piatok 12. novembra 2021

Hríby 🍄


Po Halloweene mám plnú hlavu Vianoc a samozrejme pripravujem usilovne ako včielka 🐝 pre Vás tohtoročný adventný kalendár. V októbri som však mala veľké množstvo jesenných inšpirácií, ktoré na mňa vyskakovala z rôznych účtov na Instagrame, ktoré mám na odber.😀
Dosť ma tohtoročná jeseň "chytila", nepamätám si za tých 10 rokov, čo sa zbieraniu a foteniu bábik venujem, že by som toľko jesenných fotení pre svoje bábiky urobila.😎😎
Vráťme sa však k podstate tohto článku. Na narodeniny v roku 2019 som od kamarátky Katky G. (zmrzlinky), dostala nesmierne množstvo rôznych jedál na tanieroch, ovocia, zákuskov a aj pár hríbov.
Tie ma vtedy dosť zaujali, vedela som, že presne urobím scénu, kde bude bábika zbierať hríby.

No, k tejto predstave a jej realizácii som sa dostala o dva roky neskôr.
Pri recyklovaní môjho staršie foteniu k outfitu Červená Čiapočka na môj Instagram, som si spomenula, že vlastním i svoje málo používané pozadie s motívom bambusového lesa.
To ma inšpirovala k tomu, aby som ho opäť využila, aj keď moja mami ma troška odhovárala a robila si so mnou srandu, že zbieranie hríbov v bambusovom lese a v štýlovom outfite je určite dokonalá kombinácia.😂😂😂

Sherrie (Barbie Basic 003 Model No.08) som si vybrala na prezentáciu tohto štýlového jesenného outfitu.
Žltá farba je oficiálnou farbou tohto roka, takže bolo nutnosťou využiť i túto sukňu, ktorú som vlani šila do A-Z súťaže na písmeno Z - Zoom (Frčať).
K sukni som zladila tematické tričko s motívom hríbov, ktoré mám z outfitu od Barbie It´s So Raven.
Bledomodrý klobúk je tiež z mojej kreatívnej dielničky.
Hnedé vysoké čižmy sú od Barbie Teresy Módnej ikony/Style.
Žltý a modrý náramok sú od zberateľskej Barbie Keith Haring.
Pierkové etno náušnice som pred pár rokmi prerobila z dámskych náušníc,
A ľadvinka, tak to je už aj pomaly tri roky módny hit, ako hovorí moja mami, musím sa vedieť i odviazať😁, aj keď ja na tie ľadvinky veľmi nie som, tak dostala od BMR hrdzavovlasého Tateho, ktorý obohatil našu zbierku cez leto, keď prišiel od zberateľky Nikky.😊 

Hríby som vložila do rozkošného košíka, v ktorom bol pôvodne nalepený anjel a pohromade tvorili vianočnú ozdobu, ktorú som pred dvoma rokmi dostala do daru. Lenže nás viac zaujal košík 👀 ako celková ozdoba, anjela možno uvidíte samostatne v kalendári.

Vopred upozorňujem, že ja som absolútne nikdy nebola na hríboch a ani ma takýto pobyt v prírode neláka. Aj keď istá časť našej rodiny tento koníček s radosťou aplikuje.

Okrem bambusového pozadia som pridala dva stromy, ktoré mi mami pred pár rokmi vyrobila, pár menších pníčkov a dekoračný mach z Kiku. 
A s ním je takááááá zábava, najmä, keď fotíte s machom počas veterného počasia, to je neskutočne "zrušujúce" ako hrom. Mach máte všade, kde sa pozriete, po celej lódžii, po kuchyni a ešte aj po pár dňoch od samotného fotenia.😱

Tak si užite už samotné fotky.😉
















6 komentárov:

  1. Krásné lesní prostředí. A ty houby jsou fakt luxusní, jak živé ;-) Taky se mi líbí, jak je panenka oblečená :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ono, je to také v štýle nevaž se- odvaž se, ale je to super, veľmi sa mi to páči. Je to krásne veselé, perfektné fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky.🙂 No, vraj som konzervatívnejšia, to mi často hovorí mami a neviem sa odviazať.😀

      Odstrániť