sobota 14. augusta 2021

Summer Corie 🏝


 Po fotení Barbie Basic plavkovej dvojici kočiek som ešte koncom júla stihla nafotiť i moju krásnu Poppy Corie.
Tá si tiež chcela užiť letnú dovolenku a nejaký ten čas pre seba pri mori a pláži.😎🌊🌞

Okrem dvoch setov s plážovými lehátkami som opäť vyrábala letné klobúky a kabelky, tentokrát ako letné sety na fotenie pre zberateľky a ich krásne bábiky.
Sú vyrobené z jutového špagátu. Už pred 3 rokmi som dostala inšpiráciu a nápad ako vytvoriť nápis "SUMMER" na klobúk. Taktiež som veľmi pyšná i na svoj nápad na vytvorenie letnej kabelky, ktorá je plne funkčná a otvárateľná. 👜
Vytvorila som tri sety v troch farebných prevedeniach: žltá, červená a tyrkysová.💛💖💙
Mami mi na kabelky vytvorila strapce a taktiež i strapcové náušnice.

Moje sklamanie nastalo, keď som zistila, že zberateľky z ČR a SR nemajú o takéto letné sety vôbec záujem... Fakt som bola nemilo prekvapená, že sa ani jedna nenašla.👀
Tak všetko ostane zatiaľ asi mojím bábikám...
Je to veľká škoda, pretože v zahraničí sa zberatelia o takéto veci pre bábiky trhajú.... a v našich dvoch  krajinách stále prevláda toto hobby v štýle kupujem si nonstop nejakú bábiku.🙈🙉🙊
Samozrejme je to každého osobná vec, čo si kupuje a zbiera alebo čo s bábikami ďalej robí, ale práve toto hobby je tak rozmanité, že je toľko možností sa "vyhratia" od fotenia, po šitie oblečenia a tvorbu doplnkov, diorám, nábytkov..., že sa čudujem, kedy sa to u nás konečne zmení a nebudú sa len kupovať bábiky, ale bude sa s nimi i "hrať" a fotiť nejaké scény.😊
 Toľko môjho názoru a "precítenia", ktoré som potrebovala dať zo seba von....

Milujem leto, ktoré je mojím najobľúbenejším ročným obdobím, aj keď som zatiaľ more nikdy nevidela, veľmi ma piesok, more, pláž a pod. inšpirujú k rôznym letným foteniam.😎
Tak sa mi nedávno podarilo pritiahnuť i obraz/pozadie mora, ktoré niekto vyhodil a je veľkostne presne vhodné pre bábiky. Dúfam, že sa mi s ním podarí ešte niečo ofotiť i toto leto.

Na letné slamené či ratanové kabelky mám i v reálnom živote slabosť, preto ich vyrábam nielen pre svoje bábiky, ale i pre seba a moju mami. 
Aj túto tvorbu by som Vám rada ukázala neskôr na fotkách.

Corie má na sebe moje veľmi obľúbené šaty 👗 od Top Modelky Summer Resort Barbie, topánky sú tiež značky Mattel, náramky sú moja tvorba, rovnako ako klobúk a kabelka. Náušnice sú  
z dielne mojej mami.
Corie v tomto outfite u mňa trávi tohtoročnú jar/leto sezónu.💗














4 komentáre:

  1. Sú to krásne setíky. Chápem Tvoje rozčarovanie. Tie šaty sú úžasné a už roky Ti ich pozividím. Krásne letné fotenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já myslím, že jsi trošku nespravedlivá. I u nás je spousta tvořivých sběratelů, ale v dioramatech na vás prostě nikdo nemá. Já třeba bojují s časem, prostě nestíhám. A když už něco vytvořím, stejně to pak nenafotím. Je pravda, že teď hodně lidí hromadí panenky do vitríny a radši jim nakoupí, než by tvořili, ale já to chápu, je to pohodlnější. To moje holky a kluci mají smůlu, musejí počkat, až budu mít čas, chuť a náladu 😇. Sety jsou krásné. Já ten svůj mám připravený i s panenkou už asi dva týdny, ale nějak nejsem schopna to nafotit a to jich mám takhle ve vitríně připravených víc. Navíc je venku i hezky a slunko, ale nějak prostě nestíhám 🙄

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samotná radosť z bábik nie je jedna z rozmanitých možností zbierania???? Nie všetci sú kreatívne zruční... A ty máš tiež čo dohánať. A keď sa idú za tým potrhať, prečo to nepredáš zahraničným zberateľom?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten nábytek je skvělej, paráda. A to lehátko mě dostalo- :-)

    OdpovedaťOdstrániť