piatok 13. januára 2023

Vianočné zľavy 🎇 2022 v obchodoch


 Posledné dni v roku 2022 znamenali, že som opäť neodolala vianočným zľavám v rôznych obchodoch.🤪Som už úspešne pripravená na adventné kalendáre na 3 roky dopredu.😄🎄

Takže najskôr som kúpila adventný kalendár s kockami s motívom okna so snehuliakom v Tescu, ten sa mami už začiatkom adventu viac páčil ako ten so Santom🎅, ktorý sme kúpili v Tedi, ale keďže sme už mali kúpený ten, ovládali sme sa a vyplatilo sa, lebo sme ho kúpili viac ako polovičnej zľave.😎

Čierny stromček, ktorý je "odčítavací" kalendár s bielou fixkou, sme kúpili v novom obľúbenom obchode Sinsay, tam som kúpila ešte jednu mimo sezónnu vec, ktorú ešte určite ukážem.

Ďalšie sú adventné čísla ako nálepky v Kiku (ten dal zľavu akurát len na nálepky, nemá záujem robiť nejaké zľavy na vianočný tovar, ktorý mu dosť veľa oproti iným obchodom ostal).

Do Tediho som mohla prísť i skôr, možno by som bola viac uchmatla, lebo mali až 70% zľavy🤭, kúpila som trblietavé nálepky pre moju tvorbu pohľadníc, kreatívnu sadu s dverami, lavičkou, stromčekom atď. z ktorej sa má vytvoriť miniatúrna scéna, ale ja jednotlivé prvky použijem inak, treťou vecou boli štipce s motívom Veľkej Británie do štýlu Vianoc. Tam boli vykradnuté 4 štipce z 12😞, ale keďže boli také lacné, zobrala som ich. Budú z nich suveníry do nášho anglického obchodíka pre bábiky.💂‍♂️

Posledný povianočný nákup som uskutočnila v Kauflande, kúpila som drevené ozdoby s brmbolcami na stromček a vianočná sada na kreatívne tvorenie (nazývajú ju na scrapbook, ja ju použijem hlavne na vianočné pohľadnice, ale i do tvorby ďalších adventných kalendárov). Čakala som, kedy ich zľavia, set s drevenými ozdobami sa mi už podarilo nájsť len jeden.🙄 Tie som už hneď použila ako nohy stola do jednej diorámy.

Vianočnému zľavovému lovu zdar, možno ešte niečo pribudne.😄








4 komentáre:

  1. Hezké úlovky. Ten kalendář s kostkami z Tesca je vážně super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli, zatiaľ sme ho nezapojili do vianočného projektu. Mali sme ho prvé Vianoce vydekorovaný v našej kuchyni.😊

      Odstrániť
  2. Nádherné úlovky :-) Už sa na teším v tvorbách :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky🥰, že si objavila tieto moje tajné články, ktoré som kvôli absencii notebooku vlani neuverejnila na blogu.😔
      Preto som ich týmto spôsobom teraz spätne uverejňovala.
      Kreatívny set s vianočnými materiálmi som už tieto posledné Vianoce naplno využila.🙂

      Odstrániť