pondelok 29. novembra 2021

Narodeninové pohľadnice 2021 od babi Věrky 🎈🎉🎁🎂


Tento rok sa blíži pomaly, ale iste ku koncu, predtým ako začne december, chcem ešte ukázať jedno dvojité nečakané prekvapenie od zberateľky Věrky (babivera8.blogspot.com).
 vždy koncom októbra. Aj tento rok ju Věrka prekvapila, vôbec totiž od nej pohľadnicu nečakala. Ešte o jeden stupeň väčšie prekvapenie som zažila aj ja, pretože okrem pohľadnice pre moju mami, bola v obálke ešte druhá s nápisom 30.
Věrka ma dojala, že skoro poe5 mesiacoch od mojich narodenín na mňa takto myslela. 
To som ozaj nečakala, dojala ma..., samozrejme od šťastia.😿

Týmto Věrke obidve ešte raz veľmi z celého srdca ďakujeme.💕💓💟
Teraz sa na pohľadnice, ktoré vyrába Věrkina švagriná, pozrieme z blízka.

Moja pohľadnica je urobená v modrých tónoch s motívom motýľov a dámy s blond vlasmi a v dlhých modrých šatách.💙 Pohľadnica má zaujímavé vyklápanie. 




Mami zase dostala ružovú pohľadnicu vo štvorcovej väčšej podobe s rovnakou dámou s hnedými vlasmi a v dlhých ružových šatách.💗


4 komentáre:

  1. Nádherné sú :-) V podobnom štýle vyklápania som dostala od Věrkinej švagrinej aj pohľadnicu. Tá dáma na oboch sa mi veľmi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já a švagrová děkujeme za představení narozeninových přáníček.

    OdpovedaťOdstrániť