streda 1. septembra 2021

Oriana

 Barbie James Bond Live and Let Die Solitaire 2010

Predstavujem Vám tretiu a zatiaľ moju poslednú Barbie zo zberateľskej série James Bond, Live and Let Die, Solitaire, s tvárou Lara, Black Label, 2010.

Je z rovnakého roku a predošlá Daria Octopussy. A zjavne i kúpená z rovnakého zdroja. Nie som si tým už úplne istá, ale viem, že som ju kupovala u nás na Bazar.sk a stála niečo okolo 30€ i s poštovným.
Darovala som si ju na Vianoce 2015.
U mňa však Oriana nebývala ani jeden rok. Kupovala som ju s tým, že ju asi aj raz predám, len som netušila, že až tak skoro.😌

Ja som sa zamilovala do jej pre mňa dokonalých boho dlhých šiat, keďže milujem módu 70.rokov a boho štýl je obzvlášť u mňa veľmi obľúbený.
Samozrejme, že táto Barbie je komplet dokonalá kráska. Má obľúbenú a vždy pre mňa elegantnú tvár Lara, realistické riasy, dokonalú maľbu. ktorú by jej nie jedna súčasná zberateľská Barbie mohla závidieť a krásny účes do drdola.💖
Keďže nepatrím do skupiny zberateľov, ktorí majú túto tvár vo veľkej obľube, ja mám k nej viac neutrálny postoj, mám plno obľúbenejších tvárí, tak som nemala problém sa jej vzdať.
Potrebovala som peniažky, mám hlavne zbierke plno hnedovlások, Lara pre mňa nebola top tvár a tak skončila u Iski/Moniky, ktorá je zase veľká fanúšička tejto tváre.
Len neviem, teraz po rokoch, či je ešte stále v jej zbierke, takže by som bola aj zvedavá, u koho nakoniec skončila?👀

U mňa stihla ešte prejsť i premenou. V tej dobe som bola viac "náchylná" na "ničenie" originál účesov (aj svojej Hervé Léger som vtedy rozpustila vlasy), tak som jej drdol rozpustila. Dnes by som to určite neurobila. Vlasy nemala až také krátke. Dostala i pohyblivé Fashionistas telo a v tejto podobe sa u mňa cez leto 2016 zúčastnila mojej prvej A-Z fotografickej výzvy na Flickri.
Kto je zvedavý, nech pozrie na fotky a jej civilnú podobu tu.👩

A keďže Monika miluje telá Model Muse, tak som jej pôvodné telo vrátila naspäť a v tejto podobe putovala Iski do jej zbierky.😎
Jej šaty a náhrdelník mi ostali. Myslím, že topánky a náušnice som neskôr vymenila za niečo iné, tiež s Monikou. Už si tieto veci nepamätám, ale zopár doplnkových/fashion balíčkov sme si s Monikou predchádzajúce roky vymenili.😃
Šaty som už pri zopár fotení využila i na iných svojich kráskach. Mám ešte jedno neuverejnené fotenie, tak hádam čoskoro ho spracujem aj do článku.

Meno Oriana je vybraté zo zoznamu cigánskych mien a v preklade znamená v latinčine - úsvit, zora, svitanie.

Ži a nechaj zomrieť je v poradí ôsmy film o Jamesovi Bondovi z roku 1973, adaptácia druhého románu od spisovateľa Iana Fleminga. Tentokrát nastupuje nový, v poradí už tretí Bond v podobe anglického herca Rogera Moora.
Dej filmu sa odohráva v Orleansi a ne.skôr sa presúva na ostrov San Monique v Karibskom mori, ovládanom kultom Voodoo.
Bond Girl sa zhostila vtedy mladá a krásna anglická herečka Jane Seymour, ktorá si zahrala postavu kartárky a média Solitaire. V našich končinách je známa viac zo seriálu "Doktora Quinnová".😊

Aj pri tento Bond Girl som sa nechala inšpirovať so samotným filmom a vytvorila som moderné prostredie, v ktorom Solitaire vykladá svoje karty.
Vytvorila som si špeciálne pre túto scénu miniatúrne tarotové karty. A James Bond sa tiež nakoniec objavil. Tentokrát prešiel z modrého obleku na viac ležérnejšie oblečenie.😃

Pohľad na originál krabicu/balenie.


Pravá Solitaire.


Zadná strana krabice, kde je tiež zobrazená Jane Seymour, ale v iných šatách z filmu.💗




A už oslobodená z krabice. Na stojane.
















Detailnejšie pohľady do jej krásnej tváričky. Má krásne zlato-žlté očné tiene.




Účes je do tvare drdola na zadnej strane hlavy so spustenými prednými prameňmi vlasov.😊
V ušiach má veľké zlaté kruhy.



Zlatý obojkový náhrdelník. Moja mami mi ho žiaľ zlomila pri jednom fotení do A-Z súťaže na Flickri, keď si myslela, že je to náramok na ruku.🙈
Síce som ho zlepila, ale už to nie je ono.😟


Detailnejšie pohľady na úžasné boho šaty. Tieto rukávy sú zopár rokov veľmi moderné.



Pohľad na zadnú stranu šiat a zapínanie. Zapínajú sa kvalitne na patentky.



Zlaté topánky,


Aj ona, rovnako ako predošlé Bond Girl, majú špeciálne Model Muse telo s väčšími prsiami.😀



A tento igelit sa nachádzal pod samotnými šatami. Aby asi lepšie stáli na tele, pretože šaty rozhodne nefarbia.🙄


A konečne fotky so scénou, kde prichádza i agent 007.😊











Všetky štyri fotky sú z internetu, zobrazujú jednotlivé filmové scény. Snažila som sa nájsť práve tie, kde má Solitaire tieto boho šaty.😍




9 komentárov:

  1. Je nádherná, tu bych ráda ubytovala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivka, vrelo odporúčam, je to krásna Lara.😊

      Odstrániť
  2. Jane Seymour mám moc ráda. Pěkné fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka, to som nevedela, že ju máš ako herečku rada. Stále dobre vypadá, napriek už vyššiemu veku.😃

      Odstrániť
  3. Je prekrásna, akosi som aj opomenula, že si ju mala. Ani som netušila, že je to Doktorka Queenová. No, čo sa človek nedozvie. Krásne fotky. To oblečenie, čo má James Bond, mám veľmi rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Ďakujem Nikky, ale to si nemôžeš pamätať každú zbierku. A ona nebola u mňa skoro ani rok.🤔 Áno, aj ja mám tento bodkovaný oblek vo veľkej obľube, pretože moji Kenovia majú až tri "nóbl" obleky v šatníku, ktoré stále dookola opakujú pri slávnostných príležitostiach.🤣 Ja som rada, že sa aj na mojom blogu vzdelávaš.😉

      Odstrániť
  4. Teda vy těch Bond Girls máte... 👍 U téhle panenky mě mrzí, že nemá rozdílně namalované duhovky stejně jako Jane Seymour. U Lois Lane to tak panenka má, přesně podle své představitelky... 🤔

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, ale táto kráska u mňa nebývala ani rok. Takže máme len tie dve Darie - Bond Girls.😄😊 To vieš ujo Mattel, ten mení rád oči, aj pri Finnicovi z Hunger Games ich zmenil na iné ako má jeho reálny predstaviteľ.🤨 U Louis Lane Barbie si tento jedinečný detail dobre pamätám.😎

      Odstrániť