streda 25. augusta 2021

Soraya

 

Barbie Dr. No Honey Rider 2009

Predstavujem Vám zatiaľ pre mňa najväčší zberateľský klenot v mojej zbierke bábik Barbie od Mattela.
Tvár Daria, Black Label, 2009 z kolekcie Barbie James Bond.

Asi si myslíte, že som blázon, lebo túto Barbie u mňa už dlhé roky poznáte z rôznych fotení, pretože ju často a veľmi rada fotím.💕💗💟
Áno, máte pravdu. Mám ju už dobrých 8 rokov, čo je veľmi dlhá doba, keďže zbieram bábiky už dobrých 11 rokov.
Odkedy som túto zberateľskú Barbie spoznala, vedela som, že ju musím mať vo svojej zbierke.
Plus sa mi tvár Daria začínala páčiť čím ďalej, tým viac. 😇

Pred pár rokmi som mala vo zvyku si každý deň pozerať nové ponuky Barbie na Bazošovi a jedného dňa som takto objavila neuveriteľnú ponuku na túto dokonalú bohyňu.💣
Jedna šikovná zberateľka zo Žiliny, ktorá sa volá Ivana, predávala v tej dobe zopár skvostov, čo bolo u nás nevídané, pretože aj dodnes viac zberateľov bábik je v Čechách ako na Slovensku. Samozrejme, že si poviete, veď je ich viac i o polovicu na počet obyvateľov, ale aj po rokoch je nás stále málo, aj keď sa určite tento koníček rozšíril viac aj na Slovensku.
Ešte si pamätám, že som nad touto ponukou váhala, bola som asi fakt divná, nahá a nehraná za 40€ bez poštovného, to je suma, ktorú by si priali mnohí zberatelia bábik Barbie v súčasnej dobe.

Nakoniec po 2-3 dňoch váhania som Dariu nakoniec kúpila. Darovala som si ju k Vianociam 2013.
Jej predstavovacie fotky som fotila až v auguste 2015, takže presne pred 6 rokmi.
Možno sa pýtate, kde som s fotkami, tak dlho trčala???🙉🙈🙊
Dá sa povedať, že ma ovplyvnilo množstvo vecí, od rodinných záležitostí, po moje rôzne súťažné aktivity na Flickri, či neskôr na Instagrame alebo moje rôzne projekty typu adventný kalendár s bábikami.
A najmä vždy som chcela tieto fotky uverejniť práve cez leto. Iné ročné obdobia mi nikdy nesadli.
Tak prešlo jedno leto, potom druhé, tretie a pod. a vlani mi zase skrížilo cestu ukončenie činnosti blogu.cz.😑
Nebudem sa viac vyhovárať, táto kráska si určite dávno vlastný článok zaslúžila, minulosť už nezmením, dôležité je, že som sa rozhodla konečne predstaviť i ďalšie dve Bond Girl, ku ktorým som sa dostala.

Keďže prišla nahá, bolo ju potrebné obliecť. A moja logika a vnútorné cítenie mi vždy hovorí, že danej bábike treba vybrať outfit podľa originálneho outfitu.👙
Jedná sa o Barbie z kolekcie James Bond tzv."bond girl", konkrétne o úplne prvý film zo série o tajnom agentovi Jamesovi Bondovi v hlavnej úlohe so Seanom Connerym z roku 1962 podľa románu od Iana Flemigna.💦
Postava Honey Rider v bielych bikinách je ikonická a švajčiarsku herečku Ursulu Anderrs táto rola potápačky mušlí preslávila vo filmovom svete natoľko, že sa stala sexsymbolom a priniesla jej ďalšie významnejšie filmové role.😊

Takže bolo potrebné Dariu obliecť do plaviek. Ale akých? Predsa dvojdielnych. Pre mňa z plaviek, čo majú moje kočky v šatníku sú najlepšie dvoje od Barbie Basic z plavkovej série.
Tie dve, ktoré mám nie sú ani jedny dvojdielne.
Potom mám ešte také pásavo bielo-čierne pod playline Barbie 50te výročie, čo mi tiež nesedelo.
Ďalšie tri boli síce dvojdielne, ale všetky sú od mojich playline Barbie z detstva a pôsobili na môj vkus viac detsky ako reálne.
V tej dobe som vôbec nerozmýšľala, že by som nejaké plavky ušila. Vlastne plavky som za tie roky, čo všeličo šijem pre svoje bábiky, práve plavky som nikdy nešila.🙊

Jedny mi však nakoniec najviac sadli. Sú moje najstaršie, ostali mi ako spomienka po mojej playline Barbie Manuelle, ktorá bola u mňa v detstve obľúbená.
Kto zbiera Barbie z 90.rokov, tak iste rýchlo spozná, že sa jedná o Sparkle Beach Barbie.
V krátkosti napíšem, že moja mami využívala moje staršie bábiky Barbie z detstva ako modelky na rôzne sezónne dekorácie v našom rodinnom kvetinárstve.💐
Keď som mala asi 18 rokov, tak mi ju ukradli, aj keď bola už vyhratá s chemlonovými vlasmi....😒
Dodnes som si na 95% istá, kto mal prístup ju zobrať z pomedzi ďalších 3 bábik, ktoré vedľa nej sedeli.
Sú to zlé spomienky, na ktoré by som mala už radšej zabudnúť a odpustiť dotyčnej osobe, ktorá tento skutok vykonala, no, čo mám robiť, keď si vždy na to pri videní nejakej Sparkle Beach Barbie spomeniem?😌

Filmová Honey Rider mala okrem sexi dvojdielnych bielych bikín na sebe i opasok s nožíkom, ktorý jej slúžil na otváranie mušlí. Tieto veci mala na sebe i Daria, plus i nejakú mušľu.
Takže opasok s púzdrom som vyrobila ja, nožík som kupovala vo výpredaji, bol na takom koženom náhrdelníku. Potrebovala som ho ako suvenír do argentínskeho obchodíka so suvenírmi.
Už viackrát sa mi pri mojich rôznych súťažných foteniach zišiel.
Náušnice sú jej originálne.
Tento účes, ktorý vidíte na fotkách je dobre gélový a pôvodný.
Moja Daria menom Soraya ho už má rozčesaný, takmer bez gélovej podoby.
Nie, vôbec som jej vlasy neprelievala, nikdy.
V roku 2016 som sa ju konečne rozhodla i oživiť a hľadala som pre ňu telo vo vhodnom opálenom odtieni.😎
A podarilo sa mi to vďaka našej drahej Iski, s ktorou sme si telá vymenili. Ona dostal pôvodné MM od Darie a ona mi dala Model Muse s pohyblivým telom.
Myslím, že bola obojstranná spokojnosť.😊💗
Inak má špeciálne originál MM telo s väčšími prsiami oproti bežnému MM štandartu, také nadupané prsia majú len bábiky z kolekcie Barbie 💙 James Bond.
A je dokonalá i pohľadom, pretože má nádherné realistické riasy na očiach, ktoré oproti iným 

Fotky sú fotené ešte na mojom prvom a starom digitálnom fotoaparáte.
V roku 2015 som nemala ešte vytvorené svoje pôvodné letné pozadie. Poslúžila mi bledomodrá stena - papiere, ktoré mali zobrazovať "oblohu".
Aj palmy si prešli neskôr úpravou. Pri týchto fotkách im chýba "kôrový" stojan.
A ako more mi slúžila vtedy šatka v modrých odtieňoch, tú už však nepoužívam a ani nemám.
Dekoračný piesok je rovnaký.
Fotiek je neúrekom veľa, ale povedala som si, že táto kráska si zaslúži všetky zverejniť, keď som ich už raz ofotila. Dnes už sa snažím pri fotení krotiť, ale nie vždy sa mi to podarí. Obzvlášť fotenie predstavovacích fotiek prináša väčšie počty fotiek.😃

Pri fotení som využila samozrejme i Kena Jamesa Bonda, veď to by bolo veľmi divné, keby som ho nepoužila, keď ho mám tiež v zbierke, či?👀

A ešte niečo k výberu mena. Chcela som pre túto Dariu niečo extra a "nóbl" honosné, proste pre dámu z vyššej spoločnosti. Od detstva sa mi páčilo meno Soraya podľa iránskej princeznej vydatej za iránského šáhu Mohammada Rezy Pahlavího, ktorej životný príbeh ma vo filmovej dvojdielnej podobe už ako malú veľmi zaujal.
Myslím, že meno jej absolútne sadlo ako uliate.😍

S príchodom tejto bohyne do zbierky som zistila, že práve tvár Daria je moja top tvár najkrajšia od Mattela pre všetky nie AA Barbie. Je dokonalá vo všetkých bodoch a predbehla i moju obľúbenú tvár Goddess.
Rada by som mala v zbierke všetky Darie, čo Mattel vyrobil pre masovky. 
Môj najväčší zberateľský Barbie sen je preto práve indiánka Wind Rider.
Spája u mňa dokonalú kombináciu obľúbenej indiánskej kultúry a Barbie s tvárou Daria.
Škoda, že Mattel za tie roky, tak nesmierne šetrí s výrobou tejto tváre....

Dosť bolo kecania, máme tu konečne ešte letné fotky so Sorayou.
Nabudúce spracujem fotky ďalšej Bond Girl v mojej zbierke.😎

Na stojane, aj ten prišiel s ňou.

Konečne bez stojana.















Detailnejšie pohľady do jej božskej tváričky.💘




Pohľad na jednoduché náušničky, niekedy je jednoduchosti krása.😎


Pohľad na špeciálne MM telo s veľkým poprsím.
































A teraz pár fotiek z internetu ako vyzerala bábika v pôvodnom balení, promo fotky a samotná herečka Ursula Anderss v ikonickej role.😊


                       


14 komentárov:

  1. Krásný článek, Soraya si ho zaslouží. Moc hezky jsi ji nafotila. Fotky s Bondem jsou top.
    Divím se, že Mattel nevyrábí víc kloubových Kenů s našitými vlasy, je to úplně něco jiného, než ti prkenní panáčci s gumovými vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, aj ja nie som z toho nadšená, že Mattel prestal robiť playline Kenom reálne vlasy.😥 Veď sa vracia do doby kamennej. Ja si pamätám na tie časy, keď som čakala v detstve, aby vyrobili plavkového Kena s našitými vlasmi, lebo bol lacnejší a reálne vlasy dávali vtedy len drahším Kenom. Teraz je to už jedno, ak chceš Kena s vlasmi, tak si musíš kúpiť zberateľského...😑

      Odstrániť
  2. Nádherná, ten obleček jí sluší. Taky bych si ji nechala líbit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, pre mňa jedna z najkrajších zberateľských Barbie.😎 Držím palce a prajem Ti ju.🍀💗

      Odstrániť
  3. Nádherný článoček :-) Vôbec som netušila, že ju máš od Ivky a tá cena je luxusná, v dnešnej dobe by asi zberatelia pri takejto sume neváhali ani sekundu, ale zase chápem, že v 2013 to bolo iné, ale je nádherná. Ivke vďačím za veľmi veľa kúskov v mojej zbierke. Viem, že práve Monička prevzala časť jej zbierky, keďže obe oslovila tvár Lara.
    Indiánka Daria je úplne úžasná <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky.😊 Jj, aj svoju Hervé Léger mám od nej a ešte som mala jedny zberateľské šaty, ktoré som však pred rokmi vymenila práve s Iski. O tom, že Ivkina zbierka išla práve Iski som nevedela. V tej dobe však Iski ešte "neriadila" v našej zberateľskej skupinke. Takže je to pre mňa novinka.😲
      Áno, Indiánka Daria je pre mňa to isté, čo pre Teba Mermaid 2012.🥰

      Odstrániť
    2. Ja som sa raz na to Moniky pýtala a prešla zbierka ešte cez jednu zberateľku, ale sú to ony 💖
      Ja už ani presne neviem, čo všetko som mala od Ivky. Ale určite mám jej Basics ryšavú Goddess, lebo jej natočila vlasy a aj Look som mala asi zo 2.

      Odstrániť
    3. Monika/Iski pozná určite každú zberateľku na SR.😃😁 Poznala Gabiku, ktorej som predala Basic Modela 15 a JLo a poznala i Evu, ktorá je tiež z Nitry, len pri tej neviem, či ešte zbiera. Pred rokmi prešla z Barbie výlučne na IT bábiky. Ach, to boli časy a spomienky na krásne časy blogov a zbierania.😊

      Odstrániť
  4. Krásne fotky, v tých modrých plavkách je zaujímavejšia oveľa 😍.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka, tak asi sa k jej opálenej pleti hodí viac modrá farba.😊🥰

      Odstrániť
  5. Nie som si plne istá, či práve tá Eva nie je medzi stupeň medzi Ivkou a Monikou, ale to si nie sim istá. A tak na SVK je naša komunita veľmi malinká

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz mi to v hlave zaplo, určite mi Iski pred pár rokmi písala, že brala bábiky i od tejto Evy, takže Iskina zbierka je vytvorená z rôznych zberateľských zdrojov.😃

      Odstrániť
  6. Ona je krásná a má i svého Jamese 👍. Je dobré, že ji hodně fotíš a není jen v krabici na koukání. S panenkama si má člověk hrát, i když nejsou nejlevnější 😉

    OdpovedaťOdstrániť