utorok 7. septembra 2021

James Bond & Bond Girls 🍸

Ako som sľubovala pri predstavení poslednej - tretej Bond Girl Solitaire, mám ešte na tému "Bond" ďalší článok. Keďže som vedela, že obe Darie - Bond Girls Honey Rider i Octopussy budú mať nové pohyblivé telá, rozhodla som sa ich ešte s Bondom nafotiť s ich pôvodnými telami i originálnymi účesmi, ktoré už majú tie gély dávno vyčesané zo svojich hláv.😊
Fotky sú opäť z leta, konkrétne z júna 2015, keďže tretiu Bond Girl som ešte v tom lete počas fotenia nemala (prišla až v decembri 2015), tak si Bond musel vystačiť "iba" s dvomi kráskami.😁
Pre samostatné fotenie môjho Jamesa Bonda - Raymonda som si vytvorila typické bondovské pozadie ako sa pre agenta 007 patrí.
To isté som použila i pri tomto fotení.💓

Fotenie som si robila i zo zvedavosti, lebo som si ešte nebola vtedy 100% istá, ktorú z týchto dvoch sestier mu pridelím ako partnerku.
Ako ste si mohli všimnúť v priebehu rokov, pri rôznych foteniach sa objavoval v páre s mojou Sorayou - Honey Rider.
Aj pri poslednom dni v adventom kalendári v roku 2019, ho ako pár i s dvoma deťmi uzatvorili.

Čo ešte napísať.
Tak si to môžeme troška zrekapitulovať.💁

Blondínka Bond Girl je podľa prvého filmu o Jamesovi Bondovi s názvom Dr.No z roku 1962 a zobrazuje postavu lovkyni perál Honey Rider. U mňa sa volá Soraya.
Darovala som si ju pod stromček na Vianoce 2013.
Na sebe má pri tomto fotení svoje pôvodné náušnice a náhrdelník z dielni dvornej klenotníčky Katky G./zmrzlinky.
Na sebe má moje veľmi obľúbené večerné šaty od staršej Fashionistas ešte s kĺbovými telom Hollywood Divas Artsy.
Bronzové topánky sú od Barbie Basic 2.5 Model No.08 Mbili.

Hnedovlasá Bond Girl je podľa 13.filmu o Jamesovi Bondovi Octopussy (Chobotnička) z roku 1983 a zobrazuje pašeráčku diamantov Magdu, ktorá si hovorí Chobotnička. U mňa sa volá Sharaya a je dvojička sestry Sorayi. Dostala som ju na svoje 23.narodeniny v roku 2014 od mami.
Na sebe má zlaté náušnice tiež z dielny Katky G./zmrzlinky.
Zlatý náramok je jej vlastný.
Na sebe má zlaté šaty z nejakej Barbie Fashion sady z roku 2007/08
Zlaté topánky má od Barbie Basic 2.5 Model No.04 Goddess.

Obe Bond Girl sú zberateľské Barbie z kolekcie Barbie Loves James Bond.
Dr.No Honey Rider z roku 2009 a Octopussy z roku 2010. 
A ako som na začiatku spomínala, obe majú moju najobľúbenejšiu tvár od Mattela - Daria.

A ešte pár slov k samotnému Bondovi. Je ním zberateľský Ken z giftsetu s Barbie blondínou Mackie z roku 2002
U mňa sa volá Reymond a tu je odkaz na jeho článok zo septembra 2016.
Prišiel bez pôvodného obleku, tak som mu pridelila práve vtedy u mňa nový tmavomodrý oblek.
Má svoje pôvodné pohyblivé telo, ktoré je veľmi nepraktické s veľmi obmedzenou pohyblivosťou.

Dve pištole a jedna dýka sú kľúčové doplnky/vraždiace zbrane z mojej super obľúbenej spoločenskej hry Cluedo, ktorá je vlastne taká malá "detektívka", kde hľadáte, kto vraždil, vraždiacu zbraň a miestnosť, ktorej sa vražda odohrala. Keďže som vážne veľká fanúšička, mám dve verzie tejto stolnej hry. Klasickú i modernejšiu podobu, preto som bola veľmi nadšená, keď som si spomenula, že môžem použiť na tieto Bond fotenia rekvizity z tejto spoločenskej hry.😄

A tu sú už samotné fotky Bonda a jeho "dievčat".😎🐙🐚🔪






5 komentárov: