streda 10. augusta 2016

B - Backless dress


Pokračuje A-Z mesačnou výzvou na druhú tému mesiaca máj - písmeno B ako backless dress (šaty s hlboko vystrihnutým chrbtom/zadom).
Táto téma ma trocha zaskočila, nakoľko sekcia elegantného šatníka u mojich dievčat je biednejšia. Samozrejme som si najprv prešla v hlave aké večerné šaty pre nemám.
Dospela som k zámeru, že tie 4 kusy, čo mám nezodpovedajú veľmi k téme. Jedny dokonca nemali vôbec výstrih na chrbte.
Preto som si spomenula na čierne malé šaty od Basic kočiek, ktoré som doma mala až v počte 9 kusov, síce som mala z tejto série len sedem bábik, dve sa ku mne darom dostali.
Z ôsmich som skonštatovala, že dve až tri sa hodia, pokiaľ som sa rozhýbala niečo nafotiť, tak do tejto témy som videla príspevky zberateliek, ktoré práve Basic šaty tiež využili do tejto témy.
Troška ma to zaskočilo, nechcela som sa opakovať, ale už neviem presne, mami skrsol nápad, že oč tak využiť všetky šaty na ôsmich bábikách a ofotiť ich vedľa seba otočené chrbtami. Tento nápad sa mi dosť pozdával, preto som si vybrala osem pohyblivých kočiek, outfity-čierne šaty som len dozdobila rôznymi náušnicami z klenotníctva Katka G., ktoré som od Katky vlani dostala.😊
Fotenie neprebehlo presne podľa mojich predstáv, pretože kočky mi nechceli za sebou stáť, stále mi padali, niektoré si s vlasmi zakrývali chrbty, preto mi už skoro na konci tohto fotenia prišiel kreatívnejší nápad. 4 dievčatá som posadila na stoličky, zvyšné som okolo nich postavila. Všetky som samozrejme otočila chrbtami, tak že sa pozerali na pozadie.
Toto fotenie som nestihla, slnko mi odišlo, preto som ho opätovne realizovala až o ďalšie dva dni. Tento nápad mal oveľa viac "šťavy", preto ma aj viac bavil fotiť, aj keď aj pri tomto fotení dievčatá občas padli a nepózovali všetky tak ako som na 100% od nich vyžadovala.😛
Nakoniec som všetko zvládla, súťažná fotka je logicky tá úplne prvá, kde sú všetky otočené chrbtami ku mne.😊

Ani túto fotku mi nevybrali, aj keď som z mesiaca máj do tejto fotky najviac vkladala. Nevadí pokračujeme ďalej, hlanve, že nikto z tejto výzvy/súťaže nevypadáva.

A tu sú inštrukcie pre túto tému:
Tu je fotka s reálnymi modelkami, čo sme dostali ako príklad.
Pre " B " sme si vybrali " šaty s hlbokým výstrihom". Musíte ukázať bábiku a hlbokým výstrihom šaty niekde na fotografii. Ona ich môže mať na sebe, šaty môžu visieť v pozadí, alebo možno môžu šaty ležať na posteli. Len sa uistite, že ukazujú šaty s hlbovým výstrihom (a na zadnej strane šiat, samozrejme) vo fotografii.




A menšia indentifikácia bábik. Horný rad zľava doprava:
Shania - Barbie Basic 2.5 Model No.04 v šatách od Barbie Basic 001 Model 07 Aphrodité
Oriana Barbie James Bond Life and Let Die v šatách od Barbie Basic 001 Model 08 Mbili
Sophie - Barbie Hervé Léger v šatách od Barbie Basic 1.5 Model 03 Steffie
Beatrix - Divergent Tris v šatách od Barbie Basic Model 06 Carnaval
Penelópe - Barbie Angelica Pirates of the Caribbean v šatách od Barbie Basic 001 Model 05 Kayla
Dolný rad zľava doprava:
Shirley - Barbie James Bond Dr. No v šatách od Barbie Basic 001 Model 02 Lara
Shakira - Barbie Shakira v šatách od Barbie Basic 001 Model 12 Tango
Hailey - Barbie James Bond Octopussy v šatách od Barbie Basic 001 Model 04 Goddess
Megan - Barbie Katniss Hunger Games v šatách od Barbie Basic 001 Model 03 Steffie




A toto je fotka s prvotným nápadom, aby dievčatá stáli za sebou od chrbta, len mne sa to počas fotenia začalo zdať divné, akokeby čakali na verejnú popravu pri stene.😕 Ich chrbáty neboli tak efektné ako pri stoličkách.


A už teraz sa môže tešiť na tému s písmenom "C".😉

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára