streda 22. septembra 2021

Autumn 2020 🍂

Prajem Vám všetkým návštevníkom môjho blogu krásny prvý jesenný deň.🍁🍂🍁 
Ako je z názvu článku badať, fotky sú z vlaňajšieho roka, plánovala som ich zverejniť samozrejme vlani, ale nejako sa všade vyskytli, práve okrem blogu...😕 A tak museli fotky bez textu čakať na ďalšiu jeseň.
Fotené boli opäť raz do pondelkovej "Monday for Dolls" na Instagrame, kde je každý piatok na pondelok vyhlásená nejaká téma. Vymyslela ju a organizuje ju od februára 2020 poľská zberateľka bábik Izabella, známa pod instagramovým menom @bella_belladoll.
Téma bola Autumn or Spring (Jeseň alebo Jar). Mali sme si vybrať jedno z týchto dvoch ročných období, samozrejme, že som si vybrala jeseň,
Mala som na to i patričný dôvod, veľmi som sa tešila ako vyfotím nový kúsok do šatníka svojich bábik - pončo v jesenných farbách, ktoré bolo v kope handmade darčekov, ktoré som dostala na vlaňajšie narodeniny od super šikovnej Lenky/Nauriel.💛💚💗
Dva letné kúsky od Lenky ste mohli už vidieť počas tohtoročnej letnej sezóny, ktoré som Vám pri ratanovom nábytku predstavila.
Mám nafotený jeden zimný kúsok, ale ešte sú dve pokrývky hlavy, ktoré sa hodia ukázať práve do tejto blížiacej sa sezóny.

Keď som po prvýkrát po rozbalení darčeka pončo uvidela, hneď sa mi v hlave rozblikala kontrolka, ktorá spojila tento model s jesenným časom. Proste vo mne tieto farby, z ktorých je vytvorené, vyvolávajú pocit jesene s pestrofarebnými listami šuštiacimi pod nohami v prírode.🍂🍁🍃
Celý outfit som poňala v duchu môjho obľúbeného boho štýlu.
K ponču som vybrala nízke hnedé čižmy od Barbie Style/Módnej ikony, strapcovú hnedú kabelku od Barbie Style/Módnej ikony Teresy, žlté strapcové náušnice z dielne šperkárky Katky/zmrzlinky, rozšírené riflové nohavice z fashion sady od Mattela a nakoniec krémová blúzka v boho štýle od zberateľskej Barbie Angelica/Pirates of Caribbean On Stranger Tides.
S výberom spodného diela pod pončo som mala troška problém.
Zistila som, že nemám dostatok vhodných dlhorukávkových tričkách, najmä v normálnych farbách, lebo mám plno trojštvrťových tričiek, ktoré mi pri tomto outfite vôbec nevyhovovali.
Blúzka bola najlepšia voľba, aby vynikli krásne farby ponča. V tomto outfite bola však nevýhodu, pončo sa na nej dosť šmýkalo, keď som Milagros pózovala jej ruky, takže na niektorých fotkách sa môže zdať i troška tvarom posunuté...😕
Napriek tomu, tieto jesenné fotky patria do kategórie mojich úspešnejších fotiek, ktoré zaujali na mojom Instagrame.😀

Môj obľúbený záhradný domček/skleník, ktorý je pôvodne lampáš, poslúžil opäť veľmi dobre na vytvorenie tej správnej jesennej scény.😊
Všetky tekvice sú behom rokov kupované. Tie najväčšie sú z Kiku.
Drevené debničky v rôznych veľkostí sú zase behom rokov moja ručná práca.
Papierovú tašku som si vytláčala pred 8 rokmi, je to už stará záležitosť, konečne som ju aj využila.
Veniec a jesenný strom je ručná práca mojej mami.
Nápis Pumpkin Patch som robila pred rokmi a pochádza z môjho staršieho jesenného projektu.
Drevené náradie ako vidly v sene sú dekoračné predmety z čias ešte nášho rodinného kvetinárstva.
Stohy sena sú tiež z kvetinárstva.
Celú scénu mi naaranžovala mama.
Nakoniec som ešte namrvila kúsky sena po celej scéne.😎

Ako modelku som si vybrala svoju obľúbenú Holiday Barbie 2017 hispánku Milagros, proste sa mi do tohto štýlu outfitu veľmi hodila.
Dievča si išlo nakúpiť nejaké tekvice do tejto sezóny.😃🎃























4 komentáre: