piatok 24. septembra 2021

Alan & Ryan


Happy Family Neighborhood Alan & Ryan AA 2003

Predstavujem Vám opäť jedno z mojich super archívnych fotení.😆 Tentokrát sa vrátime o , keď som počas jari fotky robila. Avšak Alan & Ryan zo známej kolekcie Happy Family (Neighborhood, druhá séria), ku mne prišli o dva roky skôr, už v októbri 2013 a prišli až z ďalekého USA. Patria medzi tými šťastnými štyrmi balíčkami, ktoré som kúpila cez americký E-bay medzi rokmi 2013-2014. Inak som nakupovala hlavne cez európske E-bayi.
Veľmi som túžila mať okrem malej černošskej Shelly aj černošského malého Tommyho a tak som po ňom pátrala. Vedela som zhruba aké bábiky Tommy majú svoje AA verzie.
Hľadala som aj pár mesiacov až som narazila na super ponuku.

Okrem AA Tommyho som sa v tej dobe zameriavala i na hľadanie nejakých vhodných kĺbových Kenov.
Preto mi padol do oka i tento Alan, čo som však vtedy ešte nevedela, že ruky síce mali v lakťoch ohyb, ale nohy neboli kĺbové, ale staré dobré "pukacie". Čo je síce fajn, ale predsa som chcela 
väčšiu ohybnosť.
Bola som nadšená, lebo Alan & Ryan boli ešte NRFB a stáli ma v tej dobe i s poštovným z US okolo 33€ bez ďalších poplatkov. Z toho som vtedy bola veľmi "paf".
Vedela som, že krabica bola poškodená, ale to ma veľmi netrápilo.
Čo bolo absolútnym mínusom, o ktorom som pri kúpe nevedela, bolo, že Alanova hlava behom rokov, vtedy to bolo presne 10, ozelenel....
A mne to začalo viac a viac vadiť. Ešte viac ako jeho slabá ohybnosť.
Malého Ryana hlavička je na tom lepšie, ale aj pri nej to už nie je 100%.
Je veľká škoda, že niektoré Barbie/Kenovia si tento gumovo-farebný problém odniesli. Určite je to ešte horšie pri zberateľských kúskoch.
A preto som sa Alana nakoniec v roku 2015 rozhodla poslať preč, s tým, že si jeho syna Rayna nechám.
No, neberte to prosím tak, že som bola taká bezcitná.
Odchod Alana však pár mesiacov trval, bohužiaľ sa nad ním nezľutoval žiadny zberateľ a tak sa na neho usmialo šťastie v jednej slovenskej rodine, kde išiel nejakému dievčatku a jej mamička mi po príchode napísala a poslala i fotku, že si našiel ženu i s deťmi.
Tak nakoniec z toho bol príbeh so šťastným koncom.😊

Táto objednávka ma okrem zelenej tváre Alana prekvapila predsa aj pozitívne. 
Dostala som predajkyne Tanyi krásnu ďakovnú pohľadnicu s motívom ružových ruží, ktorú mám dodnes na pamiatku odloženú.😊
Táto pohľadnica mi obrazne "zmenila" život v tom zmysle, že odvtedy i ja, keď niečo pošlem do sveta, pridám k bábike/nábytku a pod. ďakovnú kartičku. Je to milá pozornosť, ktorá môže niekomu aspoň troška zmeniť aj celý deň alebo aspoň pár minút počas dňa. 
Veľa ľudí táto malá kartička s ďakovaním pozitívne prekvapila a zároveň aj potešila.

Samozrejme aj Alan s Ryanom nemohli byť fotení bez rekvizít a scény. 
A to nebol problém, pretože doplnkov mala táto dvojica ozaj neúrekom.
Od basketbalovej lopty po žlté autíčko, ktoré mám vo veľkej obľube.🚕
Keďže tento set zobrazuje 1.narodeniny Ryanovej malej sestričky a aj všetky ich doplnky nasvedčujú k tomu, že sa jedná o narodeninovú oslavu, rozhodla som sa v tomto štýle vytvoriť i scénu.
Najskôr som spravila z penovej gumy malú tortičku s číslom "1".🎈🎂
Kvôli basketbalovej lopte som spravila aj kôš na hádzanie.🏀
Záhradný nábytok napriek tomu, že som ho prefarbila na schopnú hnedú farbu, už nemám, poslala som ho preč, lebo sa mi zdal nereálny, najmä dosť nízky.
Ani pri tejto tehlovej stene by som dnes už nefotila, ani ju už nemám, pretože tehla je jednoducho "mega" veľká.👀
Vytvorila som výňatok scény narodeninovej oslavy, keďže obaja Alan i Ryan majú pri sebe papierové čiapky, papierový darček, tašku a iné papierové drobnosti.😊
Alan si kameruje malého Ryana ako jazdí na žltom autíčku a pod.
Spolu si zahrali i basketbal, keďže som im zabezpečila ten basketbalový kôš.

Okrem Ryana som si nechala basketbalovú loptu, kameru a samozrejme krásne žlté autíčko. 
Zvyšné doplnky odišli spolu s Ryanom do nového domova.😎

Originál balenie, troška poškodená krabica, tento fakt mi však neprekážal, keďže som vedela, že ich vybalím.
Fotky krabici sú robené októbri 2013, keď prišli, čo je už 8 rokov, preto sú menšieho formátu.
Ostatné som fotila v apríli 2017, to sú "len" 4 roky.😕


Na mojom wish liste sa nachádzajú i AA babka a dedko. Keď som svojich belochov Happy Family  starých rodičov kupovala, už vtedy boli za afroamerických starých rodičov ceny závratné...😕
Tento AA Alan mal za manželku Barbie s tvárou Teen Skipper. Je peknučká, určite aj jej cena.😄






Tieto maličké 


A takto vyzerali po oslobodení z krabice i s celkovými doplnkami zo setu.😎


Papierová taška, čapičky, narodeninová pohľadnica a darčeková krabica.


Basketbalová lopta a knižka o basketbale. Určite lopta je super, za tie roky ju ocenili i naše mačky.😹


Tematické malé nálepky. tu sa stvorila i ha qqccccccccccccccftzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      


Oblečenie/pre malú sestričku.


Strieborná kamera je krásne vypracovaná. Vyklápa sa a otáča a. Vidno na nej fotku celej AA Happy Family.😊



A moje milované žlté autíčko. Je dokonale vytvorené. Dnes by už také Mattel v žiadnom prípade nevyrobil....😌



A konečne samostatné fotky dvojice Alan a Ryan.😊






Samostatné fotky len Alana.







Detailné pohľady do jeho "zelenej" tváričky.😎



Vlasy má kvalitne navlásnené. Sú super, realistické.👍


Jeho outfit je taká normálna civilná klasika. Dlhorukávkové tričko v dvoch farbách. Nohavice sú krémové.a tiež dlhé,


Celý outfit sa zapína na suchý zips.


A klasické čierne "vysoké" čižmy. Mám takéto doma v hnedej verizii.


Samostatné fotky malého Ryana.


Malý Ryan má na sebe riflové nohavice a pásavý do zelena orientovaný top s teniskami v kaki farbe.
Obe časti sa zapínajú na suchý zips. Malý má super rozkošné husté vlásky.😍






Fotky Ryana s Alanom pri basketbalovom koši.





Fotky zo samotnej "párty" pri príležitosti 1.narodenín Ryanovej malej sestričky.😄
















5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, hej, doplnky sú super použiteľné.😁😊

      Odstrániť
  2. Nádherný setík tatinka a synčeka <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, ja som však túto rodinku rozdelila.🙄

      Odstrániť
  3. Oni jsou spolu dokonalá dvojka. A výbavu mají super, až mě to překvapilo 👍

    OdpovedaťOdstrániť