štvrtok 12. augusta 2021

Summer Holiday 2021 🏖

Ako som v predchádzajúcom článku sľúbila, prichádzam i toto leto s nejakým letným fotením. Tentokrát som bola inšpirovaná novo objavením youtube kanálom zameraním na tvorbu nábytkov pre bábiky a rozhodla som sa vytvoriť letné lehátka so stolíkmi a doplnkami.🌞🌅🐬

Po ôsmich rokoch, čo vlastním tieto dve Barbie z poslednej kolekcie Barbie Basic 003 "plavkovej" série, sa obe krásky dočkali i patričného fotenia. Počas tých rokov dostali aj kĺbové telá, aby si mohli užiť svoje plastové životy naplno a tento rok sa vybrali konečne i na reálnu dovolenku na Bali, ktoré je medzi zahraničnými destináciami už pár rokov veľmi populárne.😁🌊

Moja Priscilla (hrzavovláska BB 003 Model No.02) a jej kamoška Sherrie (černoška BB 003 Model No.08) si dovolenku naplno užili. Obe majú na sebe originálne svoje plavky, zlaté náramky a náušnice, topánky a aj zlaté tašky so šatkami. Len slnečné okuliare majú obe dámy od iných bábik od Mattela.😀
Nič som nemenila. Síce som troška premýšľala, ktoré bábiky a plavky z mojej zbierky sa ku lehátkam budú hodiť najviac a tak som dospela k tomuto výberu.😎

Fotky som už uverejňovala na svojom Instagrame a v našej najväčšej ČR/SR bábikovskej skupine a veľmi ma teší, že pásavé lehátko s doplnkami sa dočká i reálneho využitia, pretože nová majiteľka sa s ním chystá na svoju letnú dovolenku. Nesmierne sa na fotky z dovolenky teším. Je to radosť, keď niekto chce nielen zbierať, ale niečo i s bábikami robiť. Fotiť, šiť, prevlásnovať, proste kreatívne tvoriť...
Koľkokrát sa smejem, že moje nábytky a iná tvorba sa dostali ďalej do sveta ako ja.😅

Ako som už v úvode spomínala, lehátka sú inšpirácia mojou novou youtube múzou, stolíky sú však úplne môj nápad. Kokosové kokteily vyrábam už od roku 2013 a až tento rok som ich zdokonalila od mini dáždniky.
Vytlačené časopisy Vogue mám zo stránky od španielskej zberateľky Sandry (bonequea.com).
Lehátka sú polohovateľné na tri spôsoby + obsahujú aj možnosti úložného priestoru. Môžete sa bližšie pozrieť na detailné fotky. 

Palmy s pieskom už za tie roky u mňa poznáte. Palmy sú pôvodne palice na popínavé izbové rastliny a pochádzajú z čias nášho rodinného kvetinárstva. Mami im pridala umelé listy. Takto ich vymyslela moja mami ešte pre moje bábiky z detstva. Ja som ich pred pár rokmi zdokonalila o dolnú kôrovú časť, aby samostatne a bez problémov stáli.
Keby ste len vedeli ako sa mi vždy nechce upratovať ten dekoračný piesok naspäť do krabičiek.😅😂😄 Len bez neho by fotky určite neboli, čo sú teraz. Ten efekt by tam 100% chýbal.

Na fotenie z pláže sa u mňa môžete ešte tento rok najmenej 2x tešiť.😎
































4 komentáre:

  1. Krásné letní fotografie, Tvoje krásky si užívají sluníčko. Vyrobila jsi jim bezvadná lehátka a stolečky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keď to tak vidím, tak chcem byť tvoja bábika. Tie lehátka sú mega super a je super, že nájdu aj využitie na niekoho dovolenke. To je úplne skvelé, ale aj u Teba doma je to super. Verím, že upratovanie dekoratívneho piesku je asi rovnako príjemné ako upratovanie piesku z pieskoviska :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Souhlasím s Nikki, chci být Tvoje panenka ;-) Ty lehátka jsou fakt bomba. Kdo je ta Tvá nová youtube můza? Že bych se taky inspirovala... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť