre moje kočky ďalšia "značková" kabelka známej to značky Louis Vuitton.😁


2. tri kusy oblečenia z dielne Ivky Kuciánovej

Katka vie, že ja tvorbu od Ivky Kuciánovej mám vo veľkej obľube, tak mi už po tretíkrát poslala pár kúskov. Lepšie to ani urobiť nemohla.
Prvým kúskom je elegantné pletené biele sako/sveter/blúzka.
Druhým kúskom je prekrásna stupňovitá sukňa vo fialovo-modrých tónoch.
A tretím sú tmavohnedé nohavice pre moje kočky.
Pôvodne som si myslela, že nohavice sú pre IT chlapa.🙈 Neviem, proste nejako som práve tieto nohavice neskúšala a neuvedomila som si, že majú užší pás, ktorý rozhodne žiadny IT chlapec a ani Ken neoblečie.🙊
Všetky tri veci som odložila na potrebné fotenie a sukňu som však obliekla mojej poslednej kočke, ktorá ju bude i prezentovať.😊
Až Katka mi tu v komentári vysvetlila, že sú pre moje bábiky.😄




3. gumený jednorožec v ozdobnej krabičke

Musela som Vám nafotiť i to balenie, lebo je veľmi krásne. Jednorožec ma potešil, zatiaľ som žiadneho nikde nemala. Za môjho detstva a dospievania jednorožce moderné neboli ako je to za tieto posledné roky pre všetky deti na svete. Moja generácia vyrastala viac na obyčajných gumených poníkoch...
Jednorožec už sedí v jednej dioráme s malým Tommym. A sú obaja na zjedenie.😋😛



4. Tic-tac cukríky

Áno, Tic-tac cukríky mám rada už od detstva. Vtedy boli len tri druhy: pomarančové, mentolové a silno mentolové.  Neskôr už začali vymýšľať i iné príchute.
Ja som mala ako dieťa najradšej tie "oranžové".
Ako môžete vidieť, tak som z nich už niečo vtedy jedla, tak rýchlo som ich musela ešte ofotiť, aby ste si náhodou nemysleli, že Katka mi poslala len prázdnu vyjedenú krabičku.😃 Chutili, tento typ som ešte predtým nejedla.😊😋


5. náramok Jin-jang

Krásny náramok na bielom špagáte s motívom Jin-jang symbolu. Je super, nosím ho, už ho budem musieť konečne aj oprať, pretože sa biela farba najviac špiní.😄


6. zlatý kreatívny drôt

Tak takýto typ drôtu som zatiaľ nikdy nemala. Je super, mäkký a pevný zároveň. Moja mami ho už vyskúšali pri tvorbe náušníc pre seba. Vravela, že je to kvalitný drôt pre kreatívnu tvorenie a vraj sa je vôbec neláme. Tak ak je spokojná ona, tak som spokojná i ja.👍💛




7. dve väčšie strieborné korálky

Už aj z názvu je jasné, že sa jedná o dve väčšie strieborné korálky s ozdobnými otvormi.
Určite ich niekde kreatívne využijem. Viac ich vidím na nejaké krásne náušnice pre seba ako na tvorbu pre bábiky. Neviem, uvidíme, čo život a kreativita prinesú.😊


Milá kamarátka Katka ešte raz Ti srdečne Ď A K U J E M 💗😊🙏 za všetky krásne darčeky od Teba. Nebyť Teba, tak také pekné veci podľa predstáv od iných veru nedostanem.

P.S. k darčeku bola pribalená i pohľadnica od Katkinej dcérky Týnky, ktorá mi vždy pohľadnicu k narodeninám alebo Vianociam vyrobí. Tentokrát som absolútne na ňu zabudla pri fotení darčekov a nejako sa mi už nechcelo o pár dní všetko opäť prefotiť po zistení, že pohľadnica na fotkách nie je, lebo jednotlivé veci som mala už upratané... Nevadí, aj tak i Týnke za pohľadnicu i touto cestou ešte raz ďakujem.💕😊

4 komentáre:

  1. Vůbec není za co :-) já ráda. Gatě jsou na holku, ale pokud je obleče i kluk, super. Tic Tac je novinka u nás v krámě..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dostala jsi od Katky krásné dárky. Obdivuji hlavně kabelky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné dárečky. Mě naprosto dostala ta sukně ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne darčeky :-) Tá sukňa je úžasná <3

    OdpovedaťOdstrániť