piatok 25. februára 2022

Vianočné darčeky 2021 od Katky/zmrzlinky 🎄🎁

Ako samotný názov článku hovorí, ukážeme si vianočné darčeky 2021, ktoré som dostala od zberateľky a kamarátky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com) z Čiech.😍
Dostala som plno zaujímavých a krásnych vecičiek pre seba a samozrejme pre bábiky.
Poďme sa detailnejšie pozrieť, čo presne obsahovali.
Katka ešte raz jedno obrovské Ď-A-K-U-J-E-M!!!💓💋😊🙏

1. vianočná pohľadnica so sobíkom

Už tradičná pohľadnica od Katkinej šikovnej dcérky Týnky. Potešil ma motív. Mali sme ju vyloženú i s inými vianočnými v kuchyni cez celé Vianoce.

2. vianočná postavička škriatka

Veľmi roztomilá postavička škriatka, keďže škandinávsky štýl Vianoc mám veľmi rada, veľmi ma potešila.
Mami ju hneď zhrabla a vložila do našej už vytvorenej vianočnej dekorácie na stene v obývačke.
V budúcnosti ju vidím viac v jednom novom vianočnom projekte pre bábiky, ktorý tento rok plánujem vytvoriť.

3. Súprava náušnice a náramok z polodrahokamu 

Niečo z Katkinej tvorby šperkov, tentokrát nie pre bábiky, ale pre mňa. Katka má okrem zbierania a tvorenia na bábiky, ďalší veľký koníček, ktorým je zbieranie polodrahokamov a tvorenie šperkov z nich. Táto súprava je konkrétne zo zeleného, ktorý má názov chromdiopsid.💚 Pýtala som sa na názov Katky, pretože ja poznám len zopár, mám rada tyrkys a jantár, takže odborníka je predsa len lepšie sa opýtať.
Zistila som, že vo svete ho nazývajú aj "Ruský smaragd". 
Aby ste ho lepšie videli, snažila som sa ho ofotiť i na mojej ruke.😀


4. dve guličky do kúpeľa

Neviem, čo by som Vám ešte o nich povedala, mám rada ružovú farbu a pri fotení sa mi stále gúľali preč, ale fotenie nakoniec prežili.😁

5. miniatúrne jedlá pre bábiky

Katka stále myslí na prísun kalórií pre moje bábiky. Oni stále vďaka nej niečo vo svojich izbičkách jedia.
Najskôr vidíte dva naplnené taniere, potom sú to také zmrzlinové misky a čo ma najviac z nich potešilo, boli zmrzlinové dva poháre.🍨 Keďže plánujem som vlaňajší projekt - cukráreň, rozšíriť i o interiér, určite sa mi práve tieto dva "sladké" poháre budú hodiť.😊



6. miniatúrne nápoje pre bábiky

Katka myslí aj na pitný režim mojich bábik. Preto dostali dve fľašky piva a dve fľašky vína. Pivo išlo do projektu bar a vína si moje bábiky podelili a už ich aj pijú vo svojich izbičkách.😊

7. náušnice pre bábiky

Katka nakoniec vyrobila i jedny náušnice pre moje bábiky, aby náhodou na mňa nežiarlili, že od nej dostávam už len ja šperky.😃

8. červená kabelka pre bábiky

Ďalšia krásna vecička z Katkinej dielničky je táto červená kabelka so striebornými retiazkami ako rukoväťou a s motívom prívesku mini Eiffelovky.
Tá je rozkošná, netajím sa, že motív Paríža a samotnej Eiffelovky mám vo veľkej obľube.🗼😄


8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Pavli, Katka vždy vie, čo mi treba darovať a najmä, čo sa mi páči.😊

      Odstrániť
  2. Krásné dárečky, ovšem pro mě topka zelené šperky pro Tebe ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, viem, že aj ty sa v polodrahokamoch vyznáš.😊 Ja som si pred rokmi kupila tri natamky, tyrkys mi bol veľký, aj som ho žiaľ stratila. Takže mám ďalšie do "zbierky".🙂

      Odstrániť