streda 23. februára 2022

Zimné pončo od Lenky/Nauriel ⛄

Pôvodne som mala v pláne najskôr ešte iné články. Keďže jar klope na dvere alebo aspoň veľa ľudí, čo čítam na internete túži už len po jarnom počasí, rozhodla som sa rýchlo uverejniť tento článok, ktorý som mala na pláne ukázať blogovo-zberateľskému svetu ešte cez vlaňajšiu zimu.🙈🙉🙊

Ani ja nepatrím do skupiny ľudí, ktorí majú najobľúbenejšie ročné obdobie práve zimu.😅 
Vyplýva to u mňa aj z viacerých faktorov. Nechodím lyžovať, v detstve som sa minimálne sánkovala, guľovačky a pod. športovo-exteriérové veci tiež neboli činnosti, ktoré som nutne potrebovala a milovala.
Ak by neexistovali najkrajšie sviatky roka - Vianoce, tak by mi zima a sneh absolútne nechýbala.😁
Ak sa chcem na zimu pozerať i z iného uhľa pohľadu, v krajinách, kde sa nestriedajú 4 ročné obdobia a nepoznajú sneh, tak je tam vlastne väčšia nuda. Takto to máme mi obyvatelia Európy pestrejšie.😎
A pri mojich kreatívno-fotiacich aktivitách s bábikami je zima tiež inšpirujúca k samotnej inej tvorbe.
Aj keď tieto zimy posledných rokov sú dosť bieda, v našom meste túto zimu takmer bez snehu. 
Koľkokrát napadol viem napočítať na prstoch jednej ruky.
Toľko mojím úvahám o zime.😀

Zberateľka a kamarátka Lenka💗, známa v bábikovsko-blogovom svete ako nauriel (naurielpanenky.blogspot.com), mi pred 2 rokmi na narodeniny poslala darček, v ktorom bolo množstvo krásnych výtvorov z jej dielničky, určených samozrejme pre bábiky.
Ako presne všetky darčeky vyzerali, si môžete pozrieť v článku tu.
Najskôr som Vám v auguste minulého roka predstavila letné pletené outfity.
Potom ste mohli vidieť minuloročnú jeseň, jesenné pončo z jej dielne.
A teraz Vám predstavím ďalšie pončo, ale tmavomodré s rolákom a škandinávskym vzorom.
Nebudem to tajiť a priznám sa, že po otvorení a preskúmaní darčekov, ktoré mi vtedy Lenka poslala, moje oči mi hneď padli práve na toto pončo. Je pre mňa absolútna topka z darčekov.
Také nádherné, dokonalá WOW práca. Ja vážne obdivujem tie ženy/zberaľky/tvorilky, ktoré takéto veci dokážu vytvoriť ešte v malom prevedení. 
Je to neskutočná krása.💙😍👍
Toto pončo ste už samozrejme na mojom blogu 2x videli. Najskôr v adventnom kalendári 2020, tam malo premiéru a bolo na tej istej bábike ako je na týchto fotkách, ale bez klobúku a kabelky.
Tris v ňom totiž koledovala v 23.adventnom dni.
A pončo nemohlo chýbať ani v poslednom adventnom kalendári 2021 a to konkrétne 16.adventnom dni.Tam ho však mala na sebe moja Claire (Barbie Keith Haring) a mala k nemu klapky na uši a ťahala si svoje sánky.

Toto fotenie som uskutočnila už vlani v januári, potom čo som mala ešte vytiahnutí svoj zimný projekt - zimnú krajinu zázrakov.⛄
Keďže celé obdobie zimy 2021 mi v Barbie dome sedela Tris (Barbie Divergent Tris), tak bolo jasné, že i ona ho musí prezentovať.
Outfit som ladila nie úplne naschvál do boho štýlu, ale nejakým spôsobom mi všetky jednotlivé kúsky outfitu k samotnému ponču klapli a vznikol z toho outfit, ktorého výsledok vidíte na týchto fotkách.
Bledomodrý filcový klobúk a čierna strapcová kabelka sú z mojej dielničky, cez jar 2016.
Široké nohavice s čipkou a čiernym opaskom sú od nejakej Barbie z kolekcie My Scene.
Tričko s dlhým rukávom je z väčšej fashion sady od bábiky Liv.
Náušnice sú pôvodne dámske, ja som ich prispôsobila pre uši bábik.

Psík je rasa samojed, mám ho už od roku 2013 a kúpila som ho u nás na Bazošovi. Bola to náhoda, vedela som, že je to vzácny kúsok, ktorý je taký "starý" ako ja a na SR pomerne nevídaný.
Tak som po ňom vtedy hneď "chňapla" a tak sa nejako začala i moja zberateľská cesta, keď som začala zháňať týchto starých psíkov od Mattela po internete.😄
Inak sa volá oficiálne Snowball.🐕
Vodítko a obojok sú tiež moja práca ešte z doby, keď sa u nás v zbierke ubytoval.
Inak nos som mu opravovala farbami, lebo ho mal mierne zodratý. Je celkom v dobrom stave. Nemá vydraté nohy ako niektorí iní Barbie psíci, ktorých som po ňom zohnala.😊 
 










Nedalo mi to a pončo som musela ešte nafotiť samostatne bez bábiky, na mojej figuríne zo starej jednej sady oblečenia z kolekcie Barbie Fashion Fever. Mám ju od detstva.
Aby ste z väčšej blízkosti videli tú dokonalú prácu.👌💙







8 komentárov:

  1. Kurnik, asi budu muset holkám taky nějaké spáchat :-D Krásné fotky, s bafíkem přímo dokonalé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka ešte raz za všetko.🥰 Pončo je super, určite by sa i Tvoje dievčatá vlastnému ponču isto potešili.😀😉

      Odstrániť