nedeľa 12. marca 2023

Happy Birthday Ken! 🎈🎉🎁

Najznámejší priateľ plastovej blondínky z Malibu Ken, oslavuje tento rok svoje 62. narodeniny, konkrétne 9.marca. 🎁🎉🎈🎂
Z toho vychádza, že je ešte o dva roky mladší ako Barbie.😀 Prajem aj jemu všetko najlepšie, nech mu to naďalej klape vo vzťahu s Barbie, aby stále tvorili dokonalý párik snov.👫💘👄
V tento deň však zberatelia v zahraničí oslavovali narodeniny hrdzavovlasej kamarátky Barbie - Midge, ktorá oslavuje dokonca svoje okrúhle narodeniny - 60.rokov.😍
Aj keď na oficiálnom Instagramovom účte vedú dátum Kenových narodenín dva dni po tých Barbie.
Raz som čítala u jedného zberateľa na Instagrame, že vraj to Mattel celé doplietol a že slávny Ken má oslavovať až 13.marca. A pôvodne tento deň patrí len Midge... 😅
Týmto pádom je to dosť domotané, ale jedno viem isto, že kamarátka Midge a aj najstaršia sestra Barbie - Skipper, oslavujú tento rok 60.rokov od svojho prvého predstavenia sa na veľtrhu hračiek.
Ja žiadnu Midge už dlhé roky v zbierke nemám, tak žiadnu párty robiť nebudem.🙄
Kenove narodeniny som však oslavovala po prvýkrát pred dvoma rokmi, keď mal svoje okrúhliny - 60.rokov. Vlani som sa na jeho oslavy vykašľala, ale keďže tento rok som s tými sviatkami dosť usilovná, tak by mi bolo ľúto ho "feministicky" diskriminovať, aj tak už je z tou najväčšou star, s jeho priateľkou Barbie, dosť utláčaný.😂

Trápila som sa s nápadom, čo na jeho oslavu vymyslieť, až som nakoniec išla rovnakým smerom ako pri Barbie a nahrával k tomu i fakt, že šatník som mala stále ešte vytiahnutý z diorámy a veci neupratané po posledných narodeninových foteniach s Barbie.🙄
Zobrala som opäť môj šatník Barbie z kolekcie Look z roku 2012, ktorý mám ja od svojich narodenín z roku 2014.
Rozmýšľala som však, či dám toľko modrých vecí do šatníka, aby som vytvorila opozitum pre ružovú variantu s Barbie.😊
Našťastie to dopadlo lepšie ako som si myslela. Po prvé som musela vymeniť pozadie šatníka z ružového na moju obľúbenú čierno-bielu klasiku, tú ktorú bežne využívam. Už pri tomto fakte bolo jasné, že vyslovene modrý šatník nebude. Vznikla z toho vo výsledku čierno-modrá mužská varianta.💙🖤
A potom som už ukladala najskôr oblečenia a topánky, ďalej som vymýšľala rôzne iné módne i športové prvky, čo by Ken mohol šatníku mať.
Nakoniec ostal len čierno-biely kufor, čo mala i Barbie v šatníku.
Pridala som snowboard, tenisovú raketu od jednej Shelly z môjho detstva, modrú nákupnú tašku s nápisom Barbie (ružová verzia mala ružovú tašku), gitaru od bábiky Liv, čierna taburetka ostala rovnaká spolu s bielym zrkadlom ako pri Barbie šatníku.😎

Všetky topánky, okrem tyrkysových tenisiek, tie sú od bábiky Justin Bieber (rovnako i sveter rovnakej farby), sú značky Mattel.
Od bábiky Justin Bieber pochádzajú i dve šiltovky v šatníku.🧢
Bledomodrá košeľa, tmavomodrá kravata, čierny dlhý kabát a strieborné náramkové hodinky sú od Integrity Toys Chipa zo setu Barefoot in the Park, Bratter Lovers.
Náhrdelník na čiernej šnúrke, pánsky parfúm Dior a tácka pod pohármi sú moja práca.
Strieborné šperky v modrej šperkovnici sú od kamarátky Katky G. (uzrmrzlinky.blogspot.com) z Čiech.
Tá mi raz na Vianoce darovala i tie vysoké poháre.
Víno je rovnako ako bolo to vo verzii šatníka u Barbie, je z magnetky v tvare drevenej debničky s vínami.🥂
Čierna taburetka je taká malá bytová dekorácia z Pepca, ktorej som ja urobila zlaté nohy z korálok.
Ten snowboard je hračka na "prsty" a pochádza z čias môjho detstva, bola v detskom časopise Káčer Donald, ktorý som ako dieťa zbožňovala.💖
Je trošku malý, preto ho väčšinou využívali len bábiky Skipper a Stacie.

O výbere samotného Kena som mala jasno hneď o začiatku. Keďže je novou posilou tímu, dostala som ho vlani v septembri na meniny a zatiaľ som ho fotila len vo vlaňajšom  adventnom kalendári.
Volá sa Dylan (Ken Looks Model 5) a je to taký typický metrosexuálny a moderný "blondiak":😃
Chcela som mu dať obľúbený a veľmi využívaný tmavomodrý oblek, ale ten si zhrabla mami na svoje oslavné fotenie narodenín Kena, tak som zobrala tento menej formálny so šedou vestou, ktorý je tiež od Mattela, takého väčšieho setu, kde boli i šaty pre Barbie.👗
Od mami som si však požičala nakoniec aspoň tmavomodré topánky.

Urobila som aj Kenovej oslave video, aby nebol náhodou aj u nás diskriminovaný a aby ste si mohli pozrieť detaily šatníka.🤗

Na poslednej fotke opäť pridávam i mamino vlastné fotenie, ktoré sa snažila ísť tiež podobným smerom ako pri fotení s Barbie, ale nemohla urobiť girlandu s brmbolcov, lebo modrých je málo a biele všetky minula na Barbie a nové si nekúpila.🤔
Preto použila plastové balónu z párty sady z Pepca, ktoré mám už aj nafotené do samostatného článku.
Len im musela vymyslieť vázu, aby niekde vôbec stáli.
Dva darčeky som robila veľmiiiiii dávno, nápis "KEN" na vlajkách si pred fotením dorobila mami.
Pridala do fotenie aj írskeho setera Ruby od Barbie Teresy Glam´n Groom.🐕‍🦺
Fialový gauč s hviezdičkovým vankúšom a paraván je z kolekcie nábytkov Barbie Fashion Fever. Ja som ho pred 9 rokmi zohnala u nás na bazáre.😊 Mám ho dokonca 2x.💜





























4 komentáre:

  1. Povedené focení, nápad s státníkem je výborný, je to takové opravdu "kenovské". A i zpracování mamky je krásné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektný nápad urobiť aj pánsku formu fotenia so šatníkom. Tento oblek mám aj ja a takmer vždy ho máva oblečený Ryan od Teba :-) Obe máte super nápady a krásne fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Senzace :-) Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť