pondelok 13. marca 2023

The Oscar 2023 🎬🏆🎥

The Oscar goes to... Sophie (Barbie Hervé Léger).🏆

Ďalšou udalosťou akčného marcového týždňa, ktorý bol plný dôležitý oslavných dátumov pokračuje v podobe najznámejšej udalosti na červenom koberci, ktorou je udeľovanie filmových cien OSCAR.🎬⭐🎥
Túto tému som fotila trikrát, naposledy v roku 2020, kedy ju stihli ešte vo februári pred tým svetovým šialenstvom zorganizovať.
Keďže je to veľmi zaujímavá udalosť i s módneho hľadiska, rozhodla som sa po dvojročnej prestávke opäť pri tomto ročníku zapojiť.😎
Na rýchlo som mala predstavu, že odfotím len jednu svoju Barbie nejakej róbe z domácich zásob.
So scénou nebol problém, pretože sošku v podobe Oscara máme ešte z čias mojej meninovej oslavy z detstva, ktorá bola na tému "Hollywood".✨
Len som soške pred pár rokmi prefarbila podstavec na čierno, predtým mal farbu hnedú.
Panely s nápismi The Oscar som si vytlačila ešte pred pár rokmi, keď som v roku 2017 fotila svojich prvých Oscarov s bábikami. V roku 2020 som tieto nápisy zmenila na takéto dva 3D panely, ktoré zobrazujú reálny červený koberec a jeho štýl z obdobia roka 2014. 😊
Momentálne posledné roky frčia ako výzdoba na stenách vyskladané také malé biele trojuholníky. Dalo by sa to samozrejme vyrobiť, len je to piplavá robota a chce to najmä čas.
Možno na budúci rok..., ak bude čas a najmä chuť.😎

Jedinou vecou, ktorú som riešila bola ako obliecť Barbie. Do akej honosnej róby.👗
Spomenula som si na tieto zlaté šaty, ktoré som šila do záverečného dňa adventného kalendára pre rok 2019. Šila som ich ešte ako trojicu pre ďalšie dve menšie bábiky - Stacie a Shelly.
Chvíľku som mala v pláne, že vytvorím i párik. Prvýkrát, keď som Oscary fotila, tak som vytvorila belošský a černošský párik a 3 samostatné dvojice.👫
Pri druhom fotení som fotila tiež len jednu Barbie a pri treťom to boli tri Barbie, ktoré zobrazovali i reálne herečky. Z tohto dôvodu som si myslela, že by bola príjemná zmena odfotiť len jednu dvojicu.
Keď som sa bola spýtať na rady "odborníčky" mojej mami, nech mi poradí, ktoré šaty vybrať (mala som ešte v hlave modré mnou prerobené šaty od Barbie Holiday 2016).
Zlaté šaty som šila z vianočnej zlatej obliečky s flitrami a z kupovaného tylu v šampaň farby.🍾
Mami sa prikláňala viacej k zlatým šatám a dala mi do hlavy nápad, že teraz sú trendy pri večerných šatách na hlavách rôzne "svätožiary" ako čelenky.😇
Vedela som ako sa také čelenky robia pre ľudí, lebo pozerám rôzne videá "REELSY" na Instagrame.
Potrebujete na to obyčajnú čelenku, plastové pásy, s ktorými sa spájajú viaceré káble, nejaké komponenty v podobe korálok a sprej či akrylovú farbu, s ktorou prekryjete tie káble, ktoré budú "vytŕčať" ako anténky alebo lepšie povedané "slnečné" lúče.🌞
Pri Barbie čelenke to však nie je možné zrealizovať. Natrafila som však na video, kde robili tento typ čelenky pre nejakú väčšiu bábiku, kde použili ako lúče špárdká na zuby.

Opíšem, čo som potrebovala k výrobe tejto svätožiarovej čelenky/koruny👑:
- 9 špáradiel na zuby
- plastovú časť - krúžok z PET fľašky
- stužku
- lepidlo (ja som použila dva druhy)
- nožnice
- fixku
- korálky
- flitry
a iné komponenty 
podľa vlastnej fantázie

Zobrala som plastový krúžok z PET fľašky, ktorú som na jednej časti odstrihla, tým som si vytvorila základný podklad - čelenku. S lepidlom som obkrútila okolo plastovej časti zlatú stužku.
Nastrihala som si rôznych veľkostí 9 špáradiel, ktoré som následne polepila po celom obvode s lepidlom z tavnej pištole.🙂
So zlatou fixkou som namaľovala všetky "lúče" a nalepila na cípy malé zlaté korálky.
Teraz som myslela, že budem už len lepiť tri typy zlatých flitrov. 
Objavila som však aktuálnom pracovnom neporiadku v komponentoch na stole také úzke zlaté "lišty", ktoré niektoré mali i okrúhle ploché kruhy z rovnakého zlata. 
Prišli ako puzzle, ktoré klaplo do tohto projektu. S lištami som prekryla špáradká, musela som niektoré i skrátiť. Taktiež som nalepila i tie zlaté ploché kruhy.🟡
Tieto komponenty pochádzali z nejakej časti bižutérie, buď z náhrdelníka alebo z náušníc. Odrazu vyzerala koruna oveľa krajšie. Ďalej som už pokračovala podľa pôvodného plánu a lepila som vybraté flitre ako kruh, štvorec a menší kruh.
Keď som ešte hľadala tieto flitre v zásobách, lebo som nemala dostatočný počet prichystaný, objavila som také zlaté a strieborné "vlny", ale ja som v nich uvidela slnečné lúče.
Tieto komponenty som raz rozobrala z maminých starých plaviek.👙
Ako posledné som nalepila tieto "lúče". Najskôr som ich lepila zvisle, ale mami mi poradila, že budú lepšie vodorovne, aby boli lepšie vidieť.

Ešte som musela dať na šaty novú retiazku okolo krku, lebo stará sa mi nepáčila, mala veľké "oká" a za tie roky, čo som šaty šila som si zadovážila do kreatívnych komponentov i menšie retiazky.
Keďže táto "svätožiara" je dostatočne výrazným prvkom a vlastne "hlavným" ťahúňom celého outfitu, nebolo treba dávať náramky alebo výrazné náušnice.💍
Tie som vybrala len jednoduché dámske kamienky zasadené v zlate, z náušníc, ktoré dostali moje dievčatá na Vianoce z Pepca.
Zlatá kabelka a topánky na hrubšom podpätku sú súprava z jedných Mattel starých zlatých večerných šiat.👠👛

O výbere modelky som špekulovala krátko. Moja mami mi vravela, že najmenej sedí táto farba blondínkam, rozmýšľali sme o hnedovláske, keď ju napadla zberateľská Barbie podľa módneho návrhára Hervé Léger. U mňa sa volá Sophie. A pretože i jej účes, ktorý u mňa má, nie je len o rovných vlasoch. Preto voľba tejto Barbie bola úplne na správnom mieste pre túto rolu.💖


















3 komentáre:

  1. Ta je nádherná a super,že jí máš na pohyblivém těle.Také bych jí brala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sophie je nádherná a vybrala si jej riadne pikantný model :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné :-) moc. Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť