utorok 23. novembra 2021

Kabelky od Katky/zmrzlinky - 1.časť 🍂🌳👜👝



Už tri roky som sa chystala nafotiť všetky kabelky, ktoré ručne vyrobila a postupne mi na rôzne sviatky darovala kamarátka Katka (uzmrzlinky.blogspot.com).😊
Chcela som pre ne vymyslieť nejaké "výnimočnejšie" fotenie.
Kabelky ku mne začali chodiť už od roku 2016.
Majú Vaše bábiky svoj vlastný strom, na ktorom im rastú kabelky, klobúky alebo šatky?👜👝🧣
Moje ho už dávno majú.😀Tak si ho poďme detailnejšie predstaviť a prezrieť.😇
V roku 2017 som uskutočnila fotenie z prvou päticou kabeliek, lenže o rok neskôr, keď mi vypovedal po 12 rokoch službu môj starý PC, tak som o polovicu fotiek prišla, ktoré som nemala vôbec archivované a ani spracované. Bohužiaľ boli medzi nimi aj tie s Katkinými kabelkami.😌
A keďže Katka sa tvorbe kabeliek venuje čím ďalej, tým viac, tak sa mi zbierka kabeliek pre moje bábiky stále rozširuje.

Tento rok som si vstúpila do svedomia a povedala, že s tým musím už konečne niečo urobiť.
Cez leto mi nevyšiel čas, čo bolo vlastne dobré, pretože by som nikdy nenafotila tieto fotky s jedinečným nápadom.
Zámerne uvádzam, že je to len 1.časť fotiek, pretože druhú polovicu uvidíte až na jar.
Avšak medzi tým mi Katka nepodaruje nejaké nové k blížiacim sa Vianociam.😀

Mala som dilemu ako tie kabelky nafotiť, aby bolo fotenie zaujímavé a nie nudné.
Ako som nedávno spomínala, tohtoročná jeseň ma nesmierne inšpirovala k rôznym foteniam, preto ma napadlo, že pred pár rokmi som si vystrihla z módneho katalógu Cellbes fotky s jesennou scénou, ktorej boli naaranžované kabelky, opasky, topánky, ktoré tento módny časopis ponúkal.
V scéne boli rôzne konáre, debničky, rámy okien a pod., na ktorých boli tieto módne prvky naaranžované do jesenného štýlu. Okolo všetkého boli na zemi opadané listy, piknikový košík či rozhádzané červené jablká.🍎

A keď som si na tieto vytrhnuté stránky spomenula, bolo rozhodnuté, že kabelky už iným spôsobom nenafotím.
Konáre som síce nezobrala, ale využila som svoj jesenný strom, ktorý mi pred pár rokmi vyrobila mami.
Ďalej som podľa inšpiratívneho vzoru využila rebrík a drevené debničky, ktoré sú tiež z mojej dielne.
3 menšie sme použili vo forme poličiek a dve väčšie ako taburetky s dvoma károvanými vankúšmi, ktoré som ušila k vlaňajšiemu vianočnému projektu - zimná chata.
Košík, v ktorom sú jablká som pred pár rokmi vyrobila ja.
Červené jabĺčka sú miniatúry japonskej značky Re-ment.
Košík s rukoväťou je z rozobratej vianočnej ozdoby.

Klobúk, šatky a opasky sú všetky od Mattela.
Celý jesenný outfit, ktorý má Penelope na sebe aj s čiapkou, ktorá visí na strome som pred pár rokmi šila ja. Ušila som ho v štýle podľa Barbie Corduroy Cool z roku 1999.😎

Ako modelku som si vybrala Penelope (Barbie Angelica Pirates of the Caribean On Stranger Tides), troška menej ju posledné roky fotím a v tomto outfite sedí u mňa toto obdobie jeseň/zima.
Zlaté visiace náušnice sú tiež z dielne Katky G. a baretka je z dielne zberateľky Ivky (babakat), ktorú pred pár rokmi s inými typmi čapíc vyrobila špeciálne pre mňa. 
K outfitu som vybrala čierne vysoké čižmy, ktoré patria k originál outfitu Penelope. Pôvodne som chcela dať nízke čižmy ako mám k tomuto outfitu vo zvyku, lenže mami mi povedala, že som opäť raz nemoderná, preto mi nahovorila i baretku na miesto pôvodnej čapice, ktorá k outfitu patrí a nakoniec skončila pri fotení na strome.😀

Po celej scéne som rozsypala listy🍂🍁, ktoré mi mami vytvorila (rozumej zmenšila) na rôznych typoch mojich kreatívnych orezávačiek.
Tento nápad máme od jednej americkej zberateľky, ktorú obe sledujeme na Instagrame.
Oranžové listy na strome i pár opadaných na zemi, tak tie som tiež dostala pred pár rokmi do daru od Katky.

















Časť kabeliek na strome.


1. kabelka na zlatej retiazky s motívom kovovej kvetiny


2. hnedo-ťavia na zlatej retiazke 

Dostala som ju od Katky na Vianoce 2017 tu.

3. menšia kabelka na retiazke so strapcom

4. bledohnedá kabelka

Túto som dostala na tohtoročné narodeniny tu.

5. tmavomodrá kabelka

Túto kabelku som tiež ako druhú dostala na Vianoce 2017 tu.
Patrí zatiaľ medzi moje najobľúbenejšie.

6. trojfarebná kabelka do ruky

Túto dosť často používam pri svojich foteniach. Je taká zaujímavá s geometrickým motívom.

7. červená kabelka do ruky

Tá je tiež darček z tohtoročných mojich narodenín, pozri tu.
Je to prvá kabelka od Katky, ktorá nemá žiadnu retiazku či remienok.


A tu je zatiaľ jediná zachránená fotka z pôvodného fotenia prvých kabeliek od Katky.
Každú kabelku som sa vtedy snažila zladiť s nejakým outfitom.
Malú bielu a malú hnedú už nemám, podarovala som ich po tom, čo Katka mi poslala krajšie a väčšie.😎

9 komentárov:

  1. Nádhera, strom na kabelky moje bábiky naozaj nemajú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, zjavne by si mali nejaký vypestovať sami.😁😊

      Odstrániť
  2. Ďakujem Katka, som rada, že sa Ti moja prezentácia kabeliek od Teba páči.😊😍

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné kabelky a pěkně jsi je naaranžovala. Krásně nafocené, povedlo se ti to, a to moc. Zaujaly mě ty bedýnky, budu muset zaúkolovat mého muže aby mi nějaké vyrobil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vierka, tie debničky nie je vôbec ťažké vyrobiť, stačia Ti iba nanukové paličky a silnejšie lepidlo.🙂 Pošlem Ti návod od Froggy z Youtubu.😉

      Odstrániť
  4. Parádní kabelkovník, ten by se našim holkám taky hodil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, áno, určite by sa i Tvojim kočkám hodil.😀🥰

      Odstrániť